.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 03:14:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2005 11:05:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
bowill napisał(a):
Fotki zrobię jak tylko wrócę z Łodzi, czyli w czwartek. Apropos kompensacji pytasz o ten wąż na którym miałem register a był podpięty do miksera? Bo ten na którym był silnik krokowy to wymieniłem na taki z jednego kawałka od reduktora do blosa, a drugi chwilowo nie jest do niczego podłączony, a na nim był register.


Miałeś register na wężu od kompensacji? Kto Ci tak założył?
Masakra.... :585:

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2005 14:21:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
Ja wiem czy na wężu od kompensacji? Miałem 2 grube węże od reduktora do miksera:
na jednym był silnik krokowy
na drugim był ten register

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 13:49:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
yhykhymm hmm tak się waham bo pytanie może wydać się głupie -jak zdjąć załą obudowę filtra typu patelniowego żeby dostać się do miksera i sprawdzić jakie są fizyczne możliwości zainstalowania BLOSa w ABT? Chyba że w ogóle źle myślę i może to nie tam? Czy ktoś się orientuje?

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 11:48:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 22:33:05
Posty: 149
Lokalizacja: KATOWICE GG1281598 tel606133929
szwagier napisał(a):
Musze pojechać do Czekramu Mysłowice oni to mają ale niewiem co mam powiedzieć o co mi chodzi ,czyli ma to być zwykły gaz jak do poloneza butla reduktor przełacznik mechaniczny w aucie benzyna gaz/ reduktor brc i sam blos czy tak?

a gdzie to jest w myslowicach na jakiej ulicy bo sam bym do nich podjechal pozdro :peace:

_________________
ObrazekObrazekObrazek
B2 1.8gaznik B/G----->poszlo do zyda
C3 90r 2.3NF B/G AVANT-------->S P R Z E D A M<-------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 12:14:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 13:50:39
Posty: 44
Lokalizacja: ..::: Poznań :::..
Auto: A6 C5 2.4 '97
Witam!

Ramon1 napisał(a):
Zainteresował mnie ten temat i mam typowe pytanie. Jak by to wyglądało w Audi 80 B4 ABT 90KM?


Mam lamerskie pytanie: jakie korzyści płyną z zamontowania BLOS-a do auta z monowtryskiem i instalacją 2gen ? Co do silników na wielopunkcie i z tanią instalką na mikserze to rozumiem. Dobrze zamontowana i wyregulowana instalka 2gen na mono nie powinna znacząco pogorszyć osiągów auta. Testowaliśmy B4 2.0 ABT '93 znajomego - przed założeniem gazu, potem z instalką na benie i na gazie. Różnicę da się odczuć przy ostrym pałowaniu (choć nie wiem kto kupuje 2.0 ABT jeśli ma zamiar ostro pałować). Podczas normalnej jazdy miejskiej nie czułem różnicy. Instalka BRC just.

No to po co ten blos, skoro auto jeździ bez problemów i nie strzela ? ;)

Pozdrawiam

_________________
Audi: chwilowo brak
Hulajnoga: www.zrx1100.prv.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 12:19:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Tony Cash napisał(a):
No to po co ten blos, skoro auto jeździ bez problemów i nie strzela ? ;)

Po raz n-ty... http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=5828

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 20:47:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Moja wiedza opiera się właśnie na tym linku z forum forda :) Jeżeli chodzi o różnice gaz-benzyna to może ona być niewyczuwalna bo mikser ogranicza średnice wlotu mieszanki niezależnie od tego jakie paliwo jest akurat dostarczane. Trzebaby zmierzyć czasy przed założeniem instalacji i po. To tyle od laika...

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2005 15:20:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Chciałem na chwilę wrócić do tematu BLOSa i możliwości jego zainstalowania w ABT. Jeśli dobrze pamiętam to należy to urządzonko wmontować gdzieś pomiędzy przepływomierz a przepustnicę czy jakoś tak. W każdym razie za filtrem powietrza na pewno. Filtr u mnie leży sobie płasko na reszcie bebechów (przepustnica itd) pod nim jest obecnie mikser i zamiast niego wskoczyłby powiedzmy blos. Zatem całość podniesię się o parę ładnych cm bo mikser jest raczej płaski a Blos trochę miejsca zajmuje -czy to się zmieści pod maską? Powiedzmy że sam blos nawet by się zmieścił ale jeszcze pewnie trzeba jakiś chociaż śladowy kawałek rury do jego przyłączenia przed nim (nad) i za nim (pod nim). Możliwe że gdzieś popełniam błąd w rozumowaniu. Proszę o komentarze.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 08:55:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w abt... to musialaby byc niezla rzeźba :) jesli mocno chcialbym to zrobic na twoim miejscu, to wywalilbym cala obudowe filtra ta okragla. Na wtrysk zalozylbym kolanko gumowe (odpowiedniej srednicy), do kolanka blosa, a przed blosa filtr stozkowy.

Tylko nie jestem w stanie przewidzieć efektów, bo jednak cala ta obudowa to swojego rodzaju uklad rezonansowy i po wywaleniu uklad dolotowy sie przestroji i nie wiem czy na lepsze czy gorsze.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 09:17:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Mniej więcej tego się obawiałem. Czyli nie ma co kombinować.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 20:38:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Ten temat odpłynął jakiś czas temu chciałbym go odświeżyć i żądać pewne pytania może nie do końca sensowne ale liczę że ci co mieli z tym cudem (czytać BLOS) do czynienia udzielą mi sensownych odpowiedzi o co ich proszę.
Po pierwsze mój pojazd to AUDI Coupe GT silniczek wolnossący 2,2 litra KV czyli skromne 115KM. Jest gazociąg 2 generacja z sondą lambda i akuatorkiem pomiędzy reduktorem a mixerem działa to w miarę bez problemowo ale auto jest mulaste zwłąszcza na niskich obrotach, pływają obroty czasami dzieją się dziwne rzeczy itp. Szkoda gadać. Dojrzewam do przemodelowani tego chyba na BLOS. I teraz się wyłaniają problemy.
1) Po pierwsze co zrobić z przewodem kompensacyjnym który posiadam zamontowany od mixera do reduktora (do blosa się go nie da zamontować nie ma nigdzie wyjścia) zaślepić go czy mimo wszystko podpiąć gdzieś do układu dolotowego?
2) Po drugie co z przewodem i zaworem elektrycznym regulacji biegu jałowego na benzynie (tym obejściem przepustnicy który gdy są zamknięte reguluje bieg luzem) teraz jest on podpięty do mixera (jest tam specjalny króciec) trzeba by go chyba podpiąć gdzieś w dolot przed blosem?
3) Po trzecie ma ktoś może dokładne wymiary BLOSU gabaryty i średnice przewodów żeby zacząć kombinować łączniki na dolot?
4) Z czego zrobiliście łączki pomiędzy BLOSEM a obudową przepustnic która jest eliptyczna?
Bardo proszę o jakieś informacje i pozdrawiam Z Krakowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 07:50:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[poszukaj w instrukcji blosa tam piszą co nieco ja tez kolegom zadałem podobne pytania i czekam sąterz forty pozdrawiam Tarnów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 08:53:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
przeczytałem to bardzo dokładni jak również cały temat nie doszukałem sie sensownych odpowiedzi. mógłbys mi zapodać jakies linki do tych zdjeć bo moie jeszcze są jakies ukryte których nie znalazłem. Pozdraiam Kraków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: prosze o pomoc !!
PostNapisane: 31.sty.2006 13:35:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:56:47
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
Słuchajcie prosze o odpowiedź kogoś kto ma , lub widział w Audi 90 b3 z silnikiem ng zamontowanego i sprawnie działającego blosa !! mam troche luźnej gotówki i zaninm ją roztrwonie, chciałbym zainwestowac w BLOSa i tu pytanie czy sie to mi wogóle smieści - wg mnie jest ciasno, i jak sie to sprawuje w ng pilz odpowiedzcie

_________________
zasadniczo zbieram stare fordy, ale... zawsze chcialem jakieś 4x4-podobno Audi ma najlepsze Quattro :D

http://www.m4garage.com/audi/1.jpg Coupe Quattro 2.3 10v - mało mocy , wsadzimy coś innego :)
LOTUS 7 - 1,6 r4 130ps
Ford ESCORT MK I RS2000 r4 170 ps
Ford Capri MK I - 5,0 V8 ~ 300 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2006 18:17:38 
blos ma na wejsciu i wyjściu 70 mm. reszty wymiarów nie znam. kolanka tego rozmiaru są dostepne na allegro firmy Jacky. do audi 2.3 na mech wtrysku cieżko bedzie go upchnąć i to bardzo ale jak ktoś jest zawzięty i ma talent to może mu sie uda.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2006 18:55:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
dzięki ja sie zawziołem i u mnie jest chyba tak samo mało miejsca jak w NG a mam go zamiar na wiosnę wpakować. Jescze nie mam planu dokładnie jak, ale musi wejść i już.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ostatnio edytowano 01.lut.2006 19:28:40 przez Traker, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2006 19:30:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:56:47
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
włąsnie tego upchania go tam troche sie obawiam.... no i pozatym czy cała ta przeróbka w ng coś mi da ;/

_________________
zasadniczo zbieram stare fordy, ale... zawsze chcialem jakieś 4x4-podobno Audi ma najlepsze Quattro :D

http://www.m4garage.com/audi/1.jpg Coupe Quattro 2.3 10v - mało mocy , wsadzimy coś innego :)
LOTUS 7 - 1,6 r4 130ps
Ford ESCORT MK I RS2000 r4 170 ps
Ford Capri MK I - 5,0 V8 ~ 300 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dalej Blos
PostNapisane: 31.sty.2006 21:15:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 20:59:59
Posty: 1
Lokalizacja: sosnowiec
Mam do wszystkich pytanie za 100 czy blos funkcjonuje z mechanicznym wtryskiem k, ke czyli taki jak w audi czy golfie gti lub scirocco pytam bo che kupic a slyszalem ze moze byc problem jesli ma ktos wiedze w tej sprawie bardzo prosze o pomoc i czy daje taki efekt ja na elektronicznym wtrysku ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2006 19:46:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Perana napisał(a):
włąsnie tego upchania go tam troche sie obawiam.... no i pozatym czy cała ta przeróbka w ng coś mi da ;/

właśnie wpadł mi do głowy pewien pomysł jak sobie z tym poradzić spróbuję go na wiosnę zrealizować jak już uda mi się kupić blosa i części do niego. Wtedy zarzucę zdjęcia

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: dalej Blos
PostNapisane: 01.lut.2006 20:02:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
qbcor napisał(a):
Mam do wszystkich pytanie za 100 czy blos funkcjonuje z mechanicznym wtryskiem k, ke czyli taki jak w audi czy golfie gti lub scirocco pytam bo che kupic a slyszalem ze moze byc problem jesli ma ktos wiedze w tej sprawie bardzo prosze o pomoc i czy daje taki efekt ja na elektronicznym wtrysku ???


Idealnie się nadaje do mechanicznego wtrysku czyli k i ke jetronik mogą być tylko problemy z zmontowaniem bo bywa że w niektórych autach np. w moim po prostu nie ma gdzie za bardzo upchnąć samego urządzenia. Ale pod względem dynamiki pracy silnika, zużycia paliwa i równomierności pracy zwłaszcza na biegu jałowym nie ma chyba lepszego rozwiązania w podobnej cenie. No zostaje jeszcze sekwencja ale nie bardzo słyszałem o takich montażach w tych silnikach.

Prześledź ten temat może ci to coś wyjaśni:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=27393
Mógłbym cos na ten temat napisać ale sam jeszcze blosu nie posiadam więc nie chce się wypowiadać. Pogrzeb w załącznikach w tym temacie znajdziesz tam instrukcję do blosu to ci powinno trochę wyjaśnić.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: