witam. jak w temacie. nie ma napięcia na pompę paliwa (sprawdzane żarówką).
Opis problemu:
Bazowo siedział w aucie silnik 2.0 16v ACE. Silnik padł i padło na zmianę silnika na 2.0 8v ABK. Kolega wyjął wiązkę z dawcy i wsadził do mojego (żaden kabelek nie byl rozcięty) i auto prąd ma, rozrusznik kręci ale po przekręceniu stacyjki nie słychać sygnału pompy. Pompę zostawiłem z silnika 16v. Może być w tym problem że ciśnienia są inne w pompach? Chociaż mi się to nie wydaje. Skoro jedno było combi i drugie tak samo to i pompy będą jednakowe...
Czym może mi ktoś pomóc w tej kwesti? może ktoś miał taki problem?
Zaznaczam że auto ma LPG to znaczy miało ale teraz jest nie podpięte bo ja nie umiem a może troszkę na benzynie pojeżdżę... Zasilanie do LPG szło z czerwonego kabla grubego który zasila ECU (komputer w aucie). kolega go odciął od poprzedniej wiązki i zostawił LPG w spokoju. Następny problem że do tego jest jakaś wtyczka STOP K-J przypięta i przekaźnik 86/87 jakoś tak -wiem że on odpowiada za wyłączenie paliwa.
Gdyby ktoś nie rozumiał problemu dokładnie to mogę krok po kroku opisać wszystko. Czekam na jakieś propozycje itd odnośnie tego tematu
P.s. Do pompy paliwa w baku idą 4 kable. 2xbrązowy, 1x zielony, 1x czerwony.