Sprinter napisał(a):
A jak wygląda sprawa zużycia paliwa jednego i drugiego w normalnej ekspolatacji ? Jak to się rozkłada ?
Rzecz zależy mocno od podejścia do instalacji. Jeśli zgłosisz się do pierwszego z brzegu gazownika, który ma możliwość zakupu sterownika Stag 400, to zużycie paliwa będzie wynikiem działania autoadaptacji, od której rozpoczynany jest cykl strojenia - w trakcie autoadaptacji ustalane są parametry emulacji wtryskiwaczy benzynowych, emulacji ciśnienia benzyny i wartości dotrysku benzyny. Gazownikowi pozostaje tylko dostrojenie mapy gazu tak, jak w zwykłej sekwencji. Oczywiście oznacza to, że pozbawiony wpływu na zarządzanie benzyną - skazany jest na zachowawcze nastawy przekładające się na spore zużycie benzyny, których nie ma szans zmienić.
U nas istnieje możliwość zarządzania wszystkim, dzięki czemu poziom zużycia benzyny jest najniższy z możliwych. Prowadzimy własne obserwacje i sami określamy dopuszczalnie niskie poziomy zużycia benzyny, zresztą całe ryzyko biorąc na siebie, bo wtryski benzyny są z punktu widzenia możliwości uszkodzenia termicznego i mechanicznego - objęte gwarancją. Szczegóły na stronie zacytowanej przez
Simpsona A propos silników VAG z wtryskiem bezpośrednim: właśnie kończymy... prawdziwą bombę. Już odpalona, dziś przez cały dzień będziemy walczyć ze strojeniem, jutro mam nadzieję wrzucić fotki... No, myślę, że będzie ciekawie
![n :diabel:](./images/smilies/020.gif)