.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 02:18:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2011 22:23:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Jeden i drugi dobrze się gazuje, ale instalacja musi być zrobiona z głową i nie po kosztach. Na krótkie odcinki T raczej odpuść - ale nie do końca, jedynym mankamentem jest wystudzanie turbiny, czyli praca silnika przez jakieś 2minuty na jałowych obrotach przed zgaszeniem.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2011 07:47:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Z tym chłodzeniem turbiny w mieście to nie trzeba brać tego tak dosłownie, jeżeli auto normalnie się przemieszcza turbina czerwona raczej nie jest.
Co to znaczy krótkie odcinki 2-3 km?

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 10:08:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2010 13:28:46
Posty: 46
Lokalizacja: z miasta
ArtHurO napisał(a):
Jeden i drugi dobrze się gazuje, ale instalacja musi być zrobiona z głową i nie po kosztach. Na krótkie odcinki T raczej odpuść - ale nie do końca, jedynym mankamentem jest wystudzanie turbiny, czyli praca silnika przez jakieś 2minuty na jałowych obrotach przed zgaszeniem.
Z tym chlodzeniem turbiny to troche przesadziles ze az 2 minuty trzeba schladzac ,no chyba ze w wersjach na gaz jest inaczej -to tego akurat nie wiem .Generalnie turbo schladza sie po dosyc extremalnej jezdzie typu sportowa jazda po autostradzie :D lub sportowa jazda w miescie . Przy" normalniej " jezdzie wcale nie potrzeba za kazdym razem ,przed zgasnieciem silnika schladzac turbiny. Zreszta samo nawet oczekiwanie np na skrzyzowaniu na zielone swiatlo ( silnik pracuje na luzie) powoduje ze turbo sie juz chlodzi .

_________________
B3 1.9E
B5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 11:11:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Jak dla mnie, to wobec istnienia 1.8T, egzystencja 1.8 N/A jest bez sensu w ogóle. No chyba że ze względu na 4-barowy regulator ciśnienia paliwa, który można wykorzystać... gdzie indziej :-)

Kwestie technologiczne w żadnym razie nie faworyzują któregokolwiek z tych silników, jeśli chodzi o gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: