.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 03:10:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 19:26:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Musze pojechać do Czekramu Mysłowice oni to mają ale niewiem co mam powiedzieć o co mi chodzi ,czyli ma to być zwykły gaz jak do poloneza butla reduktor przełacznik mechaniczny w aucie benzyna gaz/ reduktor brc i sam blos czy tak?

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 20:11:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
reduktor 140kW (200KM) np BRC AT90E . mikser Blos (bez silniczka krokowego), z tym, ze lepiej jakbys dorwał wersje do 200KM , ale chyba te jest trudno dostać,ew wersje blosa do 150KM i rozpiłować. butle do gazu+wielozawór , rurke miedzianą najlepiej 8mm od butli do reduktora , do tego filtr gazu z zaworem wysokoprzepustowy (na rurke 8mm). do tego jakąś centralke do gazu, najprostrzą (sam przelacznik, jak do poldolota :D, z tym ze w wersji do wtryskowców) i emulator wtrysków, zeby odcinalo ci wtryskiwacze benzyny.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 20:20:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Dzieki Lukas zaraz sobie zapisze, i jutro ich dojade moja wiedzą ciekawe za ile to podłączą i czy dają rade.Lukas skąd to wszystko wiesz chodzi mi że tak szczegółowo mi napisałeś ?

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Ostatnio edytowano 21.wrz.2005 23:17:58 przez szwagier, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 20:54:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
poczytaj sobie jeszcze w linku podanym na drugiej stronie tego wątku, tam chlopaki meczyli blosa.

U ciebie bedzie trzeba troszke porzezbić i zrobic przejsciowke z blosa do przepustnicy i z rury od filtra powietrza do blosa.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 21:51:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
juziooo napisał(a):
witam

zamontowalem dzis blos-a
pierwsze wrazenie
wkoncu czuje ze mam 5 cyl
drugie wraznie ale ten samochod szybko pali ten gaz :P

blosa jeszcze nie regulowalem reduktor rozkrecilem na maxa ale juz wiem ze 100kw brc jest za słaby przy 5 k czuc oborotow spadek mocy :(

kompensacje wogle odłączyłem
odłączyłem także i zaślepiłem regulator wolnych obrotow (tylko ten co byl w typ43) lepiej bez niego chodzi i ma stabilniejsze oborty

oglnie wrazenie dobre lepsza kultura pracy i lepszy caly zakres obrotow od samego dołu do góry
powiem szczerze ze w zakresie od 1,5 do 4 chyba lepiej sie zbiera niz bezyna pozniej jedna czuc juz lekko ze niedosyt gazu albo powietrza
nie wiem

jezeli ktos chce zamontowac instalke do 2,3 5 cyl
to jest najlepsze rozwiązanie wzgledem cena/jakość

trzeba sie troche namczyc bo nikt raczej nam nie załozy blosa w zakładzie
mysle ze koszt instalki z blosem nie powinieni przekroczyc 1700zl

pozdrawiam




Masz może jakieś fotki albo mógłbyś zrobić , bo chciałbym też to założyć u siebie w 2,3 AAR

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 23:16:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
A powiedzcie jak ze spalaniem jest takie same jak na mikserze czy pali więcej?

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 08:49:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
szwagier napisał(a):
A powiedzcie jak ze spalaniem jest takie same jak na mikserze czy pali więcej?


Nie ma powodu, zeby na blosie mial jakos specjalnie wiecej palić.

Jesli mialby palic wiecej to znaczylo by ze masz bogata mieszanke.

Jak bedzie dobrze ustawiony, to mniej wiecej to co na benzynie +20 do 30%.

Czyli jesli pali ci po miescie 12l benzyny przy srednim butowaniu, to na gazowni bedzie ci kopcil 15l.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 09:51:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Czy ktoś dysponuje wykresami z hamowni silnika seryjnego, LPG na mikserze i na BLOSIE?? Wykresik najlepiej zobrazuje działanie tego ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 15:15:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witajcie

tak jak napisalem ja zakladalem blosa tylko do gazu
wiec nie zakladalem tej rury na bezyne :P

zrobie fotki i dam

nie dajcie sie zrobic w konia
blos + elektornika to tak jak do odrzutowaca zamontowac simgło bo takie sa przepisy

poprostu trzeba sie dogadac nie oficjalnie

jezeli juz nikt nie che zalozyc wam blosa to załózcie normalna najtansze instalke bez elektorniki 1 gen
wazne zeby reduktor byl 140 kw i sami blosa sobie załóżcie
albo mozna poprosic ktoregos z instalatorów zeby wam to zalozyc po pracy

wg mnie autko na blosie moze wiecej palic
dlatego ze przyciskanie gazu staje sie przyjemnoscia tak jak na bezynie :P

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 18:19:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
w v-6 pali ok 1-2 l miej niż na mixerze

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 19:45:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kurde, ja bym sobie do mojego 2.2 turbo zalozyl takie mieszadlo, tylko piszą ze blos ma delikatne uszczelki to jeszcze wezmie i sie otworzy :/ . Ja juz widze fajne mozliwości tjuningu :diabel:

P.S. jesli chodzi o kompensacje z reduktora, to czy trzeba wpinac tak jak dotychczas przed mieszaczem (zwęzką)? na razie pytam o wolnossące... chociaz w turbo jest identycznie tylko reduktor troszke inny.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 21:35:23 
mi pali gazu litr wiecej niz benzyny na blosie ! niestety nie mam poruwnania do miksera bo odrazu załozyli mi blosa ale zrobili tak zeby była sciema na przegląd i mam ten dynks miedzy reduktorem a blosem ale to atrapa.

Takze jestem zadowolony z tego ustrojstwa choć miałem ciutke kłopotów na początku ( smierdziało gazem na wolnych obrotach na postoju i raz mi strzelił delikatnie)

Smierdzieć przestało a strzelił bo miałem za bardzo skreconą dawke i odpaliłem na gazie. Ustawiałem na oko temu te kłopoty. teraz doprowadziłem to do jako takiego stanu i nie czuje ruznicy benzyna /gaz.

fotki mojego motoru oraz info na forum forda(link z 2 strony) nick taki sam jak tu czyli DZIDZIA.

POZDROWIONKA


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2005 21:48:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

http://img270.imageshack.us/my.php?image=10012366xn.jpg
http://img270.imageshack.us/my.php?image=10012375pq.jpg
http://img270.imageshack.us/my.php?image=10012393lv.jpg
http://img270.imageshack.us/my.php?image=10012401lq.jpg

oto fotki

nie ma założnej gumy od przepływomierza do blosa
bo mi nie potrzebna :P(czyli to co najtrudniejsze do wyreżania :P)

ta biała szmatka to tymczasowy filtr powietrza
bardzo fajny dzwięk :P:P (przejechalem na nim tylko okolo 2 km :P)

zamontowalem blosa do tego autka tylko zeby zobaczyc czy 2,2 5 cyl bedzie sie dalo zagazowac tanim sposobem i sie da :P
docelowo kupilem sobie go do 1,6 vw polo ale tam bedzie jeszcze wieksza rzeźba niz tutaj

mi nie chcial działać z kompensacją wieć ja wywaliłem :P

najlepiej odkrecic przepustnice i założyć blosa z przepustnicą na stole a nie w autku bo tam jest mało miejsca

stablizacja biegu jałowego jaka była w k-jet w typ43 tez zaślepiłem bo to tylko powoduje same problemy :P a sruba w przepustnicy sie najelpiej wyreguluje

reduktor odkrecic na maxa
tak samo srube(register) (powinien byc jednolity przewód)

najbardziej co mi sie podoba to natychamiastowa odpowiedź na nacisneinie gazu, silnik sie szybciej wkreca

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 07:39:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
juzio > przeciągnąłeś na trzech biegach?? czuc róznice?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2005 08:23:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

lukasik ja mam nie wyregulowanego blosa
mam za słaby reduktor tylko 100kw
w dodatku mam register po miedzy reduktorem a blosam a go tam nie powinno byc

mysle ze nawet z 2-3 sek do 100 urwaelm dzęki blosowi :p nie pytajcie ile mialem przed :P:P:P

różnica jest ogromna od 1,5 tys do 5 tys ciągnie swobodnie :P
powyzej 5 tys juz czuc ze brakuje gazu :(

dodam jeszcze ze moj blos nie mial obrobki GT :P:P:P
orignalnego blosa przydało by sie poprawić ponieważ ma pozostałości po odlewie i mozna go jeszcze torche stuningowac :P HEHE

postaram sie dzis nagrac filmik jak autko smiga ale stan osprzętu silnika pozostawia wiele do zyczenia :P

na bezynie moglem krecic
1-60
2-100
3-150(160) nie pamietam na jakiej skrzyni :P

na blosie
1-50
2-85-90 mniej wiecej
3-140

musze dzis jeszcze troche rozkrecic blosa moze mam go zdlawionego i dlatego na wyzszych nie cche dobrze smigac :P

pozostaje tylko poroblem strojenia
czy łatwo wystroic 5 cyl na tym i jak ze spalaniem (mnie to akurat nie obchodzi za bardzo bo ja smigam tym rekreacyjnie)

jak ktos chce blos-a to PW
jak bysmy kupili grupowo to byłaby zniżka
ja kupilem za 386 zl z przesyłką

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2005 17:45:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
WITAM COS UCICHŁO Z TYM BLOSEM MAM PATENT JAK ORGINAŁ PASUJE GUMA OD PASAATA 2 LITRY 16V GUMA JEST Z TRZECH CZESCI OD PRZEPUSTNICY JEST GUMA KAWAŁEK CHARMONIJKI TAKA GIĘTKA PUŻNIEJ PRZECHODZI W OKRĄGŁĄ TO JUZ 2 CZESC PIERWSZA CZESĆ JEST JAK W AUDI K JETRONIC TAKI SAM PRZYCHODZI MIXER TAKRZE BEZ PRZERUBKI
DRUGĄ RURE PRZECIĄĆ WMONTOWAĆ BLOSA PUZNIEJ TRZECIA CZEŚĆ TO JUŻ JEST CAŁY TEN KAPELUSZ NA PRZEPŁYWOMIERZU TZREBA TYLKO JESZCZE ZMIERZYĆ SREDNICE CZY TAKA SAMA KUMPEL MA TO ZMIERZE BEDE MUSIAŁ SKOMBINOWAC TAKĄ GUME I BEZ PROBLEMU PRAWIE BEZ ROBOTY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2005 22:30:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

u mnie zaczely sie problemy po założeniu filtra(nie org) nie chciało smigac bez kompensacji a z kompensacja to juz jak by gorzej, ale jeszcze nie regulowałem
możliwe ze to tylko wrażenie bo zmienił sie dzwięk (był cudowny :P )

kuki23

prosze wyłącz caps lock,uzywaj przecinków i kropek bo bardzo trudno sie połapać o co chodzi :P

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2005 12:09:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
No to panowie opiszę swoje doświadczenia z blosem w sillniku aad. Rezałem dolot od przepływomierza do blosa i przepustnicy cały dolot i oto moje spostrzeżenia. Auto bardzo ładnie trzyma obroty na gazie, jednak wyszedł mi problem, mianowicie moja przpływka się wiesza, więc jak mam założoną gumę na przepływkę to chodzi dobrze na benzynie, na gazie wcale. Jeśli zdejmę tą rurę z przepływomierza to na benzynie wcale, a na gazie chodzi znośnie tylko powoli się wkręca. Pytanie nasuwa się następujące:

Czy przepływomierz w silniku aad na k-jetronicu steruje kątem wyprzedzenia zapłonu? Bo to mogłaby być przyczyna wolnego wkręcania się na gazie.

Czy ktoś próbował oddzielić przepływomierz od obudowy filtra powietrza i czymś ją zastąpić?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdro

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2005 15:52:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

przepływomierz nie ma bezpośredniego wpływu na kąt wyprzedzania

założyłes kompensacje ???
bo jak nie to po założeniu filtra powietrza nie bedzie działal

wolno sie wkreca>>>
zdjołeś register z rury dolotowej do blosa ???
regulowałes dawke na blosie ???
jezeli nie to moze byc wina powoli wkrecającego sie silnika na gazie


zrob fotki gumy od blosa do przepływomierza

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2005 16:13:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
Fotki zrobię jak tylko wrócę z Łodzi, czyli w czwartek. Apropos kompensacji pytasz o ten wąż na którym miałem register a był podpięty do miksera? Bo ten na którym był silnik krokowy to wymieniłem na taki z jednego kawałka od reduktora do blosa, a drugi chwilowo nie jest do niczego podłączony, a na nim był register.
Gaz regulowałem na blosie, jednak nie robiłem tego jakoś długo, więc może regulacja pomoże

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: