Dołączył(a): 26.paź.2003 18:49:12 Posty: 15
|
Cześć!
W mojej Audi mam silnik 2.2 turbo KG+LPG.
Reduktor BRC AT90E Turbo reszta osprzętu firmy ELPIGAZ:
-Zespół filtrujący ELPIGAZ 92L
-Wieloazawór ELPIGAZ AT02A 300/30 - prawy
-Obudowa wielozaworu ELPIGAZ AT03
Działa jak w każdym K-Jetronic ... - źle
Gazownik zaproponował zamontowanie tzw. wariatora zapłonu co ma na celu usprawnić działanie instalacji. Do dobrania odpowiedniego wariatora potrzebne mu są następujące dane o które Was proszę:
-typ instalacji zapłonowej (moim zdaniem VEZ -jak się mylę to poprawcie)
-typ czujnika impulsów
-typ aparatu zapłonowego
A może ktoś z was montował coś takiego u siebie jezeli tak powiedzcie czy to faktycznie pomaga bo gazor twierdzi że tak.
_________________ Audi200 turbo, 2.14, 182hp
|
|