.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 02:21:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2011 18:29:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ikar55 napisał(a):
hubos21 napisał(a):
pawelec napisał(a):
Filip100, chetnie sie spotkam z Toba i porównam charakterystyke Twojego NFa z moim. Mi takze sie wydaje ze jest nieco zmulony, choc nie mam strzałów, falowań i zbytniej roznicy miedzy PB a LPG.
Takze mysle realnie nad blosem, jednak tu w lublinie, gdzie nie zapytam to 'paaanie, to sie nie nadaje! :D' albo : 'a co to jest?! '
a sam raczej nie ogarne tego...
pozdro


skoro nie widzisz różnicy w LPG/PB to na podstawie czego sądzisz, że jest zmulony? 2.3 to nie jest demon prędkości a jak sie wsadzi mikser to trzeba sie liczyć ze spadkiem dynamiki nawet po przełączeniu na PB,

na BLOSie spalanie 15L będzie normą, auto będzie bardziej dynamiczne to sie będzie mocniej deptać ale nie da sie poprawić dynamiki bez większej ilości gazu, samo powietrze nie wystarczy, na LPG forum krąży opinia, że BLOS tak naprawde = mikserowi szczelinowemu fi38mm
Przy dobrze wyregulowaniu spali o 15% więcej gazu niż PB czyli duzo mniej niż 15L.


15% więcej lpg to palą auta na sekwencji, zwykła II generacja to trzeba lekko dodać 20%, w cyklu mieszanym poniżej 12L nie zejdziesz nawet na Pb, chyba, że na trasie, to tak, zależy jeszcze co kto ma na myśli mówiac w cyklu mieszanym 50/50, 30/70 czy 70/30, jeździłem dosyć częso AARem który miał nową instalacje, trasa 10-11, mieszany 12-13,5L i nie ma szans żebyś ba BLOSie miał niższe spalanie, chyba, że dołożysz elektronike, trzeba sie zastanowić czy ktoś szuka dynamiki i troche wyższe spalanie mu nie przeszkadza to niech pakuje BLOSa a jak ktoś szuka oszczędności, to porponuje nowy dobry reduktor, nową sonde i do tego jakieś sterowanie i będzie miał bardziej oszczędnie ale mniej dynamicznie i nie będzie musiał jeździć ciągle żeby gazownikmu śrubką kręcił i regulował


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2011 18:51:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2008 16:22:05
Posty: 46
Lokalizacja: Toruń
hubos21 napisał(a):
ikar55 napisał(a):
hubos21 napisał(a):
pawelec napisał(a):
Filip100, chetnie sie spotkam z Toba i porównam charakterystyke Twojego NFa z moim. Mi takze sie wydaje ze jest nieco zmulony, choc nie mam strzałów, falowań i zbytniej roznicy miedzy PB a LPG.
Takze mysle realnie nad blosem, jednak tu w lublinie, gdzie nie zapytam to 'paaanie, to sie nie nadaje! :D' albo : 'a co to jest?! '
a sam raczej nie ogarne tego...
pozdro


skoro nie widzisz różnicy w LPG/PB to na podstawie czego sądzisz, że jest zmulony? 2.3 to nie jest demon prędkości a jak sie wsadzi mikser to trzeba sie liczyć ze spadkiem dynamiki nawet po przełączeniu na PB,

na BLOSie spalanie 15L będzie normą, auto będzie bardziej dynamiczne to sie będzie mocniej deptać ale nie da sie poprawić dynamiki bez większej ilości gazu, samo powietrze nie wystarczy, na LPG forum krąży opinia, że BLOS tak naprawde = mikserowi szczelinowemu fi38mm
Przy dobrze wyregulowaniu spali o 15% więcej gazu niż PB czyli duzo mniej niż 15L.


15% więcej lpg to palą auta na sekwencji, zwykła II generacja to trzeba lekko dodać 20%, w cyklu mieszanym poniżej 12L nie zejdziesz nawet na Pb, chyba, że na trasie, to tak, zależy jeszcze co kto ma na myśli mówiac w cyklu mieszanym 50/50, 30/70 czy 70/30, jeździłem dosyć częso AARem który miał nową instalacje, trasa 10-11, mieszany 12-13,5L i nie ma szans żebyś ba BLOSie miał niższe spalanie, chyba, że dołożysz elektronike, trzeba sie zastanowić czy ktoś szuka dynamiki i troche wyższe spalanie mu nie przeszkadza to niech pakuje BLOSa a jak ktoś szuka oszczędności, to porponuje nowy dobry reduktor, nową sonde i do tego jakieś sterowanie i będzie miał bardziej oszczędnie ale mniej dynamicznie i nie będzie musiał jeździć ciągle żeby gazownikmu śrubką kręcił i regulował
Miałem c3 z 1990 w automacie oczywiście nf z własnoręcznie zamontowanym blosem.Wyregulowałem na diodowy miernik sondy lambda zakupiony na allegro.Na trasie kiedy poruszałem się z predkością do 100km/h nigdy nie przekroczył 11l gazu.Dynamika lepsza niż na PB.Kiedy po niego przyjechali Rosjanie nawet nie targowali się tylko stwierdzili że takiego szukali w całej Polsce od 10 miesięcy.

_________________
Kto opanuje swoje auto,zakocha się w nim z wzajemnością.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2011 21:11:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ikar55 napisał(a):
Dynamika lepsza niż na PB.


to jekiś ewenement :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 08:48:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2008 16:22:05
Posty: 46
Lokalizacja: Toruń
hubos21 napisał(a):
ikar55 napisał(a):
Dynamika lepsza niż na PB.


to jekiś ewenement :peace:
Tajemnica pewnie tkwi w modyfikacji parownika.Dociąłem membranę z gumy 2mm która to przy gwałtownym przyspieszeniu zmieniała minimalnie charakterystykę liniową blosa w kierunku wzbogacenia mieszanki,na tyle nieznacznie ze nie wpływało to aż tak drastycznie na zużycie lpg.

_________________
Kto opanuje swoje auto,zakocha się w nim z wzajemnością.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: