.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 04:31:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3] Problem z wtryskiem
PostNapisane: 23.sty.2013 06:32:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2011 19:57:43
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
Witajcie!
Mam problem z wtryskiem. Samochód na zimno odpala bardzo ciężko, muszę długo kręcić, żeby zapalił. Czy znacie dobry warsztat w okolicy Warszawy, który zajmuje się ustawianiem/ naprawą mechanicznego wtrysku?
Dzięki za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3] Problem z wtryskiem
PostNapisane: 23.sty.2013 12:21:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
Skąd wiesz że to wtrysk?
Jak długo pali się lampka od świec żarowych?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3] Problem z wtryskiem
PostNapisane: 23.sty.2013 15:42:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2011 19:57:43
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
To nie jest silnik Diesla. Jest to silnik 2.3 NF. Elektryk powiedzial mi, ze to wina K jeta. Na cieplo silnik odpala normalnie. Na zimno jest ogromny problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3] Problem z wtryskiem
PostNapisane: 23.sty.2013 15:46:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Nie jestem specjalistą, ale w przypadku K-jeta jest taki element jak wtryskiwacz rozruchowy, który chyba właśnie odpowiada za odpalanie zimnego silnika. Może zwyczajnie nie dochodzi do niego napięcie spwodowane jakąś usterką przekaźnika?

Tu jest cała skarbnica wiedzy nt. mechanicznego wtrysku:

http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3] Problem z wtryskiem
PostNapisane: 23.sty.2013 17:09:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Sprawdź stan 2-pinowego czujnika temperatury z króćca wody - odpowiada za sterowanie wtryskiem (zresztą, tego 4-pinowego też możesz sprawdzić - lubią padać).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: