Zawór egr nie jest zapieczony i w momencie kiedy podciśnienie nie może nim ruszyć jest on w pozycji zamkniętej,więc nie musze zaślepiać.Tylko chciałem wiedzieć czy musi być szczelny od strony podciśnienia.
hm n108 według mnie nie ma nic do roboty ponieważ jest w pozycji zamkającej kanał przestawiacza kąta wtrysku.A teraz pytanie czy w momencie rozruchu kąt wtrysku przyspieszy się aby ułatwić rozruch?
Mam takie wyobrażenie że jak auto odpala,zaworek n108 jest w poz zamkniętej,ciśnienie wewnętrzne po około 2 secundach przestawia tłok przestawiacza kąta wtrysku a tym samym przestawia kąt na wcześniejszy co ułatwia rozruch.W moim przypadku podejrzewam że ciśnienie wewnętrzne jest za niskie i przy rozruchu nie ma takiej siły wyporu by pokonać opór sprężyny będącej po drugiej stronie tłoka przestawiacza kąta wtrysku.Co wy na to?
http://img46.imageshack.us/img46/82/pompa1v.jpg Panowie czy w tym rozgałężniku na zdjęciu zaraz jak wychodzi z pompy jest może skalibrowany otworek do podtrzymywania ciśnienia wewnętrznego w pompie?Bo na pewno gdzieś musi być tylko nie jestem pewien w którym miejscu.
Jeszcze jedna sprwaw czy jak zdejme chociażby jeden nadmiar wtryskowy to czy auto powinno zaraz zgasnąć?
Nie mam żadnego przezroczystego wężyka,a może załorze i sprawdze.