.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 20:07:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.3E NG obroty w dół ,pomocy
PostNapisane: 02.lip.2008 06:57:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2006 18:55:13
Posty: 56
:| witam wszystkich z klubu ,od paru dni szaleje mi silnik na benzynie rano zapali pięknie i parę minut pochodzi potem strasznie faluje i zaraz gaśnie ,i jak palę ponownie to nie bardzo pali, zmieniłem filtr paliwa i to samo ciśnienie na mieszaczu 4 bary ,aha na gazie chodzi bardzo dobrze ciągnie jak na benzynie. może mi ktoś pomuc proszę bardzo pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2008 08:34:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Obstawiam nieszczelności w dolocie i lewe powietrze.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2008 10:29:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2006 18:55:13
Posty: 56
no tak ale czy jak by była nieszczelność to czy bym go zapalił na benzynie? a to się stało nagle i rano pali ok z 5minut chodzi a potem faluje i gaśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2008 13:55:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Zacznij od sprawdzenia czujnika temperatury silnika - 2 pinowego.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2008 14:18:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
cezarye1 napisał(a):
no tak ale czy jak by była nieszczelność to czy bym go zapalił na benzynie? a to się stało nagle i rano pali ok z 5minut chodzi a potem faluje i gaśnie.
Węze gumowe sie nagrzeją i robią sie elastyczne. Wez jakis samostart albo inny łatwopalny preparat w sprey-u, na pracującym silniku popsikaj podejrzane miejsca ( łączenia przewodow podcisnieniowych itp ) jak obroty zafalują, to znalazłes miejsce nieszczelnosci :peace:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2008 14:18:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2006 22:11:31
Posty: 469
Ja bym obstawiał trzy zabawki

- sonda lambda
- silnik krokowy
- potencjometr przepływomierza

typowe objawy dla tych trzech usterek

_________________
Audi It's all about drive


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2008 15:41:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2006 18:55:13
Posty: 56
dzięki za podpowiedz jak zrobię to dam znać :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: