.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.sty.2025 21:31:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: instalacja lpg w 2.2 T i 4.2 [przeniesione]
PostNapisane: 26.mar.2007 23:49:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Wydzielone by Dred
AdamP napisał(a):
Dziekuje za wspaniale rady bede mial to na uwadze jesli bede kupowal 2.2T :)

Jesli chodzi o gaz to nigdy nie zagazuje samochodu bo uwazam ze jesli sie niema na paliwo to sie nie kupuje czegos takiego.

Wiec podsumujac ten watek to rozumiem ze ten samochod z Koronowa o ktory pytalem jest ok i ze wlasciciel jest klubowiczem..


Grubo się mylisz... Jeśli jest to Twoje jedyne auto (a nie zabawka, bo masz drugie do jeżdżenia) to znaczy, że na matmie jadłeś gile, zamiast słuchać :)

Prosta kalkulacja:
Benazyna kosztuje 4,15zł, a gaz 1,87 ( w poznaniu)... To oznacza, że przy spalaniu 15L ( a tyle będziesz miał, chyba, że sobie krótki sznurek od jajek do nogi pociągniesz :)) wychodzi 62,25zł na PB a 28,05 na LPG za 100Km, co daje spalanie na poziomie Sicento... Biorąc [pod uwagę koszt instalacji 5000zł, i przejeżdżając 2000km miesięcznie, to masz zwrócony gaz po 10m-cach... Każdy następny jeździsz prawie 2,5 raza taniej...
Moje V8 na sekwencji lata już 2 lata. Nawet nie pierdnęło od tego czasu i sprawuje się wyśmienicie. Silnik jest zdrów jak ryba i niczego mu nie brakuje. Zarówno na PB jak i LPG zamyka budę (oczywiście licznikową, a ta przekłamuje), a przyspiesza o 0,5sek gorzej na LPG...
Kalkulacja jest prosta i takie kategoryczne stwierdzenie, jest lekko nie na miejscu... Właśnie dzięki instalacji nie siedzę w domu i nie jem wyhodowanej rzeżuchy, tylko mam na utrzymanie auta w stanie BDB. W obecnych czasach wywalanie grubej gotówki, jeżeli jest możliwość obniżenia kosztów jest najłagodniej mówiąc nieekonomiczne...

Więc obojętnie czy się martwisz o pieniądze czy nie, to gdy opadną emocje związane z frajdą z jazdy, zaczniesz wymieniać części eksploatacyjne, przyjdzie Ci wymienić rozrząd i kilka razy olej i będziesz 2 razy w tygodniu, jak zbity pies pyrtał na oparach na stację, zaczniesz to kalkulować... I wyjdzie na to, że za 2 lata, ja będę nadal jeździł sobie na LPG v8'ką, a ty wsiądziesz w jakiegoś "gnojownika" z grupy VAG (nie obrażając posiadaczy Dieseli absolutnie - oni też dobrze umieją liczyć i ich popieram, chociaż wolę PB+LPG:)) i będziesz sobie pluł w brodę, że nie zagazowałeś auta kiedy to się jeszcze opłacało...

Wszystko co mówię, jest poparte 2 letnim doświadczeniem z tym silnikiem, więc wiem co mówię...

Ps. A jak zaraz rzucą się na mnie przeciwnicy LPG, to powiem, że nawet jak silnik dostaje w D... to na razie jest zdrów, a jak za 2 lata wyzionie ducha, to będę miał tyle zaoszczędzone na paliwie, że odnowię go do stanu "fabrycznego" bez mrugnięcia okiem i dalej będę oszczędzał... :peace:

Ps2. Jeśli kogokolwiek swoją wypowiedzią uraziłem, to absolutnie nie miałem takiego zamiaru. Nie cierpię tylko kategorycznych stwierdzeń (zwłaszcza o utrzymaniu takiego wynalazku jak 4.2 V8), zanim się pozna smak posiadania... :peace:

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 00:30:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
mnie nie obraziles. Ja w PL tez bym kupil 4,2 i wsadzil gaz, bo swoje 2,2T musze raz w tygodniu do pelna lac traktujac go rekreacyjnie-rozrywkowo tylko i wylacznie. Jak mialbym to w PL robic to inaczej bym gadal :)
A skoro 2,2T + LPG zawiodly sporo ludzi, musialby byc sprawdzone 4,2 + LPG.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 01:09:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Dobrze gada heveliusz
Moje 1.8T juz 50tys od 1.5 roku na sekwencji i 0 klopotow.
Pali tyle ile chce - od 9 do 16
ale gaz to nie dla przyjemnosc ale dla oszczednosci

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 17:07:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Heveliusz napisał(a):
/ciach/ jakiegoś "gnojownika" z grupy VAG (nie obrażając posiadaczy Dieseli absolutnie - oni też dobrze umieją liczyć i ich popieram, chociaż wolę PB+LPG:)) i będziesz sobie pluł w brodę, że nie zagazowałeś auta kiedy to się jeszcze opłacało...



Twardo i dosadnie - tylko tak da się cokolwiek załatwić w tym kraju :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 20:19:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2006 06:11:20
Posty: 16
Lokalizacja: Gdansk
Mysle ze dobre czasy jezdzenia na gazie powoli sie koncza. Beda zaciskac pas tam gdzie sie da, by latac dziurawy budzet, czyli gaz miedzy innymi. Ropa tez podrozeje..nawet jesli jadlem gile w lekcjach matamatyki potrafie obliczyc ze: wiecej samochodow na rope = mniejsze spalanie / mniejsza sprzedaz = mniej pieniedzy dla wielkich korporacji naftowych. Oni maja potezna wladze i mocne lobby a polityci sa ich wiernymi ku**** ktorzy wdrazaja cokolwiek im szepcza do ucha.
Czy wiec warto inwestowac 5000zl w instalacje sekwencyjna? Czy warto kupowac samochod ktory bog wie ile byl jechany na gazie i nie wiadomo kiedy sie sypnie?
Nie jestem ekspertem od LPG ale mysle ze chyba najwyzszy czas rozgladac sie za nowszym rozwiazaniem..

_________________
A6 2.5 TDI 1995 AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 21:51:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
AdamP napisał(a):
Nie jestem ekspertem od LPG...............




No wlasnie widac

:056: :056:

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 22:00:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
wiecie do czego jest gaz????
do kuchenek

dla mnie to jest smieszne. u mnie w lublinie jezdzi rs4 zagazowane. :587:

tragedia

ale napewno sie zgodze z tym ze v8 czyli wolnossacy silnik jest bardziej wdzieczny do gazowania

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 22:30:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
AdamP napisał(a):
Mysle ze dobre czasy jezdzenia na gazie powoli sie koncza. Beda zaciskac pas tam gdzie sie da, by latac dziurawy budzet, czyli gaz miedzy innymi. Ropa tez podrozeje..nawet jesli jadlem gile w lekcjach matamatyki potrafie obliczyc ze: wiecej samochodow na rope = mniejsze spalanie / mniejsza sprzedaz = mniej pieniedzy dla wielkich korporacji naftowych. Oni maja potezna wladze i mocne lobby a polityci sa ich wiernymi ku**** ktorzy wdrazaja cokolwiek im szepcza do ucha.
Czy wiec warto inwestowac 5000zl w instalacje sekwencyjna? Czy warto kupowac samochod ktory bog wie ile byl jechany na gazie i nie wiadomo kiedy sie sypnie?
Nie jestem ekspertem od LPG ale mysle ze chyba najwyzszy czas rozgladac sie za nowszym rozwiazaniem..


Wtedy zostanie przeróbka na CNG a tego nie opodatkują... :) I tak też zrobię. Do tego będę w domu tankować :peace:

pilachgt napisał(a):
wiecie do czego jest gaz????
do kuchenek

dla mnie to jest smieszne. u mnie w lublinie jezdzi rs4 zagazowane.

tragedia

ale napewno sie zgodze z tym ze v8 czyli wolnossacy silnik jest bardziej wdzieczny do gazowania


Oczywiste jest, że turbo na gazie nie jeździ... A poza tym nikt nie wystroi zmodyfikowanego silnika na gazie (a trudno się powstrzymać od modyfikacji, jeśli taki potencjał w jednostce uśpiony :))... Dlatego mowa wyłącznie o wolnossących jednostkach z dużą pojemnością...

A gaz może i jest do kuchenek, ale kuchenka nie ma 280KM i nie jeździ 250km/h... Poza tym ciężko na niej usiedzieć, bo pali w tyłek jak diabli :peace:

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 23:07:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
AdamP napisał(a):
....
Nie jestem ekspertem od LPG ale mysle ze chyba najwyzszy czas rozgladac sie za nowszym rozwiazaniem..


jakim?, CNG?

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 23:58:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
AdamP napisał(a):
....
Nie jestem ekspertem od LPG ale mysle ze chyba najwyzszy czas rozgladac sie za nowszym rozwiazaniem..

5 generacja wtrysku LPG? :peace:
Tyle że swoje kosztuje :diabel:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 09:39:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
AdamP napisał(a):
Mysle ze dobre czasy jezdzenia na gazie powoli sie koncza. Beda zaciskac pas tam gdzie sie da, by latac dziurawy budzet, czyli gaz miedzy innymi. Ropa tez podrozeje..nawet jesli jadlem gile w lekcjach matamatyki potrafie obliczyc ze: wiecej samochodow na rope = mniejsze spalanie / mniejsza sprzedaz = mniej pieniedzy dla wielkich korporacji naftowych.
[...]
Nie jestem ekspertem od LPG ale mysle ze chyba najwyzszy czas rozgladac sie za nowszym rozwiazaniem..


OT ciąg dalszy.

Kiedy w 2002 roku montowałem gaz do wówczas ujeżdżanego nissna, już tydzień po tym jak stałem się "gazownikiem" zaczęły pojawiać się głosy, że lpg będzie drogie, że przestanie się opłacać, że to już koniec taniego jeżdżenia na gazie. I co? I minęło pięć lat, a gaz jak był tani, tak dalej kosztuje grosze. :peace:

Widzę, że jesteś dobry z matmy, więc mam dla Ciebie ciekawą teorię. Więcej samochodów na ropę = mniejsze spalanie/większe przebiegi (skoro tak tanio, to wszędzie blisko) = zyski koncernów z paliwa pozostaną bez zmian (constans jak to mówił Apoloniusz Tajner :diabel: ). Poza tym zyski z paliwa sprzedawanego posiadaczom samochodów osobowych to tylko część przychodów producentów paliw. Koparka na budowie w tydzień wypali tyle ropy, że samochód jeździłby na tym przez rok. :)

Pozdrawiam.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 10:55:19 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
Heveliusz napisał(a):
Oczywiste jest, że turbo na gazie nie jeździ...


moje jeździ już 1,5 roku/ 35 000 km.... nie narzekam ale może się nie znam. NIech się Ataman wypowie czy auto jeździ podobnie jak przed zagazowaniem - jeździł nią na torze w Bydgoszczy a wcześniej ją posiadał. Fakt, mam automata i jest to moje codzienne auto więc to trochę inaczej niż u innych posiadaczy eSek, zmodyfikowanego programu nie będzie, ale wg mnie parametry trzyma, a problemów związanych z gazem brak.
Fakt drugi - w czasie gdy szukałem auta, wybierałem między dwoma eSkami - tą obecną i inną która już miała założony gaz (Heveliusz - rozmawialiśmy o tej z Kędzierzyna na zlocie) - kupiłem tą, żeby być pewny instalacji LPG która tam będzie (były też inne argumenty "za" akurat tym autem, ale nie o to chodzi w tym topicu)
Odnośnie mających rosnąć cen gazu - tak jak ktoś wyżej napisał - słyszę to od zawsze, a jeżdżę już 7 samochodem do którego wkładałem LPG i ... każda instalka się zwróciła z nawiązką...
Pozdrawiam

