no w mojej S-ce tez jest gaz sekwencja, z tym ze takie auto juz nabylem. jak robilem glowice poniewaz uszczelka byla do wymiany to mialem zdemontowac ta instalacje jezeli okaze sie ze glowica jest popekana, powypalane beda gniazda zaworowe lub zawory. Jak sie okazalo glowica poszla tylko do planowania i wymiany prowadnic zaworow wydechowych, no ale przy przebiegu prawie 300 tys km nie ma co sie dziwic. I w sumie chyba jednak zostawie ta instalacje tylko przerobie na troche nowsze rozwiazanie poniewaz u mnie jest sekwencja pierwszej generacji i te wtryskiwacze byly troche niedopracowane. Pozatym podczas szybkiego wyprzedzania zawsze przelaczam na benzyne a do dalszej jazdy na gaz (cos jakby przelaczanie z "benzyny na nitro"
), ale mam wtedy swiadomosc ze troche oszczedzam ten silnik. Pozatym oszczednosci niesamowite jak pisali poprzednicy, wiec wydaje mi sie ze przy rosnacych cenach benzyny pozostane przy LPG. A jeszcze jedno. Mialem okazje ogladac glowice jak wyglada przy eksploatacji na gazie, wszystko czysciutkie bez nagarow, wiec tak pomyslalem sobie skoro bede dbal o sprawy chlodzenia silnika i ponownie nie bedzie przegrzana glowica jak uczynil pewnie poprzedni wlasciciel samochodu, to pewnie jeszcze dlugo naciesze sie autem, a za oszczednosci na paliwie bede inwestowal w auto, dobre oleje, nowe opony, i wiele wiele innych na ktore nie byloby mnie stac jezdzac na benzynie, ale decyzja czy instalowac LPG do 2.2 turbo nalezy do kazdego indywidualnie. kiedys w mazdzie 323 GT-R 4 wd turbo zamontowalem instalacje LPG i wszyscy sie ze mnie smiali, ale po dwoch latach eksploatacji i bezawaryjnej jezdzie, i przejechaniu 150 tys km to tylko ja moglem sie smiac ale z tego ze zaoszczedzilem jak obliczylem blisko 20000 zl a moze i wiecej, bez komentarza. a nastepny wlasciciel jezdzi rowniez na gazie i jest zadowlony, pozdrawiam.