Witam
Na wst
ępie chcialbym sie przetstawic jestem Rysiek i posiadam Audi 2,3 Quattro 20v i od 2 miesi
ęcy mam zalozony gas pod tytulem Leonardo XL.
nie znam fachowych nazw cz
ęsci bo mieszkam 18 lat w sslandi ale spobuje jakos opisac m
ój problem.Samochodzik naprawde z 88 roku i 1 klassa absolutny Oryginal, silnik ta
kże klassa.mam ci
ężką noge i lubie pociskac nie naleze do oszcz
ędzaj
ących ludzi jezeli chodzi o jazde.jest to 3 Audi 90 ktore posiadalem i 1 coupe wszystkie pily jak wsciekle a ta ma jakies odbicie od normy
od 9L-13 Litra na maxa m
ęcz
ąc j
ą po Berlinie.od 2 miechow zostal zalozony LPG jak wspomnialem powyzej jest to niby 2 Generacjia LPG firmy LPIGAS Mixer do 140 HP hmm tylko co to jest do KW to sie nie orientuje a 20V ma 125 KW i 170 PS.przy komorach wlotu powietrza jest cos okrąglego co sluzy jako rozdzielacz gazu przy montazu bylem i zdziwilo mnie ze na 20 V który polyka duzo powietrza zamontowali mi cos co wygląda jak smigielko na stale a z drugiej strony zaslepione,m
ówie o tej cz
ęsci na gumie od powietrza i srednica jest naprawde lipowata na oko ale co odczekalem monta
ż zapalilem na paliwie by udac sie po LPG na stacjie i tu zaczely sie schody odpala ocos gorzej to 1 problemik ale to da sie jeszcze przezyc ale jad
ąc po te LPG stracila ducha calkowicie. potestowalem jescze troche i zdruzgotany wrócilem i twierdze gosaciowi ze mam teraz moze 2,3 z 120 PS
bo 136 to tesz bnie jest.spalanie jest nawet powiem rewelka bo bieze z r
ęką na sercu od 11 L-16L LPG na maxa ale to niestety teraz na LPG leci 220 km/h na ss banie i te spalanie jest moim zdaniem ok.ale przy dodaniu gazu mam najpierw hamulec(zadlawienie)i potem po malu sie zbiera do przodu.emulator wtrysk
ów jakis jest.zrobil mi to znajomy co ma nawet ladn
ą Firme gdzie zaklada LPG.mam wtrysk elektryczny Nie mechaniczny ale nie chciialem wsadzac do niej sekwenci.Nie strzelila mi jeszcze ani razu co mnie cieszy po mojej starej 520i na srubie jest to narazie super ale teraz niewiem jak sie za to zabrac ?.Gasnie mi Franca cz
ęsto na krzyz
ówkach jak zapali sie wentylator zejd
ą obroty i tak se skacze od 300-980,najcz
ęsciej ma okolo 980 ale po dluszym kursowaniu np po berlinie 200 km dziennie to gasnie franca co chwile podnoszenie j
ą na 1100 obrotów to nie za bardzo sensowne chyba wygl
ąda mi to na tak wysoki pob
ór pr
ądu przy wl
ączeniu sie wentylatora ze az mixerowi sie to nie podoba pr
óbuje sie ona sama jakos ratowac ze podskoczy na 1000 obrot
ów i tak czasami jej skacze czasami gasnie i kicha.no i osi
ągi mnie najbardziej rozdruzgotaly znaczy osi
ągi na benzynie na LPG to zrozumiale ale na pb na 4 biegu szla do 200km/h i wtedy 5 bieg i ganiala miala szatana teraz ma zlewke niema juz ducha jak myslicie co mam facetowi od tego lpigas powiedziec by mnie nie robil w balona i zrobil to tak by to chodzila bo jezdzic do Gdanska i z powrotem na ustawienia LPG to nie za bardzo tanie 500 km do PL i z powrotem przy tym powiem ze na pocz
atku bylo lepiej nie gasla a teraz podobno mapa sie zmienia w komputerze czy cus . Doradzcie prosze i PRZEPRASZAM SERDECZNIE ZA BL
ęDY ORT......
pozd Rysiek-Berlin
MOD: Rozumiem, że masz jakąś dysfunkcję, ale po to wymyślili opcje sprawdzania pisowni na przykład w Wordzie, więc zanim coś napiszesz na forum, wrzuć to do Worda, niech Ci sprawdzi i poprawi błędy. I Używaj znaków interpunkcyjnych (. ,)!!