Witam. Mam problem ze swoją audi 100 c4 sedan 2.3 E AAR pytania: 1. Jakie ma być napięcie na wtyczce czujnika płynu chłodzącego tego 2 pinowego, kiedy ma tam być napięcie i jak je mierzyć? czy między pinami we wtyczce a masą na silniku np.czy jak? otóż po włączeniu zapłonu gdy mierze napięcie bezpośrednio we wtyczce wynosi ono 0,3 V, gdy jedna żabka od miernika wędruje na masę silnika(KAROSERI) a druga kolejno na piny we wtyczce napięcie wynosi na pierwszym pinie 5V a na drugim 3.5V ...coś tu raczej nie gra prawda???on jest sterowany masą to powinno to wyglądać inaczej tak czy się myle? operacje tą wykonywałem na odpiętej wtyczce od czujnika... 2. Po włączeniu zapłonu na wtyczce od wtrysku rozruchowego mam w jednym przewodzie + 12 V a drugi ten brązowy to masa tak? więc gdy zakładam żabki od miernika na przewód + oraz masowy i kręce rozrusznikiem żadne napięcie się nie pokazuje...czy są to tak małe skoki napięcia nie wyczówalne dla miernika oraz żarówki 9 voltowej? jeśli tak to pytanie czy zdoła ten prąd pobudzić wtrysk? czy coś jest nie tak? Dodam że "dzwoniłem" wszystkie przewody od obu wtyczek do sterowników i są drożne...czy sterownik może być uszkodzony?więc prosił bym kogoś aby mi to wyjaśnił ponieważ chcę doprowadzić swoje pare kółeczek do pożądnego ładu... 3.gdy ją odpale a ciężko jest z tym muszę ją trzymać na 1500rpm a gdy zwolnie tylko pedał gazu odrazu gaśnie, nie ma wolnych obrotów...krokowy sprawny,talerz ustawiony,pompa nowa,stycznik przepustnicy sprawny,filtry nowe,świece ngk kable wn również, zapłon ustawiony...nie mam pojęcia gdzie już szukać...auto ma gaz i blos...sprawuje się dobrze a na pb wariuje...gdy odpinam wtyczkę od czujnika tego dwu pinowego to szybciej odpala...ale też gaśnie...proszę pomóżcie
|