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 14:12:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
arthurr napisał(a):
Heveliusz napisał(a):
Oczywiste jest, że turbo na gazie nie jeździ...


moje jeździ już 1,5 roku/ 35 000 km.... nie narzekam ale może się nie znam. NIech się Ataman wypowie czy auto jeździ podobnie jak przed zagazowaniem - jeździł nią na torze w Bydgoszczy a wcześniej ją posiadał. Fakt, mam automata i jest to moje codzienne auto więc to trochę inaczej niż u innych posiadaczy eSek, zmodyfikowanego programu nie będzie, ale wg mnie parametry trzyma, a problemów związanych z gazem brak.
Fakt drugi - w czasie gdy szukałem auta, wybierałem między dwoma eSkami - tą obecną i inną która już miała założony gaz (Heveliusz - rozmawialiśmy o tej z Kędzierzyna na zlocie) - kupiłem tą, żeby być pewny instalacji LPG która tam będzie (były też inne argumenty "za" akurat tym autem, ale nie o to chodzi w tym topicu)
Odnośnie mających rosnąć cen gazu - tak jak ktoś wyżej napisał - słyszę to od zawsze, a jeżdżę już 7 samochodem do którego wkładałem LPG i ... każda instalka się zwróciła z nawiązką...
Pozdrawiam


Masz sekwencję, i nie masz modyfikacji... Tak to oczywiście, że pojeździ :) Ale nie usiedziałbym na miejscu wiedząc, że po programie za niewielką kasę, można mieś sporo kucy więcej. A wtedy niestety trubo + LPG zawodzi... :(
Poza tym jeśli auto jeździ tak jak Twoje, czyli i na LPG i na PB, to nawet jeśli osiągi są potrzebne to można przełączyć :). Wtedy mamy do dyspozycji pełną moc, a do normalnej, codziennej jazdy nawet jak ma 30 kucy mniej to i tak wystarczy...
Ekonomia przede wszystkim :peace:

adamP napisał(a):
Nie jestem ekspertem od LPG ale mysle ze chyba najwyzszy czas rozgladac sie za nowszym rozwiazaniem..

Dla przeciwnikow gazu, nawet jakbyśmy mieli bezpośredni natrysk gazu na jajka, to i tak będzie źle... :diabel:

Ale gdyby wymyślili gaz prędzej niż PB, to wszystko byłoby OK...
Nawet z fabryki auta wyjeżdżają zasilane gazem i nie wierzę, że są do tego przygotowane inaczej, niż przez założenie instalacji za grube bańki w servisie...

Może i lepsze jest wrogiem dobrego, ale dobrze założony gaz jest jak każde inne paliwo, poza ceną oczywiście... :peace:

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 19:09:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
arthurr napisał(a):
Heveliusz napisał(a):
Oczywiste jest, że turbo na gazie nie jeździ...


moje jeździ już 1,5 roku/ 35 000 km.... nie narzekam ale może się nie znam. NIech się Ataman wypowie czy auto jeździ podobnie jak przed zagazowaniem - jeździł nią na torze w Bydgoszczy a wcześniej ją posiadał. Fakt, mam automata i jest to moje codzienne auto więc to trochę inaczej niż u innych posiadaczy eSek, zmodyfikowanego programu nie będzie, ale wg mnie parametry trzyma, a problemów związanych z gazem brak.


nie mogę się doczekać zlotu żeby zobaczyć tę instalację...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 20:25:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Heweliusz napisal :
Cytuj:
Ale gdyby wymyślili gaz prędzej niż PB, to wszystko byłoby OK...
Nie wiem czy wiecie, ale pierwszy silnik Gotfrida Deimlera i Carla Benza byl zasilany gazem :peace:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 22:46:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
maciu napisał(a):
nie mogę się doczekać zlotu żeby zobaczyć tę instalację...


kurcze byłem na zlocie i się nikt nie pochwalił że tam gazownia siedzi..... też chętnie ten cud zobaczę (a najlepiej sie przejade :) )

Reansumując: każdy jeździ tym (i na tym) czym lubi, a jednocześnie go na to stać. A atakowanie i wyzywanie od nieuków ekonomicznych przez gaziarzy wszytskich którzy śmią jeździć na benzynie jest mocno niesympatyczne i niesmaczne.... ale wojnę paliw mamy na forum od dawna :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 00:41:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
piotr napisał(a):
maciu napisał(a):
nie mogę się doczekać zlotu żeby zobaczyć tę instalację...


kurcze byłem na zlocie i się nikt nie pochwalił że tam gazownia siedzi..... też chętnie ten cud zobaczę (a najlepiej sie przejade :) )

Reansumując: każdy jeździ tym (i na tym) czym lubi, a jednocześnie go na to stać. A atakowanie i wyzywanie od nieuków ekonomicznych przez gaziarzy wszytskich którzy śmią jeździć na benzynie jest mocno niesympatyczne i niesmaczne.... ale wojnę paliw mamy na forum od dawna :)


Wiem, że śpeiwka jest do mnie :) Napisałem przecież, że nie chciałem nikogo urazić... Mam nadzieję, że tego nie zrobiłem. :) Przytoczyłem tylko pewne liczby i fakty, które wyraźnie wskazują, na przewagę EKONOMICZNĄ instalacji gazowej...
Mój post dootyczył tylko i wyłącznie kategorycznych stwierdzeń na temat, z którym się nie miało do czynienia, a nie tego, kto na czym jeździ... Gdybym mógł sobie na to pozwolić, to pewnie też jeździłbym na PB, ale czasy są jakie są niestety :(

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 07:41:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
To może chociaż zmieńcie tytuł posta żeby Ci co chcą konkretów nie zawracali sobie głowy zaglądając.... :|

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 12:46:00 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
maciu napisał(a):
arthurr napisał(a):
Heveliusz napisał(a):
Oczywiste jest, że turbo na gazie nie jeździ...


moje jeździ już 1,5 roku/ 35 000 km.... nie narzekam ale może się nie znam. NIech się Ataman wypowie czy auto jeździ podobnie jak przed zagazowaniem - jeździł nią na torze w Bydgoszczy a wcześniej ją posiadał. Fakt, mam automata i jest to moje codzienne auto więc to trochę inaczej niż u innych posiadaczy eSek, zmodyfikowanego programu nie będzie, ale wg mnie parametry trzyma, a problemów związanych z gazem brak.


nie mogę się doczekać zlotu żeby zobaczyć tę instalację...


maciu, były już 2 zloty od kidy chcesz to zobaczyć... ja byłem....

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 15:28:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
arthurr napisał(a):
maciu napisał(a):
arthurr napisał(a):
Heveliusz napisał(a):
Oczywiste jest, że turbo na gazie nie jeździ...


moje jeździ już 1,5 roku/ 35 000 km.... nie narzekam ale może się nie znam. NIech się Ataman wypowie czy auto jeździ podobnie jak przed zagazowaniem - jeździł nią na torze w Bydgoszczy a wcześniej ją posiadał. Fakt, mam automata i jest to moje codzienne auto więc to trochę inaczej niż u innych posiadaczy eSek, zmodyfikowanego programu nie będzie, ale wg mnie parametry trzyma, a problemów związanych z gazem brak.


nie mogę się doczekać zlotu żeby zobaczyć tę instalację...


maciu, były już 2 zloty od kidy chcesz to zobaczyć... ja byłem....


wiem :zly: ale w tym roku musi sie udać....

powiedz tylko czy masz zrobione przełączanie automatyczne na benzynke
jezeli nie (daje na gazie dopóki recznie nie przełączysz) to jakie
cisnienia doładowania obserwujesz na BC przy pełnym bucie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: