Czołem! jestem tutaj nowy, i od razu z zagadkami...
Mam problem z swoją audi a4 b6 1.8t 190km bex quattro w sedanie z 2004r.
Mianowicie od jakiegoś miesiąca mam problem z pompą paliwa, auto zgasło mi pewnego razu i już nie odpaliło, mechanik wymienił mi pompę na używke oryginał, auto pochodziło 3 dni i znowu to samo. Ponownie zamienił mi cały kosz na inny kosz oryginalny ale używany, po trzech dniach znowu to samo... Auto raz odpala 3 dni perfect... a jest taki dzień że nie chce odpalić w ogóle... Albo muszę bardzo długo kręcić bądź też napier***ć w pompe paliwa żeby zaskoczyła.
Dziś znowu nie chciał odpalić po dłuższej jeździe,
Bezpiecznik 28 od pompy paliwa - ok
VCDS 0 błędów.
Pompa się nie odzywała po przekręceniu stacyjki i kręceniu silnikiem,więc zdjąłem osłone od pompki i sprawdziłem dzisiaj napięcia na kostce która wchodzi w pompe paliwa, wynik = napięcie caly czas 1,5V czy to przekręciłem stacyjke... czy nie przekręciłem, nawet jak kręciłem rozrusznikiem to dalej 1,5v... nawet jak zamknąłem auto to takie napięcie się utrzymywalo. Po tym jak przez pół godziny gwałciłem pompe paliwa stukając w nią śrubokrętem, auto w końcu odpaliło, pompa z początku jak załączyła zaczęła strasznie piszczeć, po czym auto już odpalało normalnie... (zresztą każda z tych założonych pomp wydawała dziwne dzwięki łącznie z tą)
Sprawdziłem napięcie na kostce teraz, gdy pompa załączyła, i podczas przekręcenia stacyjki prąd podskakuje do 12V po czym spada do 1,5V, i tak dzieję się 3 razy, bo po 3 razach na pompe nie idzie już napięcie bo niby paliwo jest w układzie... i caly czas trzyma 1,5V - z tym że teraz auto odpala nomalnie...
Czy takie napięcie utrzymujące się cały czas nawet po wyjęciu kluczyka jest normalne?
Pytanie moje jest takie, czy to problem z samą pompą i kupić nową?
Czy jakiś problem z prądem? przekaźnik od pompy paliwa? czy może coś jeszcze innego jeśli chodzi o prąd?
Postanowiłem sam się z tym uporać i nie wiem od czego zacząć...