.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 03:35:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 11:20:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
No to super, ja mam akurat okrągły filtr jak to w ABT. Czy jest tam kawałek okrągłej (w przekroju?) rury w dolocie –nie mam pojęcia. Jak myślicie czy taki zwykły mechanik (szwagier) gdy mu dam tego BLOSa do ręki zorientuje się jak to podłączyć bez szczegółowej instrukcji?
I jeszcze jedno –czy potrzeba coś jeszcze? w stylu wąż, rurka, przewód, specjalna uszczelka? Jak to się w ogóle mocuje? Cybantami?

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 11:23:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
rozcina się rurę dolotu i między powstałe dwie części wkłada BLOSA na którym jest oznaczony kierunek i zaciska się cybantami dołączonymi do zestawu. Średnice są 2 ale nie wiem jaka jest w tym moim do pchnięcia, musiałbym zmierzyć

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 11:31:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
Panowie a jak się ma sprawa tego Blosa w przypadku mechanicznego wtrysku? Bo faktem jest że instalacja mieszalnikowa w takim silniku nie spisuje się najlepiej i są problemy z pracą na benzynie. Inna kwestia to taka jak zamontować tego blosa w silniku takim jak AAD na przykład gdzie przepływomierz jest przytwierdzony do obudowy filtra powietrza, a jak wiadomo sam blos powinien być montowany przed przepływką.

Pozdro

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 11:34:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
z tego co się orientuję to powinien być zamontowany ZA przepływką tzn między przepływomierzem a przepustnicą....widziałem jednak takiego patenta w Golfie II gdzie BLOS wsadzony był do puszki fitra powietrza :D gdzieś nawet mam fotkę

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 11:37:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
A nie powinien być jednak zamontowany przed przepływomierzem?

I jeszcze pytanko dlaczego koloego Maroonio sprzedajesz swojego blosa?

Pozdro

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 11:43:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
wiekszość które widziałem były za przepływomierzem, zresztą rozmawiałem z jednym kolegą który swego czasu zakładał instalacje gazowe no i jeździ zagazowanymi autami od zawsze i on też w swoim ABF - ie (2,0 16V VW) ma za przepływką.

Sprzedaję swojego BLOSa poniewaz w 7A guma łącząca przepływkę z przepustnicą jest za krótka i do tego wygieta, gdybym chciał tam upchnąć BLOSa musiałbym wywalić puszkę z fitrem powietrza i wstawiać ztożek a nie chcę tego robić. Drugim powodem jest to że zakładam jednak sekwencję i dlatego BLOS kupiony pod kątem swojego samochodu jest do sprzedania.

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 12:33:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witajcie

ja bede probowale zamnotowac blosa do k-jet dam wtedy jakies przykladowe dane jak sie autko zachowuje

co blosa potrzebujesz rurki od reduktora do blosa nie mozna ona byc łączona !!!!!!!! musi byc cala

wg mnie im blizej sie zamnotuje przepustnicy blosa tym on bedzie miał mniejsza bezwładność chociaz predkość przepływu powietrza jest na tyle duża ze bezwłądność powinna byc mała
niemniej jednak im bliżej ty mniej trzeba bedzie czekac na reakcje

nie wiem czy reakcja blosa sie liczy w dziesiatych czy setnych sek
w kazdym bądz razie tyle wynika z teorii

ważne jest aby rurka dostarczająca gaz była u góry !!!!

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 13:03:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
Ja też będę próbował zamontować Blosa do K-jet do silnika AAD, jutro będę go miał to będę mógł coś powiedzieć.

Pozdro

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 13:25:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
bowill napisał(a):
Ja też będę próbował zamontować Blosa do K-jet do silnika AAD, jutro będę go miał to będę mógł coś powiedzieć.

Pozdro


Jak juz zamontujesz to daj znac. Ja znam tylko Blosa z opowiesci mojego kolegi z Klubu VW ktory zamontowal to ustrojstwo do silnika KR 1.8 16V na wtrysku mechanicznym wlasnie i jest okej, powiedzial ze samochod ladnie sie wkreca w obroty, nie strzela i jest duzo szybciej i mniej spala. On generalnie jest tym zachwycony i nazwal to takim "gaznikiem do gazu" :): Ja bede montowal to niebawem do silnika 2.0 RT i nie wiem jeszcze jak ale bedziemy rezac. A co do umiejscowienia to nie powinno byc jak najblizej kolektora??

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 21:55:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
a jak sprawa blosa wygląda w silniku 2,8 v6 instalka II generacji :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2005 23:38:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
mam pytanie jakie wymiary ma blos ?? :?:

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2005 10:54:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
Blos zmierzę jak dostanę, czyli za jakąś godzinkę, może dwie. Ale wciaż nurtuje mnie jedno pytanie: montować go przed czy za przepływomierzem? W manualu który krąży po sieci napisane jest że między przepływką a przepustnicą, jednak użytkownicy których wypowiedzi czytałem na polskich forach piszą że przed przepływomierzem.

Podpowiedzcie coś.

Pozdro

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2005 11:55:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
miedzy przeplywką a przepustnicą, teoretycznie jak najblizej przepustnicy(zawsze to mniejsze skutki wybuchu, bo mniej mieszanki wybuchnie), a z drugiej strony, jesli jest dalej od przepustnicy, to gaz bedzie lepiej wymieszany z powietrzem przy duzym przepływie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2005 12:45:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Ciekawe, dokladne opracowanie tematu BLOS-a:
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: blos
PostNapisane: 16.wrz.2005 18:35:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
no dobra mam silnik 2.1l KG z turbiną. co lepsze blos czy reduktor z wyjsciem na turbinnę bo strasznie potraktował auto poprzedni własciciel zakładając jakąś badziewną instalkę :(: która tak naprawde to nadaje się do gaznika :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 15:08:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

zamontowalem dzis blos-a
pierwsze wrazenie
wkoncu czuje ze mam 5 cyl
drugie wraznie ale ten samochod szybko pali ten gaz :P

blosa jeszcze nie regulowalem reduktor rozkrecilem na maxa ale juz wiem ze 100kw brc jest za słaby przy 5 k czuc oborotow spadek mocy :(

kompensacje wogle odłączyłem
odłączyłem także i zaślepiłem regulator wolnych obrotow (tylko ten co byl w typ43) lepiej bez niego chodzi i ma stabilniejsze oborty

oglnie wrazenie dobre lepsza kultura pracy i lepszy caly zakres obrotow od samego dołu do góry
powiem szczerze ze w zakresie od 1,5 do 4 chyba lepiej sie zbiera niz bezyna pozniej jedna czuc juz lekko ze niedosyt gazu albo powietrza
nie wiem

jezeli ktos chce zamontowac instalke do 2,3 5 cyl
to jest najlepsze rozwiązanie wzgledem cena/jakość

trzeba sie troche namczyc bo nikt raczej nam nie załozy blosa w zakładzie
mysle ze koszt instalki z blosem nie powinieni przekroczyc 1700zl

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 16:17:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[daj jakies foty bo zamierzam tez załozyc do mojej 90 tki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: blos
PostNapisane: 21.wrz.2005 18:33:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
diesel napisał(a):
no dobra mam silnik 2.1l KG z turbiną. co lepsze blos czy reduktor z wyjsciem na turbinnę bo strasznie potraktował auto poprzedni własciciel zakładając jakąś badziewną instalkę :(: która tak naprawde to nadaje się do gaznika :?:


Najwazniejszy jest reduktor do turbo, z kompensacją nadcisnienia. ja w tej chwili mam zwykly mieszacz, ale zastanawiam sie nad zamianą na blosa.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 18:49:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Witam dzisiaj poszukałem w moich regionach gazowników i powiem wam jeden tylko wie co to blos ale go niezałoży bez elektroniki i cena 2.2 zł .Powiedzcie mi co potrzeba dokładnie do montażu instalki chodzi mi o reduktor jaki typ wskazany i co dalej do blosa ?

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 19:15:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wychodzi na to, ze trzeba konkretny reduktor, najlepiej z zapasem np. BRC 140kW. i mikser blos i to wszystko:) lepiej elektroniki nie montowac, bo moze popsuc cala zabawe, mikser blos+reduktor same zadbaja o odpowiednią mieszanke w calym zakresie, jezeli beda dobrze ustawione.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: