.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 17:22:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 2.3 20V 7A] LPG II-gen, zle chodzi
PostNapisane: 04.sie.2007 23:10:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2007 22:30:19
Posty: 8
Witam
Na wstępie chcialbym sie przetstawic jestem Rysiek i posiadam Audi 2,3 Quattro 20v i od 2 miesięcy mam zalozony gas pod tytulem Leonardo XL.
nie znam fachowych nazw częsci bo mieszkam 18 lat w sslandi ale spobuje jakos opisac mój problem.Samochodzik naprawde z 88 roku i 1 klassa absolutny Oryginal, silnik tae klassa.mam ciężką noge i lubie pociskac nie naleze do oszczędzających ludzi jezeli chodzi o jazde.jest to 3 Audi 90 ktore posiadalem i 1 coupe wszystkie pily jak wsciekle a ta ma jakies odbicie od normy :) od 9L-13 Litra na maxa męcząc ją po Berlinie.od 2 miechow zostal zalozony LPG jak wspomnialem powyzej jest to niby 2 Generacjia LPG firmy LPIGAS Mixer do 140 HP hmm tylko co to jest do KW to sie nie orientuje a 20V ma 125 KW i 170 PS.przy komorach wlotu powietrza jest cos okrąglego co sluzy jako rozdzielacz gazu przy montazu bylem i zdziwilo mnie ze na 20 V który polyka duzo powietrza zamontowali mi cos co wygląda jak smigielko na stale a z drugiej strony zaslepione,mówie o tej częsci na gumie od powietrza i srednica jest naprawde lipowata na oko ale co odczekalem montaż zapalilem na paliwie by udac sie po LPG na stacjie i tu zaczely sie schody odpala ocos gorzej to 1 problemik ale to da sie jeszcze przezyc ale jadąc po te LPG stracila ducha calkowicie. potestowalem jescze troche i zdruzgotany wrócilem i twierdze gosaciowi ze mam teraz moze 2,3 z 120 PS
bo 136 to tesz bnie jest.spalanie jest nawet powiem rewelka bo bieze z ręką na sercu od 11 L-16L LPG na maxa ale to niestety teraz na LPG leci 220 km/h na ss banie i te spalanie jest moim zdaniem ok.ale przy dodaniu gazu mam najpierw hamulec(zadlawienie)i potem po malu sie zbiera do przodu.emulator wtrysków jakis jest.zrobil mi to znajomy co ma nawet ladną Firme gdzie zaklada LPG.mam wtrysk elektryczny Nie mechaniczny ale nie chciialem wsadzac do niej sekwenci.Nie strzelila mi jeszcze ani razu co mnie cieszy po mojej starej 520i na srubie jest to narazie super ale teraz niewiem jak sie za to zabrac ?.Gasnie mi Franca często na krzyzówkach jak zapali sie wentylator zejdą obroty i tak se skacze od 300-980,najczęsciej ma okolo 980 ale po dluszym kursowaniu np po berlinie 200 km dziennie to gasnie franca co chwile podnoszenie ją na 1100 obrotów to nie za bardzo sensowne chyba wygląda mi to na tak wysoki pobór prądu przy wlączeniu sie wentylatora ze az mixerowi sie to nie podoba próbuje sie ona sama jakos ratowac ze podskoczy na 1000 obrotów i tak czasami jej skacze czasami gasnie i kicha.no i osiągi mnie najbardziej rozdruzgotaly znaczy osiągi na benzynie na LPG to zrozumiale ale na pb na 4 biegu szla do 200km/h i wtedy 5 bieg i ganiala miala szatana teraz ma zlewke niema juz ducha jak myslicie co mam facetowi od tego lpigas powiedziec by mnie nie robil w balona i zrobil to tak by to chodzila bo jezdzic do Gdanska i z powrotem na ustawienia LPG to nie za bardzo tanie 500 km do PL i z powrotem przy tym powiem ze na poczatku bylo lepiej nie gasla a teraz podobno mapa sie zmienia w komputerze czy cus . Doradzcie prosze i PRZEPRASZAM SERDECZNIE ZA BLęDY ORT......

pozd Rysiek-Berlin

MOD: Rozumiem, że masz jakąś dysfunkcję, ale po to wymyślili opcje sprawdzania pisowni na przykład w Wordzie, więc zanim coś napiszesz na forum, wrzuć to do Worda, niech Ci sprawdzi i poprawi błędy. I Używaj znaków interpunkcyjnych (. ,)!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 09:31:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
kW to jednostka mocy silnika, 1kW to 1.36KM.

A wracając do tematu, to czego się spodziewales po założeniu zwykłego gazu ze zwężką w dolocie. Te motorki jeśli już mają być zasilane cyklonem to tylko i wyłacznie sekwencja. Ale sam napisałeś, że nie chciałeś sekwencji, więc pretensję miej do siebie.

A spalanie 9-13 przy pałowaniu, toż to norma i wcale nie tak dużo, chciałbym, żeby moja 20V tyle paliła. Sam piszesz, że nie należysz do oszczędzających ludzi, więc po co Ci gaz przy takim spalaniu autka i to w dodatku najtańszy i najgorszy z możliwych ;)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 10:11:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jeżeli Rysiek pisze z Berlina, to na pewno nie ma systemu z ogonkami, także interwencja moda będzie dość nie trafiona.


A po drugie... beznadziejna sprawa...do silnika, który ma z założenia duże przepływy powietrza (20V) wstawić zwężkę...gratuluje beznadziejnego pomysłu i życzę częstych awarii. Może po tym wrócisz na dobrą drogę.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 15:11:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
kefir200 napisał(a):
Jeżeli Rysiek pisze z Berlina, to na pewno nie ma systemu z ogonkami, także interwencja moda będzie dość nie trafiona.


Zainstalowanie pakietu językowego trwa najwyżej kilka minut, a jak Rysiek ma polskie korzenie, to nawet wypadaloby z jego strony :P

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 15:33:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A to racja w sumie :peace:

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 21:00:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2007 22:30:19
Posty: 8
jmm napisał(a):
kW to jednostka mocy silnika, 1kW to 1.36KM.

A wracając do tematu, to czego się spodziewales po założeniu zwykłego gazu ze zwężką w dolocie. Te motorki jeśli już mają być zasilane cyklonem to tylko i wyłacznie sekwencja. Ale sam napisałeś, że nie chciałeś sekwencji, więc pretensję miej do siebie.

A spalanie 9-13 przy pałowaniu, toż to norma i wcale nie tak dużo, chciałbym, żeby moja 20V tyle paliła. Sam piszesz, że nie należysz do oszczędzających ludzi, więc po co Ci gaz przy takim spalaniu autka i to w dodatku najtańszy i najgorszy z możliwych ;)


@kW to jednostka mocy silnika, 1kW to 1.36KM ... a kto sie oto pytal ?
@więc pretensję ??? jakie pretensje to tylko pytania i prozby o info i wymiane info
@jenzyk .. no nic innego od Mod sie nie spodziewalem miales duzy klopot z tym czerwonym ? zamiast poprostu zwenzke LPG na przelocie powietrza podmienic na wienkszom i bedzie lepiej no ale cusz na to nie wpadliscie a juz myslalem ze macie pojencia trochu i znacie sie na sprawie a tu odp typu podkrencenia sruby :)
mam nadzieje ze nie nadeplem za bardzo wam na nerwach
nie poczebuje extra PL znakow by normalny czlowiek to zrozumial co pisze.
12 lat w PL 18 w Germani robiom swoje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 21:10:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
No cóż...jednak nie jestem po Twojej stronie. Czas przyznać rację mądrzejszemu inaczej. Masz te w sumie 3 dni praktyki w temacie, to pewnie wiesz, że powiększenie zwężki wenturiego zakłóci pracę silnika na wolnych obrotach, także nie muszę Ci tego tutaj smarować. I poza tym napewno wiesz także, że z największą zwężką jaką uda Ci się wcisnąć i tak auto nie będzie jechać powyżej 4tyś obrotów. Ale czy Ci na pewno więcej potrzeba? Rób po swojemu swoje drutexy, bo przecież wiesz lepiej. Nie zapomij przykręcić dawki, żeby palił mniej niż na benzynie i wciskaj wszystkim kity, że jedzie tak samo dobrze na benzynie... Szkoda mojej klawiatury za 12,99 na kolejne zachwaszczone 20V...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 21:29:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Panowie jak wy dupcycie fleki to szok.
Kolega ma problem,nie ma pojecia jak wy ze do takich silników sie nie pakuje gazu a jak juz to sekwencja.
Opisał co i jak i prosi o porade a hasła "Szkoda mojej klawiatury za 12,99 na kolejne zachwaszczone 20V...".Jak ci szkoda to sie nie odzywaj i zostaw pole dla tych którzy mu doradzą.
Sory ze od tematu odbiegłem ale wkurza mnie taka gadka.
Rysiek jak juz musisz miec gaziorek to wrzuć sekwencje a jak nie to wywal to co masz bo nie bedzie na tym dobrze jezdzić.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 21:32:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
rysiek-berlin napisał(a):
@kW to jednostka mocy silnika, 1kW to 1.36KM ... a kto sie oto pytal ?


rysiek-berlin napisał(a):
...tylko co to jest do KW to sie nie orientuje a 20V ma 125 KW i 170 PS...


No przecież nie ja :galy:

*Robi* napisał(a):
Panowie jak wy dupcycie fleki to szok.
Kolega ma problem,nie ma pojecia jak wy ze do takich silników sie nie pakuje gazu a jak juz to sekwencja...................Rysiek jak juz musisz miec gaziorek to wrzuć sekwencje a jak nie to wywal to co masz bo nie bedzie na tym dobrze jezdzić.


jmm napisał(a):
..... wracając do tematu, to czego się spodziewales po założeniu zwykłego gazu ze zwężką w dolocie. Te motorki jeśli już mają być zasilane cyklonem to tylko i wyłacznie sekwencja.......


A przeczytałeś może uważnie co napisałem w piewrszym poście :?:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 05.sie.2007 21:40:00 przez jmm, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 21:36:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
*Robi* - nie przechodź na ciemną stroną szmocy... Przecież rysiek-berlin już wie lepiej od wszystkich, że większa zwężka załatwi sprawę i będzie tańsza o parę tysiaków niż sekwencja...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 22:20:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2007 22:30:19
Posty: 8
kefir200 napisał(a):
*Robi* - nie przechodź na ciemną stroną szmocy... Przecież rysiek-berlin już wie lepiej od wszystkich, że większa zwężka załatwi sprawę i będzie tańsza o parę tysiaków niż sekwencja...




thx kolego i @*Robi*
jak narazie jezdze 5 rok na LPG poczowszy na Tempra 1,6/ Tipo 2.0 16V!/ BMW 520i/ itd.
mialem wiencej samochoduw niz nie jeden Mod tutaj i troszke pojencia mam lecz cienszko mi z nazwami danych czensci.

Jak narazie zachwaszczone 20V chodzi na taniej edyci LPG bardzo dobrze som male niedociongniencia tzn skakanie obrotuw i czasami gasnie na lampach ale pozatym POLECAM LPG typu II jest to w miare tania inwestycja i oszczendza w kieszeni kasse.
kolega o text zachwaszczone 20V dzienkujemy za uwage ale w zyciu nie widziales 20V w orinalnym stanie tzn Igly i niepisz o czyms o czym morzesz tylko pomarzyc kup sobie te zasr** 2,6L lub mula 2,8L lej 25 LPG i potkrencaj srube.
Bardzo przepraszam za te zamieszanie Adminow mam nadzieje ze majom i cut wiencej oleju w glowie by rospoznac ze inwestycia 5 Tys jest w 20V troche nie na miejscu i pruba zalozenia II Generaci do Zdrowej 20V wystarcza.
co do problemow niestety napisaliscie za malo by tu cos pomyslec.... instalacjia jezdzi dopiero okolo 1500 KM i zostanie w wtorek brana na stul operacyjny a ze polak potrafi to otym wiemy to nie mesiu na mechanicznym wtrysku zeby sondzic ze sie nieda nie da to sie .... duzo zeczy :)
mam nadzieje ze z tego calego zamieszania po mojim zapytaniu w nastempnym czasie podania dokladnych nazw co fsadzilem i jak zostalo to skonfigurowane komus poprostu sie przyda

ps. Ludzie co wy jeszcze macie przeciw SSlandi ciongniecie Fury i jest :diabel: git :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 22:26:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Nie mam pytań,juz masz 1 ostrzeżenie hehe .Bez komentarza.
Rysio w tym silniku chodzi albo sekwencja albo czysta benzynka.Inne wynalazki nie zdają egazminu.Tak samo jak inne silniki nie trawią gaziory tak samo ten.A są takie silniki co im to nie przeszkadza i wszystko jest ok.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 22:37:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2007 22:30:19
Posty: 8
*Robi* napisał(a):
Nie mam pytań,juz masz 1 ostrzeżenie hehe .Bez komentarza.
Rysio w tym silniku chodzi albo sekwencja albo czysta benzynka.Inne wynalazki nie zdają egazminu.Tak samo jak inne silniki nie trawią gaziory tak samo ten.A są takie silniki co im to nie przeszkadza i wszystko jest ok.



hmmmm
troche mnie zamartwiles ale jestem dobrej mysli nadal
za stary jestem na jakies ostrzezenia tak ze se darujcie bo to nie rusza za dlugo siedze w Sat Forum itd by mnie te zachowanie zdziwilo :-)
ale o duperelach nie chcialem pisac.
musi byc grunt tego stwierdzenia ze sie nie trawi niby 20V z gen II i tego nieznam do puki sie nie dowiem na 100 % nie odpuszcze.Gosc ktury wstawial mi gas jest w GD i wstawia od okolo 12 Lat LPG Pan mgr inz. Dariusz W. i twierdzi ze sie da i oczywiscie instalacia ma Gwarancie i ma zrobic tak by bylo dobrze i sie tego podiol i musi to zrobic na 6 tke he he a nie jest jakims burakiem tylko wyglonda mi na nawet niezle obeznanego a bylem u paru tak ze troche mam jeszcze nadzieji :D


@Szkoda mojej klawiatury za 12,99 proponuje jednom z Logitech czy Microsoft to bedzie ci wogule szkoda jom dotykac :peace:


Ostatnio edytowano 05.sie.2007 22:47:57 przez rysiek-berlin, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 22:46:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Nie wiem ile Cie kosztowała instalacja II generacji, ale wiem że wtrysk można mieć już za niecałe 2,5-3 tyś zl.
To że gazownik mówi że będzie dobrze, nie oznacza że będzie jeździło jak trzeba. Na II generacji nigdy nie będzie dobrze bo to jest silnik który lubi wysokie obroty, w zasadzie cała zabawa zaczyna sie od 3,5-4 tyś obr.
NIE DA SIE tak zrobić II generacji zeby było dobrze na wysokich i na niskich, ratunkiem dla Ciebie może być BLOS (poczytasz na forum jak użyjesz f. szukaj). Wtedy może sie uda ożywić troche silnik i sprawić że będzie pracowal w szerszym zakresie obrotów, ale wtedy potrzeba kogoś kto sie na tym zna i wie co to blos. Niestety w polsce większość gaziarzy o czymś takim nie slyszała.

Teksty do kefira że nie widział sprawnego silnika bym sobie darowal. On zrobił więcej silników 5 cylindrowych niż większość z nas widziała na oczy i jak mało kto wie o nich aż tyle ;)

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 22:51:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
musi byc grunt tego stwierdzenia ze sie nie trawi niby 20V z gen II


Gruntem jest to że wypowiedzieli się właściciele ,użytkownicy oraz ludzie którzy mają pojęcie na temat tych aut.

Nie słuchasz tego co mówią.
A ja sądziłem że przyszedłeś do nas po poradę :/

Nic.Ubijaj pianę dalej.

Pozdrawiam

Ps Twoje posty czyta się jak "Pana Tadeusza" czyli jak flaki z olejem.

Nie obrażaj się ale naprawdę przyda się program który sprawdzi Ci błędy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 22:58:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2007 22:30:19
Posty: 8
Simpson napisał(a):
Nie wiem ile Cie kosztowała instalacja II generacji, ale wiem że wtrysk można mieć już za niecałe 2,5-3 tyś zl.
To że gazownik mówi że będzie dobrze, nie oznacza że będzie jeździło jak trzeba. Na II generacji nigdy nie będzie dobrze bo to jest silnik który lubi wysokie obroty, w zasadzie cała zabawa zaczyna sie od 3,5-4 tyś obr.
NIE DA SIE tak zrobić II generacji zeby było dobrze na wysokich i na niskich, ratunkiem dla Ciebie może być BLOS (poczytasz na forum jak użyjesz f. szukaj). Wtedy może sie uda ożywić troche silnik i sprawić że będzie pracowal w szerszym zakresie obrotów, ale wtedy potrzeba kogoś kto sie na tym zna i wie co to blos. Niestety w polsce większość gaziarzy o czymś takim nie slyszała.

Teksty do kefira że nie widział sprawnego silnika bym sobie darowal. On zrobił więcej silników 5 cylindrowych niż większość z nas widziała na oczy i jak mało kto wie o nich aż tyle ;)



hmm moze masz i racjie nieznam tu ludzi i zgury sorry za glupkowaty text

jezeli gazownik nie zrobi tak by to chodzilo normalnie bendzie wyciongal te bajiery i wstawial w te miejsce sekwencie sluchaj no jak muwi ze bedzie chodzilo a nie chodzi to proste ze musi poprawic a ze z gury wiedzial ze ja jestem z Berlina to 100x nie bede przyjezdzal ustawiac i kombinowac tylko dam mu szanse pokazania co potrafi jak nie potrafi to cza bedzie doplacic do sekwenci a ze uniego pracuje muj dobry znajomy elekronik i jest naprawde dobry to bede im tak chodzil po jajach ze te sekwencie gratis wstawiom :) dalem 2 tys za te Leonardo i naprawde jezeli chodzi o instalacie to jest wypasiona ze takiej nie widzialem.Normalnie to by ci w innym warsztacie nawet porzondnie emulaci wtryskuw nie wstawili tylko bys oglondal chek na wyswietlaczu co do tego to dali to co sie narazie dalo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2007 23:06:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2007 22:30:19
Posty: 8
ADAM 12 napisał(a):
Cytuj:
musi byc grunt tego stwierdzenia ze sie nie trawi niby 20V z gen II


Gruntem jest to że wypowiedzieli się właściciele ,użytkownicy oraz ludzie którzy mają pojęcie na temat tych aut.

Nie słuchasz tego co mówią.
A ja sądziłem że przyszedłeś do nas po poradę :/

Nic.Ubijaj pianę dalej.

Pozdrawiam

Ps Twoje posty czyta się jak "Pana Tadeusza" czyli jak flaki z olejem.

Nie obrażaj się ale naprawdę przyda się program który sprawdzi Ci błędy.



nie ma sensu sie obrazac o tadeusz itd tylko nie sondze ze ci uzytkownicy wstawiali II Gen LPG do 20V.kazdy Gazownik wstawi lepiej sekwencie i skasuje 5 tys bo komputer do 5 zyl jest drogi a jak cza kombinowac to jak dzisiejsza mlodziesz nowe nowe nowe bo po co sie menczyc jak kasy ludzie majom pelne kieszenie

Zadam proste pytanie moze do odmiany
jaki koszt jest wstawienia sekwenci do 5 zyl ???
i zgury thx za odp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2007 08:45:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
rysiek-berlin napisał(a):
[
Zadam proste pytanie moze do odmiany
jaki koszt jest wstawienia sekwenci do 5 zyl ???
i zgury thx za odp.


U mnie chcą dokładnie 2800zł, zresztą już Ci kolega Simpson to napisał kilka postów wyzej. Same graty do sekwencji jakbyś kupował od dystrybutora to 2000zł, reszta to marża zakładów montujących gaz.

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2007 09:01:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Simpson napisał(a):
NIE DA SIE tak zrobić II generacji zeby było dobrze na wysokich i na niskich


Da się... (patrz obrazek obok :))

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2007 10:59:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2007 22:30:19
Posty: 8
jmm napisał(a):
rysiek-berlin napisał(a):
[
Zadam proste pytanie moze do odmiany
jaki koszt jest wstawienia sekwenci do 5 zyl ???
i zgury thx za odp.


U mnie chcą dokładnie 2800zł, zresztą już Ci kolega Simpson to napisał kilka postów wyzej. Same graty do sekwencji jakbyś kupował od dystrybutora to 2000zł, reszta to marża zakładów montujących gaz.



thx za odp. i zdziwiony jestem tom niskom cenom
Mam teraz jamkos Instalacie pod tytulem ELPIGAZ z reduktorem Vega 361944 i komputerem Leonardo XL i przeloncznikiem AE 750W znaczy z poziomem paliwa na 5 diodach i przelonczenie paliwo Gaz bez srotkowej pozyci.
Jezeli tak by wyszlo ze by cza przestawic to wszystko na Sekwencje i zaplacilem zato 2 tys. i nie dziala to poprawnie to jakie czensci by sie z tego nadawaly i jak myslicie ile by im bylo cza wyplacic za takom akcje, tak aby mnie nie zrobili w balona ?.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: