.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.lut.2025 22:24:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 03:23:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
kkarol napisał(a):
czy moglbys rozwinąc temat "kondycji łożysk" ;) ;)
wszystko co zwieksza opor toczenia sie pojazdu ma wplyw na zwiekszone spalanie, chodzilo mi o lozyska piast ktore zacierajac sie stawiaja wiekszy opor tak jak i zbyt niskie cisnienie w kolach, zapieczone zaciski hamulcowe oraz szerokie opony. nie twierdze ze masz popsute auto ani ze nie umiesz jezdzic pokazalem post innego uzytkownika i tez ciebie nie przekonal wiec wychodzi na to ze wszyscy klamia tylko ty mowisz prawde bo wiesz i koniec.
Jeszcze te zlosliwe wypowiedzi. Z mojej strony tez koniec.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 08:33:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
MiKev, ja rozumiem, że zwracasz się przeciwko negacji z urzędu, jaką wiele osób stosuje tak na forum jak i w codziennym życiu, jednak określenie wartości spalania 1.8t w cyklu miejskim na 8 litrów, to jest fanatastyka, a tę działkę pozostawmy następcom Stanisława Lema. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 12:07:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
tak czy inaczej chodzi o to ze niby nie moze palic 11l/100km Gazu w cyklu miejskim. Czy to jest az tak malo dla A3 1.8t?

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .
PostNapisane: 12.paź.2008 18:57:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2008 15:38:10
Posty: 77
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
a ja przyjmuje zakład o 10.000pln. ze moja A3 pali po miescie 11 l/100km Lpg zapraszam niedowiarków ( z kasą)

_________________
nie ma to jak 4 łapki co :o)) obecnie najnowszy nabytek RS6 Avant (ABT) 505 KM poprzednio S6 (C5) manual 340 KM. a na weekendy PORSCHE CARRERA 4 :o) dziewczyna A3 1.8 T Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 15:14:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
:D 1.8t juz wiem że pali ok 20l po warszawie 45litrow/210km kilkukrotnie zmierzone, czyżbym miał popsutą instalację ??? :)

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 15.paź.2008 16:23:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2008 15:38:10
Posty: 77
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
oczywiscie ze tak kolego. 20 litrów po mieście to pali moja S6 344 KM i to w Avancie

_________________
nie ma to jak 4 łapki co :o)) obecnie najnowszy nabytek RS6 Avant (ABT) 505 KM poprzednio S6 (C5) manual 340 KM. a na weekendy PORSCHE CARRERA 4 :o) dziewczyna A3 1.8 T Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 17:27:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
to ja się dołączę i powiem ze a6 quattro 1.8t inst. stag 300 srednio ok 12-14 litrow w miascie (zaleznie od jazdy) trasa ok 11-12 (do 120 km/h)

_________________
A6 C5 APU Q + wirus + stag 300 - było
A6 C5 AWX + wirus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2008 22:47:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
no to ja powaznie musze sie chyba spotkac z jakims magikiem od gazików, a może przy okazji wiecie gdzie w warszawie serwisować można instalcje troche egzotyczna jak juz sie zorientoalem "STARGAS" może ktoś słyszał o takim wynalazku :)

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2008 08:19:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2006 16:18:42
Posty: 124
Lokalizacja: warszawa
Polecam forum http://lpg.info.pl/index.php?sid=3bb49f ... f65adab0a4
i zapytaj administratora o nicku Nikoś Wariat zajmuje się gazowaniem.

_________________
audi 4ever however whenever


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2008 14:24:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Ja kiedys zrobilem test mojej a6 1.8t na oponach 205 przed chipem, jezdzac prawie nie dotykajac gazu po miescie wyszlo mi 9 litrow, ale przy normalnej jezdzie wychodzi okolo 11,5 (Mam 21lat), natomiast jak zalozylem 225/40/18 i po chipie przy mojej jezdzie wychodzi jakies 12,5. Jak bym chcial to bym wycisnal ze 25 bez problemu po miescie, bo naprawde teraz trzeba sie pilnowac. Przed chipem na autostradzie przy 160km/h jakies 8-8,5 litra. Teraz nie wiem bo nie sprawdzalem. Pozdrawiam

P.S. W zyciu nie zamienil bym mojego 1.8t na 2.4

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 23:01:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
matysss napisał(a):

P.S. W zyciu nie zamienil bym mojego 1.8t na 2.4
a to czemu, znasz silnik 2.4 ze tak piszesz czy to prowokacja jakas. Mam 2.4 i jezdzilem 1.8t (trzema) i jakiejs wiekszej roznicy nie czuje oprucz tego ze V6 daje lepszy dzwiek, jest mniej wysilone, nie posiada turbawki i jest mniej zeczy ktore sie moga popsuc. Minusem jest to ze nie podciagniesz go tanim kosztem jak 1.8t

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 23:50:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
fakt dzwieku zazdroszcze, ale insurance wyzszy, tax wyzszy (samochody po 2001r), mozliwosc podciagniecia w 1.8t to swietna zaleta. Chyba nie uwierze, ze 2.4 potrafi spalic tyle co 1.8t, bo znajomy ma i co nieco wiem o tym. 1.8T fakt jest wysilony, ale i tak wytrzymaly. Akurat moje AEB jest najprostsze ze wszystkich modeli i nie jest uciazliwe, jak ja kupilem to miala 110tys mil przebiegu, teraz mam 133 tys mil i nic (odpukac) sie nie wali, nie mialem zadnego bledu w vagu mimo chipu:)

Pozdrawiam posiadaczy 2.4

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 20:57:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
pali wiecej ale czy az tak wiele? tez bym juz nie kupil 2.4 tylko 2.8 bo przy takich samych kosztach masz wiecej mocy.
1.8T:
Ubezpieczenie- 14 grupa
Tax-Date of Registration 6 Months 12 Months Band CO2 (g/km)
1 Mar 1997 – 1 Mar 2001 £101.75 £185.00 -
1 Mar 2001 – 1 Mar 2004 £115.50 £210.00 \
2.4:
ubezpieczenie-15 grupa nie az tak wiecej jak bys sie spodziewal
TAX-Date of Registration 6 Months 12 Months
1 Mar 1997 – 31 Dec 1999 £101.75 £185.00
jak widzisz to az takiej roznicy w TAXie nie ma
malo tego podane jest ze 1.8T robi 32 mile na galonie a 2.4 29 mil wiec znowu nie ma takiej roznicy a i jeszcze w standardzie 1.8T ma 150km/210 Nm i 9.4 do 60mil natomiast 2.4 165km/230Nm i 8.9 do 60mil, czyli bez softa to jednak wole 2.4
ile masz po sofcie w swoim 1.8T?

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 23:49:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Ja place za insurance na rok 680 funtow, za 2.4 bym placil 900 z hakiem, nie pamietam dokladnie, wiec w moim przypadku jest dosc duza roznica. Spalanie w miescie w/g testow to: 1.8T - 10.7, 2.4 - 13.7, na trasie przy 120km/h: 1.8T -8litrow, 2.4 - 9.2litra. Wiec srednio 2 funty na 100km, rocznie robie okolo 30000km, majac 1.8T zaoszczedzam 600 funtow na paliwie + 200 na insurancie, razem jakies 800 funtow. Czyli moge zmieniac turbine 2 razy do roku hehe(na szczescie nie mialem jeszcze tej koniecznosci). Po chipie mialem miec 194 konie i 270 nm, ale nie wiem dokladnie ile jest, bo musze zmierzyc na hamowni zanim powiem konkretnie, bankowo jest duzo lepiej. Objezdzam seryjne 1.8T i bmw 320d z 2006 roku. Chce zmierzyc w polsce, ale nie wiem czy doczekam sie do lutego, wiec mozliwe, ze zrobie to w Anglii. Jak bede wiedzial, to dam znac.

P.S. Gadalem kiedys zgosciem na ulicy co ma 1.8T na gazie i mowil, ze zrobil juz 40tys. km i jest wszystko git, ale znam tez przypadki, ze ludzie wybierali wlasnie 2.4 ze wzgledu na zalozenie gazu bo bali sie turbiny i gazu.

Podrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 12:16:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
A6 man napisał(a):
to ja się dołączę i powiem ze a6 quattro 1.8t inst. stag 300 srednio ok 12-14 litrow w miascie (zaleznie od jazdy) trasa ok 11-12 (do 120 km/h)


to co napisałem dotyczy softa na 180ps i 18" 225/40 i skrzyni manual
a co do przebiegu na gazie to od założenia instalki (prawie 2 lata temu) najechałem ok 48 tyś mil i wszystko jest ok (stare porzekadło "jak dbasz tak masz" )
a co do V6 to teraz zdecydowanie brałbym ten motor oczywiście 2.8 (chyba że patrzył bym na ekonomie to pozostaje przy 1.8t gaz )
pozdrawiam :peace:

_________________
A6 C5 APU Q + wirus + stag 300 - było
A6 C5 AWX + wirus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 16:46:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
Ja za ubezpieczenie place 504 funty wiec za 1.8T nie bylo by duzo mniej.
te 9.2l na setke przy 120 to tez grubo przesadzone i jak nie wierzysz to zapraszam bo jadac do polski razem z kolega ktory tez ma 2.4 wychodzilo nam 8.5l.
Co do instalacji to zalezy kto, co, jak zalozy i jaka mapa wtrysku oraz wiadomo ze od kondycji silnika przed zalozeniem instalki. Jak wszystko bedzie zrobione git to pojezdzi.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 17:50:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Nic specjalnie trudnego do zagazowania, jeździ bardzo dobrze. Oczywiście jak przy każdym silniku doładowanym - ekstremalnie wazne staje się prawidłowe zestrojenie instalacji. Innymi słowy - odpowiedzialny gazownik - i nie ma problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ..
PostNapisane: 03.sty.2009 20:02:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2006 16:23:55
Posty: 44
Lokalizacja: Dębica
MiKev napisał(a):
kkarol napisał(a):
borysek napisał(a):
ja posiadam A3 1.8 T 150 KM. automat z 2001 r 121 tys.km. posaiadam sekwencje lpg
po miescie pali mi 11 litrow latam od roku na niej i jest wszystko okiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


no napewno 1.8t z gazem pali 11 litrow po miescie
chyba ze na 50km :D
zastanawia mnie czemu z gory zakladasz ze klamie? a jezeli pisze prawde? nie jest to tak niemozliwe zeby nie moglo tak byc.


Kolego miałem A6 1.8t 2003 rok. Założyłem instalacje i zgodzę sie z kolegą który napisał 11 litrów.
Przy spokojnej jeździe po mieście tyle palił.
Troszke szaleństwa i maksymalnie brał 13.5l.
W trasie 9l .

Pozdrawiam

_________________
Audi A4 1.9 TDI 110KM AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 21:34:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2006 16:23:55
Posty: 44
Lokalizacja: Dębica
kkarol napisał(a):
jeszcze nie mialem samochodu ktory palilby mniej niz deklaruje producent


moje tdi pali w miescie conajmniej 7/100, v6 nie schodzi ponizej 13
ale moze nie umiem jezdzic i wszystko mam popsute ;)


dobra sory z mojej strony koniec tematu
pozdrawiam wszystkich ktorym 1,8t pali w miescie 9 litrów :)
no i tych co im tdi pali 4, a takze tych co v8mką mieszczą sie w dziesieciu :))

a jesli chodzi o pytanie zawarte w temacie to silniki 1.8t dobrze znosza gaz , tylko potrzebny jest gazownik z glowa , a nie np taki ktory twierdzi ze przy wysokich obrotach moze byc ubogo to bedzie mniej palil :D :):



Witam
Nie wiem ile podaje producent ale moje TDI pali w trasie 4.7l. W miescie 6.5-7.0.
A6 1.8t pali w miescie 11 przy spokojnej jezdzie. Nikt sobie tego nie wymysla. Takich opni jest bardzo duzo. Wszystko zalezy od tego jak sie jezdzi.

_________________
Audi A4 1.9 TDI 110KM AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2009 10:47:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
..jak ktoś jeździ jak emeryt...
Ostatnio gazowaliśmy A4 1.8T quattro. Benzyny, jak w pysk dał 10,5/100, przy jeździe mieszanej (codzienne dojazdy Gliwice-Katowice autostradą + ruch miejscki po Gliwicach - ok 30%). Gazu - 12-12.5. Chłop jeździ spokojnie.
W czystym cyklu miejskim zejście poniżej 12-13l jest nierealne, chyba, że wyższy bieg zapina się przy 2000 obr/min.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: