.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.gru.2024 19:52:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe 2.3 NG] Jaki reduktor do LPG???
PostNapisane: 06.lut.2007 19:25:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Jaki parownik będzie odpowiedzni do tego silnika, ponieważ ten który obecnie mam okazał się za mały do tego samochdu przez co dużo pali i nie da się wyregulować. Nie wchcę znowu wydawać dużych pieniędzy na tą część ponieważ i tak niedługo pewnie będę go zmieniał, a kieszeń studencka nie jest głęboka.

Mam pewna propozycję ale nie wiem czy będzie odpowiedznia, lepiej żeby ocenili to ci którzy się lepiej znają:

http://moto.allegro.pl/item160482473_re ... onik_.html

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 21:55:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Skoro Twoj silnik ma 136 KM, to reduktor powinien miec większą wydajnosc.
Ten Zavoli moze byc. Ogolnie im mocniejszy reduktor tym lepiej.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 10:53:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Ten niby ma wystarczyć do 150 KM. W niedługim czasie chciałbym założyć blosa, czy ten parowniczek też będzie odpowiedni???

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 14:18:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=reduktor

Teraz mam silnik 2,3 NG i jest jeszcze lepiej... Nawet pali mniej...

Raduktor taki

http://moto.allegro.pl/item162708837_re ... ienie.html

+ małe rezanko jak w opisie powyżej

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 14:34:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
BRC jest optymalny (cena jakosc). Zwykly, NIE eco, na 130kW z zapasem mocy bedzie git. A jak jestes bogaty to mozesz landi renzo, ale to gdzies 450-500zł.

jak bedziesz pobieral brc, to zwroc uwage, czy ma nagwintowany otwor do podlaczenia podcisnienia(kompensacji), bo czesc tych reduktorow nie miala (zapomnieli??) i bedziesz musial sam sobie nagwintowac.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 19:39:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Ja własnie mam BRC, ale podobno jest za mały dlatego chcę go zmienić. W każdym bądź razie dzięki za odpowiedzi :peace:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 09:18:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
KorNoLio napisał(a):
Ja własnie mam BRC, ale podobno jest za mały dlatego chcę go zmienić. W każdym bądź razie dzięki za odpowiedzi :peace:


zalezy ktory masz brc. bo oni maja do 130 i 200 konnych. jesli masz ten mniejszy to wiadomo, ze bedzie za maly (na styk).

ten wiekszy bez problemu obsluguje 2.2 turbo 10V.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2007 23:06:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Symboli nie zanam, ale tak powiedziało mi dwóch gazowników, że jest za mały więc to jest pewnie ten mniejszy.

Znalazłem, mój reduktor jest do 70KW:
http://moto.allegro.pl/item163970434_reduktor_brc_tecno_70_kw_lpg.html
nie wiem kto taki włożył ale napewno nie gazownik który się zna na tym. Nie wiem jak ten samochód na tym jeździł wogóle, ale już niedługo odetchnie jak dostanie nowy parownik i blosa :diabel:

Znalazłem jeszcze coś takiego i nie wiem czy to jest lepsze od zwykłego blosa czy nie:
http://www.czakram.pl/katalog1.php?name=blos

I nie mogłem sprawdzić ceny ponieważ nie jestem zarejestrowany, czy może mi ktoś podać cenę tego urządzenia i czy opłaca się to wogóle kupować, czy wystarczy zwykły blos?

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2007 23:08:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2006 18:55:13
Posty: 56
ja mam wstawiony landi renzo te inne są za małe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2007 12:01:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
KorNoLio - tego Blosa z elektroniką sobie odpusc, bo to jest niewypał. Zakładaj tylko zwykłego Blosa.
A reduktor, jak pisałem, im mocniejszy tym lepiej, moze byc BRC 140KW, albo innej firmy o podobnej wydajności.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2007 16:16:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Ok dzięki o taką odpowiedź mi chodziło :peace:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: