.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 00:34:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nie pracuje na benzynie 2.3
PostNapisane: 13.gru.2014 17:55:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2008 08:41:51
Posty: 25
Lokalizacja: slask
Kupilem sobie c4 2.3 jak wiadomo nikt madry nie zamontowal tam sekwencji bo sie teoretycznie nie da wiec jest,,sruba.Silnik pracowal mi tylko na gazie, bo pompa paliwa zamiast pompowac to ,,sikala pod siebie,,No nic kupilem dobra pompe lecz jak podlacze wstyczke do zbiornika automatycznie audica nie zapala z gazu, a tym samym nawet jezeli silnik pracuje na gazie po podlaczeniu wtyczki do pompy paliwa gasnie, to jest troche chore ale moze ktos cos podpowie....aha jak juz silnik zapali na pb to chodzi ale nie ma wolnych obrotow,a jak juz zgasnie to 10min trzeba krecic zeby zapalic.


Ostatnio edytowano 13.gru.2014 20:05:50 przez duzy28, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie pracuje na benzynie 2.3
PostNapisane: 13.gru.2014 19:26:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2012 17:17:39
Posty: 222
Lokalizacja: Opole
Auto: A4 B5 ADR
Może nie masz zrobionego odłączenia pompy. Tym samym auto próbuje zapalać na dwóch paliwach, lub po podłączeniu wtyczki od pompy silnik zostaje zalany zbyt dużą ilością paliwa(benzyna+gaz).

_________________
05.10-05.12 Volkswagen Golf MK II '92 CL NZ 1.3 + LPG BRC
05.12- ??? Audi A4 B5 8D2 '95 ADR 1.8 + LPG BRC SQ24.11+H2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie pracuje na benzynie 2.3
PostNapisane: 15.gru.2014 20:45:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.gru.2014 19:52:43
Posty: 9
Witam. Jestem tu nowy i chociaż mam nawet spore pojęcie o mechanice nie mogę poradzić sobie z problemem w mojej audi 100 c 4 2.3 E AAR
Mam pyt.odnośnie napięcia na wtyczkach czujnika temp.płynu dwu pinowego oraz dodatkowego wtrysku. Kiedy i jakie napięcie powinno tam być bo nie wiem czy nie mam uszkodzonego sterownika... jak włącze zapłon i mierze napięcie na wtyczce od czujnika temp. bezpośrednio do dwóch końcówek to mam tam 0,3 v , jeżeli złapię jedną końcówkę i mase na silniku np to mam tam 5 v ... na wtrysku rozruchowym mam tylko plus po przekręceniu zapłonu a gdy kręce rozrusznikiem nie pojawia się tam prąd... auto ma lpg 2 gen plus blos...na gazie jest wyregulowane idealnie nic dodać nic ująć...wiem że powinienem zacząć od pb ale tak wyszło...zaś na pb ciężko pali a jak odpali to nie ma wolnych obrotów i gaśnie...pracuje w górnym zakresie obrotów...krokowy sprawny,węże całe,talerz spiętrzający ustawiony,zapłon również,pompa w baku nowa, dolot szczelny...kiedy odłącze czujnik temp odpala szybciej ale też gaśnie dodam że czujnik jest też nowy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: