.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 11:10:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktor BRC - regulacja
PostNapisane: 08.mar.2004 22:51:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2004 11:29:38
Posty: 295
Lokalizacja: Olsztyn
Witam
Mam instalke gazowa, gdzie parownik posiada jak gdyby dwa stopnie regulacji - srubka imbusowa bodajze 3mm i pokretlo reczne ... powiedzcie jak to sie ma do wlasciwej regulacji calej instalacji ... co gazownik to gada inaczej ... zupelnie teraz zglupialem ... napraawde

pozdrowionka

_________________
Pozdrawiam ... Adam
Coupe GT '86 2.0 JS -> niestety LPG
Obrazek
Najlepszy tuning na swiecie? -> OOOO bez tuningu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2004 18:08:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Witam, hahaha to samo miałem... ja uważam ze nie każdy gazownik... ma sam pojęcie o czym opwiada... no nie każdy ale ....) Wyje sie mi że fury sie różnią zdecydowanie, a gaz ustawia sie na sztuke... bo co kogo obchodzi jak ci to będzie chodziło ( twój problem..) i dodam ustawienia mogą byc często wg. katalogu a wiadomo ile lat może mić auto...

Jeżeli chodzi o regulacje reduktora to występują tam faktycznie 2 śruby, z których jedna wg. mnie odpowiada za obroty wolne, druga za normalną prace reduktora.... Sruba imbusowa daje ( wg. mojej analizy budowy reduktora....) mały "przesmyk" przepływu gazu co istotnie jest dla pracy na obrotach wolnych... (powinno mieć to wpływ jakiś na cały zakres obrotów..). I tak teoretycznie jeżeli zakręcisz tą wystającą to na wolnych powinien być doprowadzany gaz... Sruba wystająca reguluje reakcje parownika na podciśnienie z kolektora i pobór gazu przy wyższych obrotach...zatem powiedziałbym ze odpowiada za wysokie...

proponowałbym luknąć też w temat ...wolne obroty po raz 16465... tam jest pare linków ...

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2004 18:19:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
marek napisał(a):
Sruba imbusowa daje ( wg. mojej analizy budowy reduktora....) mały "przesmyk" przepływu gazu co istotnie jest dla pracy na obrotach wolnych... (powinno mieć to wpływ jakiś na cały zakres obrotów..). I tak teoretycznie jeżeli zakręcisz tą wystającą to na wolnych powinien być doprowadzany gaz... Sruba wystająca reguluje reakcje parownika na podciśnienie z kolektora i pobór gazu przy wyższych obrotach...zatem powiedziałbym ze odpowiada za wysokie...

proponowałbym luknąć też w temat ...wolne obroty po raz 16465... tam jest pare linków ...


... Kiedys rozebralismy u kolegi reduktor BRC 70kW. Sruba imbusowa sluzyla do napinania membranki (poprzez sprezynke...), takze jej regulacja byla odpowiedzialna za zwiekszenie ilosci gazu w calym zakresie obciazen jej krecenie powoduje zwiekszenie/zmniejszenie ilosci gazu w calym zakresie obciazen. Druga srubka w reduktorze sluzyla jako "przesmyk" to jest do odpalania i wolne obroty, ale nie do konca! najlepiej gdy ta ostatnia jest wkrecona do oporu, jedynie odkreca sie ja gdy nie mozna odpalic furmanki na gazie. Natomiast za "czulosc" ukladu na zmiany obciazen silnika (zmiany podcisnienia) ustawia sie pokretlem na przewodzie od reduktora do mieszacza.

Jestem taki madry bo przeczytalem ksiazke o lpg ktora jest na ftp :peace: pozdrowka

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2004 18:42:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Cytuj:
Jestem taki madry bo przeczytalem ksiazke o lpg ktora jest na ftp pozdrowka.....

Ja też ją przeczytałem.. :peace: i wydaje sie mi to samo miałem na mysli ahah, ale jeżeli chodzi o zakres działania śruby imbusowej dzieje sie tak dlatego ze (działa na obroty wysokie..) bo ogranicza domykanie sie zaworku... To jak będzie ustawiona w dużym stopniu zależy od regulacji obydwiema srubami bo np. przy odkręceniu tej wystjącej mębrana jest bardziej wrażliwa na podciśnienie i odwrotnie ( co może mieć wpływ na pojawienie sie falujących obrotów...)

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2004 21:44:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
...ta srubka od regulacji zaworku (nie imbusowa!) nie ma wplywu na wysokie obroty :!!: Ona co najwyzej moze pomoc w odpaleniu auta na gazie bo przy krecenu rozrusznikiem jest b.male podcisnienie w kolektorze ssacym, ktore by wymusilo wyplyw gazu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2004 22:15:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2004 11:29:38
Posty: 295
Lokalizacja: Olsztyn
dzieki wam bardzo ... juz teraz wiem jak zabrac sie za regulacje gazowni w mojej niuni ... ale przedtem musze znow zabrac sie za regulacje wtrysku - ostatnio walnelo mi w kolektor - wina takiego cienkiego gumowego przewodu podcisnieniowego dochodzacego do regulatora termicznego, sqbaniec spadl z regulatora no i stalo sie :( ... a i jeszcze czeka mnie rozebranie i przejrzenie reduktora ...

pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam ... Adam
Coupe GT '86 2.0 JS -> niestety LPG
Obrazek
Najlepszy tuning na swiecie? -> OOOO bez tuningu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: