mateogda napisał(a):
To sprawdź jeszcze raz.... Żeby niebyć gołosłowny poszedłem dziś cześniej do roboty i sprawdziłem. Śrubka opisana nr 2 (na zwykły kluczyk 10) jest to bypass, dysza wzbogacenia przy rozruchu czy jak tam kto lubi, natomiast nr 3 (na kluczyk imbusowy 6) jest to regulaja składu mieszanki na wolnych obrotach (ciśnienie robocze reduktora). 100%
Mniejsza o nazewnictwo
Opisz co konkretnie sie dzieje, gdy krecimy poszczegolnymi srubkami, bo u mnie jest tak :
srubka nr 2 ( przy zakreconej srubce nr - 3 )
- krecac w prawo - zakrecajac - silnik zwalnia obroty, - odkrecajac - obroty wzrastaja do pewnego momentu a gdy dalej odkrecam, zaczynaja znowu zwalniac.
srubka nr 3 ( imbus )
- jak jest zakrecona, to moge regulowac, tak jak opisalem to, ta srubka nr. 2. Gdy jest odkrecona, to krecenie srubla nr. 2 nie daje zadnego efektu, niezaleznie od krecenia, silnik na wolnych obrotach chodzi rowno.
Mam mozliwosc podgladu sondy lambda i zauwazylem, ze minimalny ruch w prawo lub w lewo srubka nr 3 ( imbusem ) daje mi przejscie od ubogiej do bogatej mieszanki na wolnych obrotach i praktycznie nie mozna tego ustawic, bo potrzebna jest wtedy korekta srubka nr. 2