.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.lut.2025 22:15:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2009 18:10:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
enduroboy napisał(a):
SebastianS napisał(a):
enduroboy napisał(a):
bylo o tym juz tyle ze by trylogie napisal

krotko

4.2 lepszy do lpg, pali duzo {18-25-30}, spore koszty utzymania, lubi olej w litrach, drogi rozrzad,przewaznie trza odrazu robic silownik sprzegla jezeli ciezko chodzi {taniocha}
:D
jezdzi od samego dolu do konca, dzwiek nie do zastapienia

:peace:

o 2.2 nie pisze bo nie znam


No to daruj.. Skoro nie zamieściłeś porównania, jakim prawem decydujesz co lepsze do gazowania?? :|



a takim prawem szanowny Panie SebastianieS ze wlasnie w przeciwienstwie do ciebie przeczytalem te wszystkie watki co byly o tym co lepsze do gazowania. a skoro sam wiesz lepiej to powiedz mnie po co zakladales ten temat :?: :?:

Panie enduro boy,

1. Jak piszesz, że się nie znasz (chwalebna samokrytyka) - to się dwa zdania obok nie wymądrzaj, bo to czyni Twoją skomność podejrzaną o hipokryzję.

2. Nie ja zakładałem ten temat - co świadczy że czytasz te wątki zaiste cholernie uważnie.

3. Uzurpuję sobie prawo do wypowiadania się na ten temat, bo zajmuję się m.in. montowaniem sekwencyjnych systemów wtrysku LPG i choć jestem z Gliwic - np. jutro przyjeżdża do mnie koleś z Terespola, w przyszłym tygodniu - z Wrocławia i spod Koszalina. To jest moja podstawa o którą opieram swoje zdanie - praktyczna i teoretyczna wiedza o LPG i powodach dla których samochody jeżdżą.

_____________________________________

eszkesz napisał(a):
SebastianS napisał(a):
wordeck napisał(a):
SebastianS napisał(a):
hubos21 napisał(a):
...jeśli chodzi o GAZ to mniej problemowy jest 4.2

MOżesz uzasadnić swoje stanowisko?
Bo jak dla mnie - bzdura.


Chociażby dlatego, że jest wolnossący...

Pozdrawiam

No i co z tego?
Uturbionych silników nie da się Twoim zdaniem prawidłowo gazować? Nie ma żadnego znaczenia, że silnik jest doładowany, prawidłowo dobrane graty, mądry gazownik i dobre strojenie pozwoli zapomnieć o jakichkolwiek kłopotach z gazem. Nie wierzysz? Kup 2.2T i przyjedź :peace:


Powiedz to głośno wszystkim właścicielom 2.2T na forum. Ciekawe czy Cię nie zlinczują. 2.2T bez gazowania jest już dość problematycznym silnikiem. Ale widać że jesteś ekspertem w tej dziedzinie(lub masz bardzo obeznanych znajomych) to pewnie dasz rade zrobić dobrze jeżdżące 2.2T na gazie.


Tak, dam radę zrobić dobrze jeżdżące na gazie 2.2T i jakoś się nie boję linczu. Co więcej, skoro jest z tym wśród użytkowników tego silnika taki problem - powiedzcie swoim znajomym, że się podejmę z pieśnią na ustach.
Z zastrzeżeniem o jakim pisałem na początku wątku - czyli pod warunkiem, że nie będzie zawirusowane jakimś home made softem, usiłującym wycisnąć 110% wydajności z seryjnych wtryskiwaczy Pb...
Jeśli dostarczone mi auto będzie jeździć w całym zakresie prawidłowo na benzynie (interesuje mnie pomiar AFR sondą szerokopasmową), biorę pełną odpowiedzialność za wypuszczenie go od siebie z LPG hulającym równie dobrze.
Mauzer napisał(a):
Czekamy na normalnie zagazowane 2.2T 20v od pana S

Im szybciej podeślesz kogoś, tym szybciej zobaczysz.

Jutro będę gazował 2.0T R5 20V w volvo z Terespola nota bene...

____________________________

wordeck napisał(a):
Sebastian, nie gorączkuj się tak... Bo nam się zrobi kolejny temat typu "Diesel" :): Każdy ma jakieś doświadczenia, jeśli twierdzisz że 2,2 T jest łatwy do zagazowania, to sobie go gazuj... Każdy wolnossacy jest mniej problematyczny, bez względu na rodzaj paliwa. Po drodze wymieniłeś kilka warunków jakie muszą być spełnione, żeby wszystko było OK, ja pewnie wymieniłbym jeszcze kilka, ale nie w tym rzecz. Powiedziałem swoje zdanie, Ty swoje, jeszcze kilka osób swoje - nie każda racja musi być "jedynie słuszna"...

Pozdrawiam

Eeee, luzik... Nie gorączkuję się, tylko po prostu ludzie się boją gazować cokolwiek mniej typowego... Trochę to rozumiem, bo przeciętny poziom polskiego gazownika zabija...

Zeby nie cytować sto razy - to co na niebiesko u Ciebie: zgoda. Bez względu na rodzaj paliwa. Właśnie o tym mówię. Na lpg będzie TYM SAMYM silnikiem. Jeśli generuje problemy z racji samego swojego jestestwa - to inna rzecz, ale od gazu mi się tu odpier...wszego wejrzenia :):

I to co na zielono: To dotyczy każdego silnika podlegającego gazyfikacji. Bez względu, czy turbo, czy N/A. Spartaczyć można nawet matiza.


Ostatnio edytowano 14.sty.2009 18:23:14 przez SebastianS, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2009 20:53:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Naprawiasz też instalacje czy tylko zakładasz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2009 22:57:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
SebastianS napisał(a):
3. Uzurpuję sobie prawo do wypowiadania się na ten temat, bo zajmuję się m.in. montowaniem sekwencyjnych systemów wtrysku LPG i choć jestem z Gliwic - np. jutro przyjeżdża do mnie koleś z Terespola, w przyszłym tygodniu - z Wrocławia i spod Koszalina. To jest moja podstawa o którą opieram swoje zdanie - praktyczna i teoretyczna wiedza o LPG i powodach dla których

wiesz teoretycznie jak zagazowac 2.2t 20v opierajac sie na doswiaczeniu z LPG, czy to doswiadczenie z tym silnikiem przez Ciebie przemawia?
ile zagazowales s2/4/6 turbo?
SebastianS napisał(a):
Tak, dam radę zrobić dobrze jeżdżące na gazie 2.2T i jakoś się nie boję linczu. Co więcej, skoro jest z tym wśród użytkowników tego silnika taki problem - powiedzcie swoim znajomym, że się podejmę z pieśnią na ustach.
Z zastrzeżeniem o jakim pisałem na początku wątku - czyli pod warunkiem, że nie będzie zawirusowane jakimś home made softem, usiłującym wycisnąć 110% wydajności z seryjnych wtryskiwaczy Pb...

szkoda, ze nie bylo Cie na forum jak mialem dylemat z zagazowanie eSki turbo, a wszyscy okoliczni instalatorzy nie chcieli brac na siebie odpowiedzialnosci za zagazowanie tego silnika...

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 02:32:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
eszkesz napisał(a):
Naprawiasz też instalacje czy tylko zakładasz?

Naprawiam również, choć nie leczę syfa pudrem. Zalecam bezlitosne koszenie wszystkiego, co uważam za niewłaściwe, niewydolne, za wolne itd. Ale i tak wychodzi to taniej niż nowa instalacja, albo jeżdżenie w nieskończoność do partackiego gaziarza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 02:50:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
BiLu napisał(a):
SebastianS napisał(a):
3. Uzurpuję sobie prawo do wypowiadania się na ten temat, bo zajmuję się m.in. montowaniem sekwencyjnych systemów wtrysku LPG i choć jestem z Gliwic - np. jutro przyjeżdża do mnie koleś z Terespola, w przyszłym tygodniu - z Wrocławia i spod Koszalina. To jest moja podstawa o którą opieram swoje zdanie - praktyczna i teoretyczna wiedza o LPG i powodach dla których

wiesz teoretycznie jak zagazowac 2.2t 20v opierajac sie na doswiaczeniu z LPG, czy to doswiadczenie z tym silnikiem przez Ciebie przemawia?
ile zagazowales s2/4/6 turbo?

Miałem do czynienia z dwoma, w tym jednym 3A z wirusem na 280 KM, na seryjnych wtryskach i turbinie, gdzie następował problem wtryskiwaczy benzynowych lejących non stop (czasy wtrysku były dłuższe niż dostępny czas na ich zrealizowanie) co powodowało rzeźnię, bo sterownik gazu głupiał - tzn uznawał że trzeba zrobić to samo z wtryskami LPG, a było to błędem, bo te miały w odróżnieniu od Pb przewidziany zapas wydatku. Znam jeszcze drugi taki przypadek w innym aucie - podobny kłopot.
Drugi to był seryjny 220 koni - poszedł bez jakichkolwiek problemów.
Nie wspomnę o innych doładowanych silnikach VAG: 1.8T, 2.7 biT...
Jesli przyjedzie RS6 V8 biT - też wyjedzie od nas na gazie.
BiLu napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Tak, dam radę zrobić dobrze jeżdżące na gazie 2.2T i jakoś się nie boję linczu. Co więcej, skoro jest z tym wśród użytkowników tego silnika taki problem - powiedzcie swoim znajomym, że się podejmę z pieśnią na ustach.
Z zastrzeżeniem o jakim pisałem na początku wątku - czyli pod warunkiem, że nie będzie zawirusowane jakimś home made softem, usiłującym wycisnąć 110% wydajności z seryjnych wtryskiwaczy Pb...

szkoda, ze nie bylo Cie na forum jak mialem dylemat z zagazowanie eSki turbo, a wszyscy okoliczni instalatorzy nie chcieli brac na siebie odpowiedzialnosci za zagazowanie tego silnika...

Taaa.. We Wrocławiu - mogę to powiedzieć z całą odpowiedzialnoiścią - nie ma żadnego sensownego gazownika, moi wdzięczni klienci z Wrocławia zapewniają mnie że gdybym się do Was przeniósł, miałbym w warsztacie klamki ze złota (od wewnątrz :): ) Baj de łej - w przyszłym tygodniu przyjeżdża z Wrocka S8 na poprawkę instalacji, bo od 50% wciśnięcia gazu podpiera się benzyną i właściciel jeżdżąc na gazie, notuje ok 8-12l/100 benzyny :D
Rozumiem, że masz 306 KM i fabryczny program? Dawaj ją tutaj, jeśli jeszcze aktualne ;)
A tą S6 też możesz podrzucić, też przyjmie LPG :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 08:16:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
SebastianS zostales mianowany nowym guru LPG :peace:
zart :peace:

a teraz szczerze jesli mozna wiedziec ile lat siedzisz w zawodzie i ile miales reklamacji??

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 09:27:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
SebastianS napisał(a):
Miałem do czynienia z dwoma, w tym jednym 3A z wirusem na 280 KM, na seryjnych wtryskach i turbinie, gdzie następował problem wtryskiwaczy benzynowych lejących non stop (czasy wtrysku były dłuższe niż dostępny czas na ich zrealizowanie) co powodowało rzeźnię, bo sterownik gazu głupiał - tzn uznawał że trzeba zrobić to samo z wtryskami LPG, a było to błędem, bo te miały w odróżnieniu od Pb przewidziany zapas wydatku. Znam jeszcze drugi taki przypadek w innym aucie - podobny kłopot.
Drugi to był seryjny 220 koni - poszedł bez jakichkolwiek problemów.
Nie wspomnę o innych doładowanych silnikach VAG: 1.8T, 2.7 biT...
Jesli przyjedzie RS6 V8 biT - też wyjedzie od nas na gazie.

3A z wirusem na 280 KM?
przeciez to stare wolnossace 2 litry :): moze 3B?
smiem twierdzic, ze skoro miales tylko 2 razy stycznosc z 2.2t 20v nadal malo wiesz na temat ich specyfiki.
czasy otwarcia wtryskow to nie wszystko ;)
1.8t i 2.7bit nie biora udzialu w dyskusji, tymbardziej rs6 v8 bit

SebastianS napisał(a):
Taaa.. We Wrocławiu - mogę to powiedzieć z całą odpowiedzialnoiścią - nie ma żadnego sensownego gazownika, moi wdzięczni klienci z Wrocławia zapewniają mnie że gdybym się do Was przeniósł, miałbym w warsztacie klamki ze złota (od wewnątrz :): ) Baj de łej - w przyszłym tygodniu przyjeżdża z Wrocka S8 na poprawkę instalacji, bo od 50% wciśnięcia gazu podpiera się benzyną i właściciel jeżdżąc na gazie, notuje ok 8-12l/100 benzyny :D
Rozumiem, że masz 306 KM i fabryczny program? Dawaj ją tutaj, jeśli jeszcze aktualne ;)
A tą S6 też możesz podrzucić, też przyjmie LPG :peace:

zle rozumiesz, bo mam 290 KM i gaz juz zalozony w Olesnicy i jestem bardzo zadowolony :peace:
szkoda, ze gosc z S8 szuka tak daleko, bo prawie na miejscy tez mam fachowca od gazu w duzych pojemnosciach.
skoro ludzie z calego kraju do Ciebie sciagaja to dziwne, ze tylko 2 razy miales stycznosc z 2.2t 20v nie sadzisz?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 10:54:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
prawda jest taka, że 4.2 zagazuje praktycznie każdy gazownik, ponieważ od najprostszego silnika różni się liczbą cylindrów i rozbudowaną elektroniką a 2.2T mało kto się podejmuje czyli coś w tym jest. Druga sprawa, że przeglądając ogłosznia S2/S4/S6 2.2T z LPG zazwyczaj jest dopisek, nowa instalacja gazowa, dwutygodniowa instalacja gazowa, miesięczna instalacja gazowa itd, pytanie dlaczego ktoś pakuje kase w dobra instalke i sprzedaje...?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 12:45:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
hubos21 napisał(a):
prawda jest taka, że 4.2 zagazuje praktycznie każdy gazownik, ponieważ od najprostszego silnika różni się liczbą cylindrów i rozbudowaną elektroniką a 2.2T mało kto się podejmuje czyli coś w tym jest.



Właśnie, że nie prawda bo każdy samochód można spieprz...ć, nawet 4.2. Liczba cylindrów także nie robi dla mnie różnicy.

Co do SebastianaS to wiem, że człowiek ma ogromną wiedzę o LPG i wiem to nie z tego forum. Zawsze byłem zdania, że da się zagazować 2.2T poprawnie i będzie to jeździło, trzeba to zrobić tylko z głową. I nie pchać taniego badziewia, jak robi to większość gazowników ;)

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 14:19:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
SebastianS > skąd znasz te audi 20V turbo w którym zapętlały się czasy wtrysku benzyny? z forum lpg?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 16:05:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Lukasik napisał(a):
SebastianS > skąd znasz te audi 20V turbo w którym zapętlały się czasy wtrysku benzyny? z forum lpg?


To jest ten drugi przypadek, ten o którym wiem z opowiadań (opisu) - Twoje auto. Tak nawiasem mówiąc - jak tam Twoja instalka? Pozbyłeś się tego programu, czy założyłeś większe wtryski PB?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 19:17:24 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Przykre trochę jest, że naprawdę baaaaaaardzo mało kto z tego forum ma pojęcie o LPG, a jak pojawi się ktoś kumaty to wszyscy klubowi "wyjadacze" dowcipkują sobie i okazują wyższość :/ Niestety niewiedza i Valtek rullez :|

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 20:01:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
enduroboy napisał(a):
SebastianS zostales mianowany nowym guru LPG :peace:
zart :peace:

a teraz szczerze jesli mozna wiedziec ile lat siedzisz w zawodzie i ile miales reklamacji??

Może Cię to zdziwi, ale tylko półtora roku. Ani jednej reklamacji (tfu, tfu, odpukać, byle tak dalej). Myślę, że spowodowane to jest bardzo dużą starannością montażu (nie schodzę poniżej 2 dni, bo musiałbym zaczynać kompromisy czas/jakość) a także rozsądnym doborem gratów.

Za to od dawna siedzę w temacie elektronicznego sterowania silnikiem i jestem w stanie prawidłowo ocenić pewne zjawiska i procesy, składające się na specyfikę sterowania paliwem danego auta, a przez to - obrać właściwą taktykę, jeśli chodzi o LPG.

BILu napisał(a):
3A z wirusem na 280 KM?
przeciez to stare wolnossace 2 litry moze 3B?

Jasne, moja pomyłka. Fuzja 5 cyl 20V (7A) z turbiną w takiej konfiguracji (3B)

BILu napisał(a):
skoro ludzie z calego kraju do Ciebie sciagaja to dziwne, ze tylko 2 razy miales stycznosc z 2.2t 20v nie sadzisz?

Nie, nie sądzę. Nie siedzę w LPG szczególnie długo, o czym piszę powyżej, to po pierwsze. Po drugie - w kwestii LPG szerzej się wypowiadam na różnych forach niespecjalnie długo, bo dopiero z pół roku temu zobaczyłem dzięki powiększającej się liczbie klientów z dalszych stron (wczoraj padł rekord - wyjechał ode mnie Klient spod... Terespola!), jak żenująco słabo gazownicy mają pojęcie o wyobrażeniu. Po trzecie - 2.2T nie jest, uważam, jakiś bardzo szczególnie trudnym silnikiem do zagazowania, dużo trudniejszym jest, jeśli chodzi o audi, 7A z racji ultrakrótkich czasów wtrysku benzyny i specyfiki kształtu sygnału wtryskiwacza Pb. Tak więc sądzić mogę, że zagazowania go w Polsce podejmują się gazownicy chętniej, niż wynika z Twoich wypowiedzi. Seria (220 KM) to wręcz pryszcz jest...

BILu napisał(a):
smiem twierdzic, ze skoro miales tylko 2 razy stycznosc z 2.2t 20v nadal malo wiesz na temat ich specyfiki.
czasy otwarcia wtryskow to nie wszystko


Śmiem twierdzić, że mało to wiesz o tym, co ja wiem. Nie masz podstaw, dywagujesz po próżnicy. Ja opieram się o jakąś wiedzę.

A skoro 2.2T, zwłaszcza modyfikowany, stanowi taki strup do zgazowania - zapraszam, zapraszam. Na pewno dobrze i w dodatku w rozsądnych pieniądzach.


Ostatnio edytowano 17.sty.2009 20:22:20 przez SebastianS, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 20:13:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
zaworoowa napisał(a):
Przykre trochę jest, że naprawdę baaaaaaardzo mało kto z tego forum ma pojęcie o LPG, a jak pojawi się ktoś kumaty to wszyscy klubowi "wyjadacze" dowcipkują sobie i okazują wyższość :/ Niestety niewiedza i Valtek rullez :|


:diabel: Luzik. Przyzwyczajony jestem. Nihil novi.
Ale przyjedzie kilku i się skończą żarciki, po prostu ludzie muszą nabrać zaufania, a najlepiej na nie pracuje świadectwo tych, którzy skorzystali.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 10:14:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
SebastianS napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
Przykre trochę jest, że naprawdę baaaaaaardzo mało kto z tego forum ma pojęcie o LPG, a jak pojawi się ktoś kumaty to wszyscy klubowi "wyjadacze" dowcipkują sobie i okazują wyższość :/ Niestety niewiedza i Valtek rullez :|


:diabel: Luzik. Przyzwyczajony jestem. Nihil novi.
Ale przyjedzie kilku i się skończą żarciki, po prostu ludzie muszą nabrać zaufania, a najlepiej na nie pracuje świadectwo tych, którzy skorzystali.


SebastniaS u zaworówki także instalka jest do poprawek i to bardzo dużych, w sumie to mało by co z niej zostało, nawet butla (jej sposób montażu, na pewno wiesz o czym mówię :) ) należało by zmienić.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 12:12:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Jesli będzie taka potrzeba - zapewne Zaworoowa wie co kliknąć ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 18:52:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2008 20:54:23
Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa
Niech mi ktoś wytłumaczy, po co zakładac lpg, gdy benzyna kosztuje 3zeta i kilkadziesiąt groszy, a lpg ponad 2?

Ja od 2 lat jeżdżę 2.2t, i zgadzam się z Kolegami, że to już i tak sam w sobie jest skomplikowany i delikatny silnik, mimo że jeżdżę tylko na Pb98, więc niby zgodnie z instrukcją. Jak pomyślę, że jeszcze miałbym instalację i ewentualne problemy z nią (albo samą tylko możliwośc ich wystąpienia), pęka mi łeb. Do tego sama instalacja ładnych parę tysięcy. I to za co, za tą złotówkę za litr mniej przy tankowaniu??

Zwłaszcza że 2.2 t jest dośc oszczędnym silnikiem, spalanie 15-18 w mieście i 11-12 w trasie to chyba nie jest dużo jak na 230 koni. A może tylko mój spala tak mało?
Tak jak mówię, nie jeżdżę i nie będę jeździł na lpg więc nie rozstrzygam, czy da się dobrze założyc czy nie, byc może się da. Ale czy ta gra jest warta świeczki? Żeby benzyna kosztowała 3,50 a gaz 1zł, to rozumiem...

_________________
Audi S4 C4 2.2T 1992 sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 22:26:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
FigoFago napisał(a):
Niech mi ktoś wytłumaczy, po co zakładac lpg, gdy benzyna kosztuje 3zeta i kilkadziesiąt groszy, a lpg ponad 2?

LPG - 1,60
E98 - 3,40
to chyba jest roznica...

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 22:31:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Nie wiem co to było za miejsce Polski, ale mój klient dzwonił do mnie i mówił że tankował parę dni temu za 1.44...

A wiosna gaz zejdzie w dół, bo zacznie być letni (zimowy wyraźnie droższy). A paliwo lada miesiąc pójdzie spowrotem w górę... niska cena ropy na świecie to celowy sztuczny ruch USA, żeby uwalić Rosję. To nie potrwa długo, bo ruscy już ryją nosem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 22:47:04 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
BiLu napisał(a):
FigoFago napisał(a):
Niech mi ktoś wytłumaczy, po co zakładac lpg, gdy benzyna kosztuje 3zeta i kilkadziesiąt groszy, a lpg ponad 2?

LPG - 1,60
E98 - 3,40
to chyba jest roznica...


Do tego jeszcze duże znaczenie ma ilość pokonywanych kilometrów. W chwili obecnej moja miesięczna średnia to 3.5-4 kkm, ale bywało i 6-7 kkm/miesiąc. Dzięki temu mogę jeździć V-ką i zaoszczędzić ok.500-600zł miesięcznie. Mam instalkę w aucie pół roku, a już jakiś czas temu zwrócił mi się jej montaż. Jakbym jeździł 1000-2000km miesięcznie to o gazie bym nie myślał i jeździł bezstresowo na Pb..... oto cała filozofia LPG.
Sorry za OT

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: