.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 01:51:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4[Który silnik ekonomiczniejszy w LPG???
PostNapisane: 07.sty.2009 13:58:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
2,2t AAN czy 4,2 V8
Kolega się waha co kupić. Ja go przekonuję, że nie odczuje dużej różnicy w spalaniu i namwiam na 4,2, ale nie jestem pewny.
Jak to jest właściwie?
Nie jest szaleńcem, ale lubi czasami depnąć zarówno w trasie jak i w mieście spod świateł np :)

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2009 15:06:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
2.8 :peace: A na serio - na pewno 4.2 będzie mniej problematyczny na LPG.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2009 16:54:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Nie zgodzę się z przedmówcą. Oba silniki nie stanowią większego problemu do zgazowania, oba będą zachowywać się prawidłowo, pod warunkiem, że w 2.2T nikogo nie podkusi żeby stosować "home made" programy tuningowe.

2.2T będzie ekonomiczniejszy, natomiast 4.2 będzie elastyczniejszy, ciągnąc od samego dołu, no i w skali bezwzględnej - jest po prostu sporo mocniejszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2009 13:06:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
A ile pala obie fury lpg? Zalozmy, ze bez pilowania, ale przy dynamicznej jezdzie?

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2009 17:21:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
użyj opcji "szukja" a znajdziesz o spalaniu całą trylogie a jak chcesz zakładać gaz to nie patrz na spalanie w tych silnikach tylko na koszty eksploatacji i awaryjność, pozrównaj sobie koszty wymiany rozrządu, świec, oleju, przewodów i zobaczysz, że lepiej pod tym względem kupić 2.2 ale jeśli chodzi o GAZ to mniej problemowy jest 4.2 tak więc dylematy pozostawiam tobie a spalanie w granicach 15-25


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2009 22:22:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Jeśli chodzi o zimę(ze śniegiem) to 4.2 pali bardzo dużo :) od tygodnia nie schodzę z 25/100 :diabel: Ale wrażenia bezcenne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2009 16:42:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
hubos21 napisał(a):
...jeśli chodzi o GAZ to mniej problemowy jest 4.2

MOżesz uzasadnić swoje stanowisko?
Bo jak dla mnie - bzdura.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2009 18:11:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
SebastianS napisał(a):
hubos21 napisał(a):
...jeśli chodzi o GAZ to mniej problemowy jest 4.2

MOżesz uzasadnić swoje stanowisko?
Bo jak dla mnie - bzdura.


Chociażby dlatego, że jest wolnossący...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2009 23:41:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Oba silniki, to żłopy i o ekonomi w ich przypadku nie ma mowy. Poza tym spalanie paliwa, to nie wszystkie koszty eksploatacji.
Osobiście wolałbym jezdzić 4.2 choćby z tego względu, ze nic nie zastąpi pojemności.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 11:39:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2798
Lokalizacja: WWL
bylo o tym juz tyle ze by trylogie napisal

krotko

4.2 lepszy do lpg, pali duzo {18-25-30}, spore koszty utzymania, lubi olej w litrach, drogi rozrzad,przewaznie trza odrazu robic silownik sprzegla jezeli ciezko chodzi {taniocha}
:D
jezdzi od samego dolu do konca, dzwiek nie do zastapienia

:peace:

o 2.2 nie pisze bo nie znam

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 12:44:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
eszkesz napisał(a):
Jeśli chodzi o zimę(ze śniegiem) to 4.2 pali bardzo dużo :) od tygodnia nie schodzę z 25/100 :diabel: Ale wrażenia bezcenne.


:diabel: Dokładnie to samo, ale codziennie trza było polatac po parkingach.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 08:09:02 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
w przypadku 2.8 tez nie jest lekko - 18-20L/100km

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 17:50:02 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Gustav napisał(a):
w przypadku 2.8 tez nie jest lekko - 18-20L/100km
:galy: co Ty Gustav piszesz :?: W żadnym 2.8 jeszcze nie odnotowałem takiego spalania. Mój rekord to 16/100km LPG - tylko miasto. Pb ogólnie pali 10, LPG 12-13.... 4.2 swoje musi spalić, wolałbym go do gazowania. Jakbym miał brać 2.2T to odpuściłbym LPG...

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 17:53:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
zaworoowa napisał(a):
Gustav napisał(a):
w przypadku 2.8 tez nie jest lekko - 18-20L/100km
:galy: co Ty Gustav piszesz :?: W żadnym 2.8 jeszcze nie odnotowałem takiego spalania. Mój rekord to 16/100km LPG - tylko miasto. Pb ogólnie pali 10, LPG 12-13.... 4.2 swoje musi spalić, wolałbym go do gazowania. Jakbym miał brać 2.2T to odpuściłbym LPG...


Takie spalanie występuje u mnie a w zasadzie występowało jak były większe mrozy rzędu -25 st na odcinku 3-5 km gdzie ledwo co złapie 50 st i juz go gaszę , przy w miarę normalnej temperaturze [-2 +5] spalanie oscyluje w granicach 11L - 13 L/100km

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 21:53:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
wordeck napisał(a):
SebastianS napisał(a):
hubos21 napisał(a):
...jeśli chodzi o GAZ to mniej problemowy jest 4.2

MOżesz uzasadnić swoje stanowisko?
Bo jak dla mnie - bzdura.


Chociażby dlatego, że jest wolnossący...

Pozdrawiam

No i co z tego?
Uturbionych silników nie da się Twoim zdaniem prawidłowo gazować? Nie ma żadnego znaczenia, że silnik jest doładowany, prawidłowo dobrane graty, mądry gazownik i dobre strojenie pozwoli zapomnieć o jakichkolwiek kłopotach z gazem. Nie wierzysz? Kup 2.2T i przyjedź :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 21:54:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
enduroboy napisał(a):
bylo o tym juz tyle ze by trylogie napisal

krotko

4.2 lepszy do lpg, pali duzo {18-25-30}, spore koszty utzymania, lubi olej w litrach, drogi rozrzad,przewaznie trza odrazu robic silownik sprzegla jezeli ciezko chodzi {taniocha}
:D
jezdzi od samego dolu do konca, dzwiek nie do zastapienia

:peace:

o 2.2 nie pisze bo nie znam


No to daruj.. Skoro nie zamieściłeś porównania, jakim prawem decydujesz co lepsze do gazowania?? :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2009 23:19:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Sebastian, nie gorączkuj się tak... Bo nam się zrobi kolejny temat typu "Diesel" :): Każdy ma jakieś doświadczenia, jeśli twierdzisz że 2,2 T jest łatwy do zagazowania, to sobie go gazuj... Każdy wolnossacy jest mniej problematyczny, bez względu na rodzaj paliwa. Po drodze wymieniłeś kilka warunków jakie muszą być spełnione, żeby wszystko było OK, ja pewnie wymieniłbym jeszcze kilka, ale nie w tym rzecz. Powiedziałem swoje zdanie, Ty swoje, jeszcze kilka osób swoje - nie każda racja musi być "jedynie słuszna"...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 09:34:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2798
Lokalizacja: WWL
SebastianS napisał(a):
enduroboy napisał(a):
bylo o tym juz tyle ze by trylogie napisal

krotko

4.2 lepszy do lpg, pali duzo {18-25-30}, spore koszty utzymania, lubi olej w litrach, drogi rozrzad,przewaznie trza odrazu robic silownik sprzegla jezeli ciezko chodzi {taniocha}
:D
jezdzi od samego dolu do konca, dzwiek nie do zastapienia

:peace:

o 2.2 nie pisze bo nie znam


No to daruj.. Skoro nie zamieściłeś porównania, jakim prawem decydujesz co lepsze do gazowania?? :|



a takim prawem szanowny Panie SebastianieS ze wlasnie w przeciwienstwie do ciebie przeczytalem te wszystkie watki co byly o tym co lepsze do gazowania. a skoro sam wiesz lepiej to powiedz mnie po co zakladales ten temat :?: :?:

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 11:01:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
SebastianS napisał(a):
wordeck napisał(a):
SebastianS napisał(a):
hubos21 napisał(a):
...jeśli chodzi o GAZ to mniej problemowy jest 4.2

MOżesz uzasadnić swoje stanowisko?
Bo jak dla mnie - bzdura.


Chociażby dlatego, że jest wolnossący...

Pozdrawiam

No i co z tego?
Uturbionych silników nie da się Twoim zdaniem prawidłowo gazować? Nie ma żadnego znaczenia, że silnik jest doładowany, prawidłowo dobrane graty, mądry gazownik i dobre strojenie pozwoli zapomnieć o jakichkolwiek kłopotach z gazem. Nie wierzysz? Kup 2.2T i przyjedź :peace:


Powiedz to głośno wszystkim właścicielom 2.2T na forum. Ciekawe czy Cię nie zlinczują. 2.2T bez gazowania jest już dość problematycznym silnikiem. Ale widać że jesteś ekspertem w tej dziedzinie(lub masz bardzo obeznanych znajomych) to pewnie dasz rade zrobić dobrze jeżdżące 2.2T na gazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 22:29:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Czekamy na normalnie zagazowane 2.2T 20v od pana S :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: