.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.gru.2024 19:51:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 21:33:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... light=blos
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... light=blos
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... light=blos

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 22:12:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Upór w dażeniu do samodestrukcji wspaniałej konstrukcji jaką jest NG jest tyleż zadziwiający co smutny. :|
Ale takie czasy.
Teściowe NG "jeździ" na 2 gen i odpukać na razie nic sie ie dzieje poza tym ze silnik zaczyna przygasać (pewnie zawory i głowica ucierpiały już). Słyszałem opinie że do tego silnika I gen sie nie nadaje :(

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2006 05:39:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Moze poszedl potencjometr przepustnicy bo on podobne objawy daje.
Ja jestem przekonany bo nam tak zagazoane NG ze na 2 generacji po dobrych ustawieniach bedzie bardzo dobrze jezdzic na LPG

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2006 08:44:16 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ArtHurO napisał(a):
No i stało się...Wymieniłem kopułkę, palec i odpalam.... Zaskoczył od pierwszego na paliwku, przełączam na LPG, jadę i qr...a BUMMM. Przepływomierz odpłynął w siną dal. Rozebrałem, sprawdziłem tarczkę -jest prosta i nie obciera o nic- ale na Pb nie można odpalić motorka. Odpalam na LPG i daję do 2500obr przełączam na Pb działa ale tylko dopóki obroty nie spadną do 1500, później gaśnie. Co podregulować i jak aby można na Pb odpalić? Może coś się da uratować, a w międzyczasie szukam nowej przepływki.


pod klapa spietrzajaca jest ramie i jeszcze nizej blaszka sprezynujaca na ktorej opiera sie ramie i klapa. poziom klapy jest sisle okreslony zeby auto chodzilo na wolnych obrotach. po wystrzale wbilo Ci ta klape za nisko i teraz zeby auto wogole chodzilo sa potrzebne wyzsze obroty zeby stworzyc wyzsze podcisnienie ktore ruszy klape. nie jezdzij tak bo powypalasz zawory a jak chcesz to przetestowac czy to faktycznie to to odczep pokrywe filtra powietrza , wsadz lape tak zeby dotykac ramienia klapy i jak druga osoba bedzie krecila rozrusznikiem to ty delikatnie unies klape... zobaczysz ze odpali.:) i wyp@#@ol ten gaz bo se jeszcze kuku zrobisz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2006 17:13:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Rozebrałem, podregulowałem i zaskoczył. Jeździ na Pb i jest w miarę dobrze. LPG odstawiłem do czasu walki (montażu) z BLOSem... Zobaczymy co z tego wyjdzie.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: