Hehe faktycznie niezle zabezpieczyli skubancy... te V6
Ale ile problemow mialem z wyjeciem. Musialem silnik uniesc z miejsca zeby wydlubac te puszeczje V6 razem z mikserem. Durny mikser oraz antywybuch w tylniej sciance ktory wypadl calkiem luzem SIC! spowodowaly ze ta puszka byla zaklinowana na stale miedzy kolektorem a sciana grodziowa. Szerokosc miksera z nadstawkami to 5cm!
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/dscf3132.jpg
Dla zainteresowanych opisalem reduktor Firmy OMVL R90E zdolny podobno wg, opisow na roznych forach do obslugi 4 ltr silniczkow oto fotka :
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/reduktor.jpg
A skoro mowa o spalaniu. Na mixerze palila ( AVANT ) ok 15 -16 LPG w miescie.
Zawsze odpalam na benzynce.
Zdam relacje ze spalania. Troche to potrwa poniewaz mam rowniez sluzbowe auto wiec duzo nie jezdze Audi.
Aha i maly bezczelny OT. Chetnie zamienie te audi na B4 w automacie lecz z silnikiem TDI opcjonalnie na C4 ale w sedanie Nie potrzebuje tak duzego auta. Szukalem szukalem i kupilem ja zniecierpliwiony poszukiwaniami.
Dlaczego TDI? Prowadze serwis ciezarowek i tani ON to nie problem
Dla zainteresowanych email :
arekbp@o2.pl
Mam mozliwosc doplaty.
Przepraszam za OT