.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 23:19:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.3E AAR] Jaka instalacja do tego silnika?
PostNapisane: 26.paź.2008 15:44:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2008 22:05:41
Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
Zastanawiam się nad kupnem instalacji gazowej LPG do Audi 100 C4 2.3 E R5 AAR z 1994 roku. Zastanawiam się jaka generacja instalacji jest do tego modelu najlepsza. Gdy dzwoniłem do firmy która instaluje LPG to powiedzieli, że generacja II a koszt to 2200 zł (Szczecin) z dwu letnią gwarancją.

Nie interesują mnie opinia po co instalować itp. Chcę to zrobić bo chcę jeździć tym autem dłużej. Chciałbym was prosić o opinię jaką instalację wybrać. Nie chcę instalacji która będzie do du..py.

Proszę o Wasze opinie.

_________________
Audi 100 2.3 - piękny ryk piątki. 1994 rok avant
VW Golf IV 1.6 SR, Comfort Hatchbag 1998 rok
Audi 80 B4 1.9 TDi Standard Sedan 1994 rok
----------------------------------------------------------
www.gulf.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2008 15:47:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Najlepsza by była III generacja - wtrysk ciągły LPG ale trudno dostępna i droga,
ew. II generacja, najtańsza i po upływie gwarancji przerobka na Blosa.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2008 15:55:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2008 22:05:41
Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
A czy jest możliwość instalacji Blos-ana gwarancji? Chyba jest to produkt renomowany, który poprawia działanie systemu LPG.

A jak te generacje II się zachowują? Czy są z nimi problemy? Ja jestem użytkownikiem który dba bardzo o auto. Jak trzeba jechać po 50000 na przegląd to ja już tam jestem po 4500. Dmucham na zimne zawsze.

Słyszałem, że strzela, rozwala itp. Ogólnie wszystko w aucie mam renomowanych firm.

_________________
Audi 100 2.3 - piękny ryk piątki. 1994 rok avant
VW Golf IV 1.6 SR, Comfort Hatchbag 1998 rok
Audi 80 B4 1.9 TDi Standard Sedan 1994 rok
----------------------------------------------------------
www.gulf.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2008 16:02:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=83441

Na pierwszej stronie pod Twoim postem jest kilka wątków na ten sam temat...
Ale jeszcze raz - jak będzie dobrze założone i ustawione, to nie będzie problemów, nawet z II generacją. Nie słuchaj bajek, że nie jeździ. Inna sprawa, że 99% gazowników nie ma pojęcia jak założyć instalkę do KE-jetronica.
Tak mam teraz 3 autach - nic nie strzela i jest ok:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... hlight=lpg


Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2008 18:37:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2008 22:05:41
Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
Super linki. Dziękuję. A jakiej firmy instalacje wybrać? Jakie są na rynku?

Czy są jakieś dobrej firmy, z długoletnią historią, które się sprawdzają w tego typu silnikach?

Mi firma zaoferowała instalacje włoską firmy na literę B. Sorki ale nie pamiętam nazwy.

Proszę o pomoc.

_________________
Audi 100 2.3 - piękny ryk piątki. 1994 rok avant
VW Golf IV 1.6 SR, Comfort Hatchbag 1998 rok
Audi 80 B4 1.9 TDi Standard Sedan 1994 rok
----------------------------------------------------------
www.gulf.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2008 19:39:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Parownik LOVATO (wierz mi, że ten z dodatkowym podciśnieniem, taki jak do gaźnikowych - zupełnie inaczej pracuje silnik),
komp Autronic Al-700 lub nowszy,
zamiast miksera BLOS (BRC)

Przeczytaj mój artykuł, tam masz opisane szczegółowo.
Aha - raczej nie dostaniesz homologacji na ten układ - muszą Ci wpisać co innego, ale zawsze można się dogadać :)

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2008 17:43:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2008 22:05:41
Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
Dzięki za pomoc. Zdam się na profesjonalny warsztat i będę od nich wymagał aby to dobrze chodziło. Jak będzie nawalało to będą poprawiać albo zwrot kasy.

_________________
Audi 100 2.3 - piękny ryk piątki. 1994 rok avant
VW Golf IV 1.6 SR, Comfort Hatchbag 1998 rok
Audi 80 B4 1.9 TDi Standard Sedan 1994 rok
----------------------------------------------------------
www.gulf.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2008 18:34:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Spoko... I tak przerobisz :peace: (wstawisz BLOSa) albo sprzedasz auto, "bo panie, to na gazie nie będzie latać".
Kasę za instalkę może (wielkie "może") Ci oddadzą, ale za uszkodzoną przepływkę, rozerwane gumy itd. zapomnij. Zresztą na dzień dobry dostaniesz do podpisania papier, że "za skutki wybuchu gazu zakład nie ponosi odpowiedzialności".

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2008 10:18:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Hehe, no nie ma innej mozliwości by "to" chciało śmigać. Skoro zwężka ma nie więcej nizeli 32mm przelotu co stanowi nieco mniej niżeli połowa fabrycznej, tak więc czego się spodziewać;/ Ja podobnie jak przedmówca proponuje blosa zasadzić;]

Cała reszta jak kolega wspomniał....

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2008 22:00:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jeśli ktoś ma wątpliwości czy będzier ke-jetronic dobrze chodził na gazie, to zapraszam na przejążdżke, będzie mógł sobiew sprawdzić :) do wyboru do koloru jedna ACE druga AAR jedna czarna druga srebrna, zanjdź tylko gazownika, który już robił coś takiego, a jak pojedziesz i Ci powie, że to nie będzie chodziło, bo kalpki, wtrysk mechaniczny itp itd to nie zostawiaj mu auta, niech Ci wrzucą tylko dobry parownik taki co ciągnie 5 litrowe silniki, a blos to już Twój wybór


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: