.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 03:39:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 08:16:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w bialym widzialem kilka samochodow z zamontowanym blosem. z relacji kierowcow wynika, ze blos praktycznie nie ogranicza osiagow. jako ciekawostke dodam ze w golfie 1.8gti 16V 140KM tez widzialem blosa, a zeby bylo smieszniej to jeszcze byla tam zamontowana instalacja NOS :P

W silnikach NG trzeba troche pokombinowac, zeby to wcisnąć, ale sie da. trzeba pochodzic po sklepach z czesciami, rurkami i kolankami gumowymi i dopasowac. potem to juz kwestia strojenia (a raczej tylko dostrojenia).

ktos pytal wczesniej o podcisnienia to:

to, kompensacje ktora wychodzi z reduktora, odpinamy i pozostawiamy krociec niezaslepiony(!) w powietrzu.

zawór stabilizacji obrotow biegu jałowego ("silnik krokowy"), jak wiemy jest jednym koncem wpiety w kolektor ssący, a drugi wpinamy tak, zeby ciagnął mieszanke gazowo-powietrzna, czyli pomiedzy blosem i przepustnicą. w blosie sa specjalne miejsca na wkrecenie króćca, wystarczy nawiercic i nagwintować.

no i bardzo wazne, wyjscie gazu z reduktora laczymy z blosem bezposrednio(!) przewodem, nie ma tam byc zadnych pokretel, attuatorow, nawet łączówek, laczyc nalezy jednym przewodem. nie ma prawa byc tam zadnej przeszkody po drodze, bo bedzie to zmienialo charakterystyke i na wysokich obrotach bedzie zubazalo mieszanke.

oczywiscie calosc ma byc superszczelna, nie ma prawa ssac "lewego" powietrza.

Duzo jest w innym wątku na technicznym. Jest nawet instrukcja do ustawiania, jednak mam jedno zastrzezenie co do regulacji. jak organoleptycznie stwierdze ze powinno byc inaczej to napisze. na razie nie ustawiamy z kolega blosa, bo sa problemy z lewym powitrzem i nic nie mozemy na razie regulować.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 09:30:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! Wiadomo, ze blos dobrze pracuje na mechanicznym wtrysku a jak sprawuje sie blos w silnikach 2.6 i 2.8 i co z emulacja wtryskow i sond lambda ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 11:00:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ZiPi napisał(a):
Witam ! Wiadomo, ze blos dobrze pracuje na mechanicznym wtrysku a jak sprawuje sie blos w silnikach 2.6 i 2.8 i co z emulacja wtryskow i sond lambda ?


emulacja wtryskow to nie jest broszka blosa. jesli chcesz miec gites to trzeba podpiąć elmulator/y wtryskow i sondy lambda.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 14:03:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
A jeżeli masz wielka ochotce to jest też wersja blosu ze sterowaniem elektronicznym,. attuatorem centralką wiec normalnie sygnał z wtrysków i sondy lambda do komputera gazowego. Tylko cena jest inna.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 14:40:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Traker napisał(a):
A jeżeli masz wielka ochotce to jest też wersja blosu ze sterowaniem elektronicznym,. attuatorem centralką wiec normalnie sygnał z wtrysków i sondy lambda do komputera gazowego. Tylko cena jest inna.


z opini uzytkownikow wynika, ze blos z attuatorem to porazka. attuator nie nadaza z regulacja. takze ci co kupili z nim, to juz go wymontowali. attuator psuje cala zabawe.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2006 17:51:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Lukasik napisał(a):
ZiPi napisał(a):
Witam ! Wiadomo, ze blos dobrze pracuje na mechanicznym wtrysku a jak sprawuje sie blos w silnikach 2.6 i 2.8 i co z emulacja wtryskow i sond lambda ?


emulacja wtryskow to nie jest broszka blosa. jesli chcesz miec gites to trzeba podpiąć elmulator/y wtryskow i sondy lambda.
Czyli do silnikow z elektronicznym wtryskiem np. 2,6 ; 2,8 z Blosem robimy II generacje LPG tylko bez attuatora, silnikom na mechanicznym wtrysku wystarcza I generacja LPG czy dobrze rozumuje ? Czy sa jeszcze jakies inne patenty aby obejsc elektronike przy Blosie ? Pytam, bo nosze sie z zamiarem zmiany samochodu i chce zainstalowc w nim Blosa.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 08:41:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
zipi > w samochodach z wtryskiem mechanicznym mozna zastosowac przelacznik z Iszej generacji bez zadnych emuylacji i bedzie ok. w samochodach z wtryskiem elektronicznym tez mozna zastosowac wlacznik z Iszej generacji, ale dodatkowo podlaczyc moduł emulacji wtryskiwaczy (zeby je odcielo przy pracy na benzolu) np taki: http://www.ac.com.pl/autogaz/emulatore61/ albo jakikolwiek innej firmy.

to jest najtansza opcja. jak chce sie dorzucic ze 200-300zł to mozna wrzucic komp IIgiej generacji, uzywac go jako wlacznik gazu, oraz emulator sond lambda. Ale ja bym olał.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 17:45:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a ja bym nie olał bo mająć kompa gazowego podpinamy laptopa i stroimy blosa w czsie jazdy jak chcemy i kiedy chcemy .nie trzeba płacić za chamownie . oczywiście nie zestroimy blosa z kabiny ale mamy wgląd na skład mieszanki w różnych obciążeniach

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 06:55:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
enduro7777 napisał(a):
a ja bym nie olał bo mająć kompa gazowego podpinamy laptopa i stroimy blosa w czsie jazdy jak chcemy i kiedy chcemy .nie trzeba płacić za chamownie . oczywiście nie zestroimy blosa z kabiny ale mamy wgląd na skład mieszanki w różnych obciążeniach


taniej jest kupic multimetr za 20zł i obserwowac napiecie na lambadzie :P

poza tym przy strojeniu z lambdy trzeba pamietac, ze jak dostaje przez dluzszy czas bardzo bogatą/ubogą mieszankę to potem przez kilka sekund moze nie dawać odczytu tzn. zawiesic się na bogatym/ubogim odczycie.

generalnie, najwazniejsze jest zeby na wolnych obrotach nie bylo ubogo!!! trzeba lekko dodać ilosc gazu na wolnych zeby bylo lekko bogato, wtedy zegnamy ryzyko BUUUM ! no i pod duzym obciazeniem powinno sie robic lekko bogato, analogicznie jak to jest zrobione oryginalnie przy benzynie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 11:59:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Ja tez dokładnie tak uważam. To co opasał Lukasik prawie dokładnie pokrywa się z prawidłową charakterystyką składu mieszki dla gaźnika elementarnego czyli standardowego modelu składu mieszki dla silnika spalinowego bez korekcji na ekologie czyli z przed czasów sond lambda komputerów itp. Wtedy silnik jest najbardziej skutecznie zasilany benzyną (gazem) czyli nigdy nie jest za ubogo i nigdy nie jest za bogato. może to skutkować delikatnie większym zużyciem gazu (jakieś 0,05-0,15 l/100km) ale przy zasilaniu gazem takie zwiększone zużycie jest mało ważne w stosunki do możliwości eksplozji w kolektorze czy w dolocie.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2006 16:07:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 20:56:47
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
no i dotarł do mnie dziś blosik, zaczołęm to ustrojstwo montowac, cholernie ciasno z tym jest w ng i jedynym chyba w miare rozsądnym patentem jest dorobienie nowego "czajnika" pozatym rewelacja

_________________
zasadniczo zbieram stare fordy, ale... zawsze chcialem jakieś 4x4-podobno Audi ma najlepsze Quattro :D

http://www.m4garage.com/audi/1.jpg Coupe Quattro 2.3 10v - mało mocy , wsadzimy coś innego :)
LOTUS 7 - 1,6 r4 130ps
Ford ESCORT MK I RS2000 r4 170 ps
Ford Capri MK I - 5,0 V8 ~ 300 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 03:41:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Tez to przeszlismy i mamy takie same wnioski.Ciasno jak w .......
Dla chcacego nic trudnego.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2006 14:12:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
jak sie ma blos do gaznikowców wsumie do jedno punktu B4 ABT 2.0 kumpel chce zalożyc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2006 19:36:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
Witam
Zainstalowalem Blosa w 2,8 AAH dzis po poludniu. W zadaniu tym pomogl mi kolega Enduro ( tu wielkie dzieki za bezinteresowna pomoc :) )
Samochod zostal zagazowany II generacja przez debii... sory za bluzgania ale tak mniej wieceje instalacja wygladala :
sterownik Bingo S - do jedno punktowej instalacji !!! Podlaczony pod jedna sonde lambda... Do odcinania sluza 2 przekazniki ( to do entuzjastow tzw. emulatorow - zeby nie dali sie czasem w konia zrobic ) malo tego przekazniki odcinaja PLUS - zasilanie zamiast masy wtryskiwaczy.
Mikser : jajko do k-jetronica ! upchane pomiedzy przepustnica a grodzia przedzialu silnika na "styk" - to nastepny wielki blad. Do demontazu musialem odkrecic poduszki silnika i skrzyni biegow aby moc uniesc silnik. Dopiero wtedy moglem zdemontowac puszke V6 oraz mikser...
Parownik OMVL R90e niezly wiec zostal.
Ogolnie oceniam ponizej krytyki te instalacje gazowa ! Za to powinno sie wieszac !
Poprzedni wasciciel przekazal mi f-re na instalacje w wysokosci 2000zl co wola o pomste do nieba !!! Dal sie biedak niezle wyzezbic. Odkupilem od niego samochod po 2 miesiacach od sprowadzenia wiec widocznie nie nacieszyl sie zaletami takiej instalki.
Dodatkowo Kupa antywybuchow klap z przewezeniami itp.
Jak to jezdzilo? Moze byc jezeli nie ma sie porownania z seryjnym silnikiem...
Powiem ze audi ma duza tolerancje na takie "innowacje" w systemie zasilania.
Jezdzilo do czasu podwojnego strzalu przy 2tys obr z nienacka ( bez katowania itp ) oczywiscie mimo tych wszytskich zakichanych zabezpieczen puszka V6 nie przyjela tego zjawiska zbyt dobrze. Popekala na zlaczeniach...

Po oczytaniu sie forum forda oraz przy pomocy paru rad od kolegi enduro zakupilem blosa na allegro za 370 z przesylka. Do tego gume od k-jetronica znalazlem w niezlym stanie za 40zl ( cala ). Plus pare kolanek oraz trojnikow aby dolaczyc odmy jak w orginale czyli 2 w1 i do gumy pomiedzy blosem a przepustnica.
Powiem ze nadspodziewanie dobrze to chodzi nawet bez regulacji na analizatorze ( nie mialem czasu jeszcze ) Slicznie sie wkreca silnik a na benzynce odzyskal wigor i naprawde sie obudzily rumaki :o)
Skorzystalem przy instalacji bezczelnie z instrukcji krazacej w necie.
Na gazie sprawdzilem metoda 0-1 i nic nie haknelo oraz bardzo ladnie jezdzi oraz sie wkreca. Narazie nie probowalem go katowac poniewaz chce wpierw wyregulowac sklad mieszanki na tip top.
Jezeli ktos ma chec wrzucic na stronke zdjecia moge zorganizowac male foto-story lacznie z fotkami patentow panow z ryk oraz z blosem zamontowanym w aucie . Moze moderator ma chec? Nie zajmuje sie tworzeniem stronek itp Ale moze ktos chce dla dobra ogolu wrzucic na jakas stronke zdjecia? Prosilbym o podanie rozmiaru zdjec itp.
Pozdrawiam....

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 07:38:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
qrekbp > gratuluje udanego mozntazu :peace:
silnik 2,8 na prawde jest żwawym motorem jezeli wszystko w nim dziala tak jak nalezy (m.in. skracanie dolotow niepołamane od strzalow gazu) i nie jest stłumione mieszaczem o sr 2cm :/

zdjecia mozesz wrzucic tutaj http://members.lycos.co.uk/audiupl2/ i a linki do nich powklejac tutaj na forum.

P.S> mam znajomego z audi C4 2,8 q na mieszaczu, chodzi to tragicznie, dwulitrowa toyota corolka wciaga to na spokojnie ;) moze go namówie na blosa.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 10:08:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
Dzieki
Dla udowodnienia przydatnosci Blosa nalezaloby zhamowac taki samochod. I wykazac roznice. W mojej miejscowosci niestety nie ma hamowni,
Podejzewam ze sporo koni odzyskuje samochod po wyzuceniu katalizatorow. Sam je wycielem i wstawilem strumienice poniewaz takie rozwiazanie jest lepsze niz jezdzenie z zuzytym, zapchanym katalizatorem. Fanem "zielonych" nie jestem :) Pozatym czytalem gdzies ze ok. 15KM tlumi wlasnie 1 katalizator wywolujac cisnienie w ukladzie wydechowym. Wiec idac tym tokiem myslenia Blos + wywalone katalizatorki = wiecej konikow i wieksza sprawnosc silnika.
Pozatym w AAH sondy lamda są przed katalizatorem dużo więc jego obecność jest obojętna dla silnika -pomiar jest wykonywany duzo wczesniej.
Sam jestem dosc pedantyczny w stosunku do samochodow ( jestem kierownikiem sporego serwisu tyle ze ciezarowek hihi ) i mój samochod ma byc w stanie technicznym doskonalym ( w ramach rozsadku oczywiscie bo nie traktuje samochodu za 13-14 tys jako inwestycji zyciowej zeby wymieniac co popadnie albo wszystko :) ) Czyli zadnego tasmeksowania przewodow zaplonowych czy drutowania czujnikow klockow ham. itp. Takie zeczy sa w naszym pieknym kraju na pozadku dziennym. Używam zawsze wysokiej jakości części zamiennych ponieważ już dawno temu miałem okazję przekonać się na swoich oszczędnych klientach że tanio nie znaczy wcale "ekonomicznie" w dłuższej perespektywie czasu. To taki mały OT.
Wracając do miksera... jego obecność muli każde auto. Przed C4 miałem B4 ABK i miała wg. mnie z 70KM po zagazowaniu na mixerze o śr. 30mm smutne lecz prawdziwe. Nie było czym wyprzedzać. Duże pojemności i sporo koników = mało odczuwalne straty ( w jeździe miejskiej ) żadko kiedy wykożystuje się 70% mocy takich aut powyżej 150KM. B4 z 2,0 ABK palila mi w miescie 16-18 LPG !!! W trasie 1500km wyszło średnio 11. Mam ciężką nogę ale AAH pali mi 15 LPG w mieście :D
Posiadałem niegdyś również BMW730 niby 188KM lecz... masa auta i mixer skutecznie niwelowały mażenia o tych koniach. Do bmw wstawiałem wiekszy reduktor itp i coś to dało ale... Żadnych cudów. Jak się zmniejsza przepływ powietrza o 50-60% obliczany przez lata poprzez konstruktorów silnika to jaki może być tego efekt?
Wrzucę fotki na serwerek i zapodam linki :diabel:
Pozdr.

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 12:52:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Wszystko bardzo fajnie tylko nie do końca zgadzam się ze zdaniem że wymontowanie katalizatora (lub zamienienie go na strumiennice) powoduje na 100% podniesienie mocy i momentu auta. Układ wylotowy (wydechowy) w samochodzie również jest (jak dolotowy) projektowany przez konstruktorów pojazdu. Może w jakimś konkretnym przypadku usuniecie katalizatora mogło przynieść drastyczne podniesienie parametrów wyjściowych silnika. Jak najbardziej zgadzam się z tym że katalizator jako taki jest przeszkoda w drodze spalin z komory spalania (opory przepływu) podobnie jak tłumiki i wszystkie przegięcia w układzie wylotowym jak i zbyt małe średnice rur wylotowych. Ale do sedna układ jest projektowany przez producenta a potem testowany (oczywiście nie w każdym aucie tak jest, obniżenie kosztów). Durzą role grają prędkości rezonansowe przepływu na odległościach przewodów, przepustowości elementów (kolanek tłumików kolektora połączeń i katalizatora). Przy dzikiej modyfikacji układu wydechowego (wycięciu bądź zastąpieniu katalizatora strumiennicą co jest strasznie modne ostatnio) można doprowadzić do takiego zaburzenia przepływu że efekt biedzie odwrotny do zamierzonego (podniesienia osiągów) Miałem przypadek w którym na tyle udrożniono układ wydechowy że następowało zbyt dokładne oczyszczanie ze spalin cylindra (prawdopodobnie) lub fala stojąca w wydechu (dławienie) efekt był w każdym razie taki że parametry pojazdu się pogorszyły (badania na hamowni i mulenie na wysokich obrotach). Po zmontowaniu wszystkiego zgodnie z oryginałem jak ręką odjął i na hamowni o wiele lepiej Przy takich modyfikacjach może być potrzebna modyfikacja rozrządu a na pewno kontrola przed i po na hamowni nie ma innego miarodajnego testu.
Czekam na zdjęcia bardo mnie ciekawi jak to wyjdzie w 2,8 i jak to biedzie się zachowywać po regulacji. Moje plany w stosunku do BLOSu tez już nabierają kształtów.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 14:47:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
Witam wyregulowalem juz blosa i powiem ze to ekstra wynalazek. Mimo ze nie jestem optymista z natury to TO naprawde lata :o)
Musiałem pobawić się w regulację parownika ( czułość i wydajność ) mój OMVL ma te bajery bo na regulacje blosa nie koniecznie reagowal. Ustawiałem z podłączonym laptopem do Bingo aby widziec reakcję sondy.
Wyregulowalem 0,8V na wolnych obrotach i jakies 0,6-0,8V przy 3500obr.
Teraz autko ma niezlego kopa i nie widze wad na razie :diabel:
A teraz obiecane fotki z tuningu AAH 2,8 w c4:

http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/start.jpg
tak to wygląda złożone z blosem. W plastiku wycięte półkola na nieszczęsne antywybuchy z ery puszki V6...
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/dscf3098.jpg tak to wyglada :)
zut okiem z boku
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/dscf3114.jpg
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/dscf3113.jpg
widoczne po prawej stronie opaski i przewody to doprowadzenie odm z obu glowic 2w1 i do gumy. Fotka :
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... 04odmy.jpg
calos jest dosc zgrabna jak na kowalska robote hehe
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/dscf3108.jpg
A tu zamieszcze patenty gazownikow :
puszka
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/aud ... _gmina.jpg
mikser - zwrocie na subtelne uszczelnienie z przepustmoca :peace:
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/mikserhee.jpg
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/anty_v6.jpg
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/klapa.jpg
http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi5/mikser2.jpg

That's all folks :peace:
czekam na opinie...
Aha kalkulacja zabawek dla dociekliwych :
BLOS allegro - 370 z transportem
guma k-jetronic ( cala musialem kupic ) 40zl.
kolanko metalowe 20zl
przewody gazowe oraz trojniki wodne do odm 28zl.
regulacja 20zl.
Montaz = 0zl ;-)
pozdr.

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 17:10:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Niezła fotostory od razu lepiej jak się to widzi. Rzeczywiście całkiem zgrabnie to tu pasuje. I przede wszystkim poprawa osiągów. Gratulacje wykonania.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 18:06:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
@arekbp

nie wiem czy jeszcze nie za wszczesnie, ale jak juz troche pojezidzisz to napisz
jak mniejwiecej wyglada spalanie gazu przed i po montazu BLOS'a

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: