.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 19:52:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8 V6 AAH] gaz
PostNapisane: 27.cze.2007 23:45:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2007 23:25:18
Posty: 6
Lokalizacja: wawa
Chciałbym założyć instalacje gazową do tego silnika.
Czy mógłby ktoś mi polecić jakiś dobry warsztat w okolicy Warszawy który założy instalacje i ją dobrze wyreguluje oczywiście chodzi o sekwencje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2007 09:19:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Z chęcią bym Ci polecił, ale jestem z innego rejonu... a co do samej sekwencji, i umiejętności jej zakładania, to dzisiaj już raczej nie powinien mieć z nią problemu żaden warsztat montujący instalacje dłużej niż 2-3 lata. Nasze silniki są już na tyle popularne (przed zalewem aut z importu V6-tki były 'dziwactwami' w Polsce), że w prawie każdym warsztacie doskonale wiedza co tzeba zrobić i zmodyfikować zeby taka instalacja doskonale dzialala. Ja osobiscie zdecydowalem sie na gaz po 2 latach jezdzenia na pb. zalozylem instalacje, o ktorej nigdy wczesniej nie slyszalem, marki nie podam, bo i tak nikomu nic ona nie powie, jest to podobno skladak w wiekszosci z OMVL'a, ale za to tanio wyszlo (3700 z 60l kołem), i w moim warunku przed zalozeniem, ze zaufam tylko MA NA 100% DOBRZE dzialac, inaczej demontaz i nie daję ani złotówy. Ku mojemu zdumieniu auto pali cudownie - odnosze wrazenie, ze lepiej chodzi niz na pb, choc przy nawrotach brakuje mocy przy podtrzymaniu obrotów przy maksymalnym obciazeniu silnika (np. nawrot, czy bączek na szutrze przy 2gim biegu bez sprzegla), troche lepiej sprawuje sie na benzynce. Ale za to elastycznosc jest lepsza na gazie (w trasie). Jedyną wadą są głośne zaworki wtrysków, ale to pewnie wada tego, ze goście robili w zbyt duzym pośpiechu (goniłem ich bo nie miałem czasu odstawiac auta na calą dobę), i zamontowali bloki rozdzielaczy na obudowie silnika (plastikowej) bez podkładek z pianek), i jak zaworki pracują, to po otwarciu klapy jest lekko hałaśliwie, szczególnie jak jeszcze plastik jest zimny. Ale po zamknieciu klapy jest cicho.
Ale za to spalanie ..... na paliwie, przy spokojniej jezdzie mieszanej (Knurów-Gliwice-Tychy, ludzie z rejonu znaja trasę), zchodziło mi ok. 12-13 PB. Na gazie było to 13-13,8 (na 47 litrach LPG objeżdżałem średnio 340km). Teraz Uwaga: po wycieciu katów spalanie na benzynie nie zmieniło się, ale za to na LPG robię przy spokojnej mieszanej (jak powyżej) 395-400 km za każdym razem!. to jakies 11,8-12l ! przy takim silniku to rewelacja.

Tak więc sumując:
- zwróć uwagę, żeby zamontowali zaworki na jakimś wyciszeniu, jeśli beda chcieli zawiesić je na osłonie silnika,
- 60l toroid fajnie pasuje do wneki na koło (avant)
- mają tak robić, żeby palił tyle co benzyny, bo spokojnie tak sie da zrobić. Postaw im to jako warunek.

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: