.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.gru.2024 19:00:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6C5 Q] Problem z PB w baku
PostNapisane: 12.mar.2017 13:53:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Auto to A6C5 2,4 AGA (obecnie silnik inny, ale graty w zbiorniku z 2,4) Quattro. Pojawił się problem niedziałającego wskaźnika paliwa i niskiego ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Kanapa wyjęta, obie pokrywy zbiornika odkręcone - i tu pojawia się następny problem. W obu komorach jest paliwo ale: w komorze z pompa paliwa jest dużo niższy poziom niż w tej drugiej. Bezpośrednio do komory bez pompy wlałem 20litrow paliwa - uruchomiłem silnik, ale poziom paliwa nie wyrównał się pomiędzy komorami. Dolałem kolejne 10litrów, tak, że poziom był praktycznie pod otworem rewizyjnym - uruchamiam silnik i nadal nic, poziomy się nie wyrównały. Odciągnąłem 25litrów z komory bez pompy i wlałem je do komory z pompą - nadal brak wyrównania poziomów. O co kaman? Co zatkane, co się popsuło?

Drugi temat to jaka jest rezystancja poszczególnych "pływaków"? W komorze bez pompy sa dwa piny, w komorze z pompą cztery - pływak jest na cienkich kablach więc te środkowe dwa piny. Jak to pomierzyć i jak to połączone - szeregowo?

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6C5 Q] Problem z PB w baku
PostNapisane: 15.mar.2017 09:18:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Do elsy zaglądałeś? Generalnie ten układ jest przekombinowany i jak są jakieś nieszczelności w koszu lub na rurkach, to nie bedzie działać prawidłowo. Jakimś rozwiązaniem tymczasowym jest zalanie do pełna (wskaźnik też powinien wtedy ruszyć). Jeśli chodzi o rezystancję, to pomiędzy środkowymi pinami w czteropinowym wtyku powinno być 70-270 omów. Sądzę, że w komorze bez pompy będzie podobnie (tylko nie ma pinów od pompy). Niestety w mojej elsie opis badania rezystancji jest tylko po niemiecku, ale może coś odszyfrujesz: LINK [PDF]

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: