ja wlałem do obydwu jeszcze jak modyfikator kosztowal 80zl, b.pozytywnie. Polak jest tak ufny jak PiS dla Rosjan

bardzo bliskie spostrzeżenie

. Nie zawiera on ceramizerow, metali ect... TUV by tego nie wpisal na liste, a wymogi takowych wynalasków TUV'u czytalem.
Golf jeździ pięknie z 7,4 pali 6,3, pomijając to chodzi równo ciszej... na zdrowy prosty chłopski rozum - zmniejszając współczynnik tarcia elementów metalowych o kilka %
nie odbija się to chyba szkodliwie na silnik, plus mniejszy suchy start Ruscy to stosują na Sybirze ect. w śmigłowcach [turbinach] tam gdzie dochodzi albo do dużego tarcia, albo dla pracy w b.niskich temperaturach... jak i wysokich.
Pytanie jest, cz ten srodek dziala rzeczywiscie 50tkm, a nie czy szkodzi. Golfem zrobilem 10tkm i odczucia pozytyw. W trasie wyczuwalna swoboda pracy silnika jadąc okolo 100km/h. Wymienilem olej nic sie nie zmieniło pod tym względem BO NIE WIĄŻE się to z olejem, nanotechnologia, to takie coś o czym Polacy dopiero słyszą...
V6 chodzi ciszej tak samo, spadek spalania, moc nie wiem nie hamowałem przed i po. Lecz czuje po golfie zdecydowanie kilka Nm. Po prostu mu lżej. Tyle.
Srodek ma za zadanie nie jezdzic bez kropli oleju, matko to taki marketing... lecz wytworzyc pole na metalowych czesciach, ktore zmiejszaja wspolczynnik tarcia, jak i "trzymanie sie oleju" na głowniejszych częściach metalowych.
Skodziana 3,5 t,RPM bez oleju temp. 90C po 25 min jazdy w "powietrzu" na podnośniku, w warunkach obciążeniowych nie wiem, tak czy owak współczynnik tarcia jest zdecydowanie mniejszy. Co ma TUV się nie boję. Co do reszty ulepszaczy, nie używałem i raczej nie będe. Poza Xceramic & STP do czyszczenia wtryskow za 15zl.
