Klucho, zostaw emulację na "masa" to jedyne ustawienie nie sprawiające problemów. Jednak jeśli dalej będą pojawiać się problemy to sprawdź dokładnie czy aby na pewno masz prawidłowo podpiętą sondę do instalki. Ma być rozcięta i wpięta do sterownika LPG, a dopiero ze sterownika LPG (innym kabelkiem) sygnał jest przekazywany do ECU benzynowego.
Co do zapachu gazu, to na pewno Masz za bogato i nie przepala dawki, trzeba porządnie wyregulować instalkę. Co do ustawienia fali, to wcześniej czy później (raczej wcześniej i to bardzo
) znowu rozjedzie Ci mapę i problem wróci. Zanim zaczniesz regulować instalację to sprawdź dokładnie sondę lambda, bo to podstawa dla II gen. LPG.
Nie montujcie żadnych reseterów, to straszna kaszana. Dlaczego? Ano dlatego, że po resecie ECU musi się ponownie dostosować do aktualnych warunków pracy (adaptacja), a to wymaga pracy silnika bez obciążenia co najmniej do uzyskania optymalnej temp. pracy. W przeciwnym razie adaptacja "idzie się j..." Jeszcze gorzej jak w trakcie adaptacji od razu przejdziemy na LPG, wtedy to już totalna kicha.