Próbuję Ci odpisać już drugi raz. To albo kasujesz temat albo przenosisz go do innych wątków . Zdecyduj się bo tak to nigdy nie będziesz traktowany poważnie. No ale ok jesteś nowy więc się poprawisz.
A więc . Zasilanie pompki sprawdzisz tak: Ściągasz wtyczki kabli zasilających pompkę. Podpinasz zwykły miernik i ustawiasz go na zakres prądu stałego. Druga osoba przekręca kluczyk a ty odczytujesz napięcie na kablach. Powinno oscylować w granicach 12V . Niektóre samochody podają napięcie na pompkę już po przekręceniu stacyjki na pozycję 1 czyli kontrolek a inne dopiero po przekręceniu stacyjki na rozruch czyli pozycję 2. Jeżeli na kablach nie będzie zasilania to w pierwszej kolejności sprawdź bezpiecznik od pompki później kable. Jeżeli jednak napięcie będzie a pompka nie daje życia świadczyć to będzie o jej uszkodzeniu.
P.s Jeżeli nie masz w domu miernika możesz podłączyć żarówkę 12v.
Ot i tyle. Banalne
_________________ kobiety to moje hobby
|