.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 16:21:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi V8 3,6 problem z ciśnieniem paliwa podczas rozruchu
PostNapisane: 23.lis.2009 12:35:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2009 12:20:10
Posty: 7
Nie wiem jak to napisać. Otóż każdy użytkownik podczas załączenia zapłonu w swoim samochodzie benzynowym słyszy jak pompka paliwowa robi ciśnienie i odłącza się. Wtedy zapala sie samochód. No więc w moim samochodzie nie ma tego ! Pompka jęczy już ze starości ale to tylko szczegół :) Ale pracuje dopiero po odpaleniu samochodu. I jeżeli jest zimny (na ssaniu) to zapala w miare dobrze. Ale gdy samochód jest ciepły i zapalam to wchodzi na 1000rpm i gaśnie. Trzeba przytzymać pedał gazu i powoli schodzic nizej az przy 250rpm wskoczy na swoje prawidlowe obroty. JEżeli ktoś wie które urządzenie jest odpowiedzialne za to wytwarzanie ciśnienia podczas załączenia zapłonu itd to byłbym wdzięczny za wszystkie sugestie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2009 19:38:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
żadne, szukasz od dupy strony coś zasłyszałeś co nie ma odniesienia do 3.6 V8 i basta.

Sprawdź regulator ciśnienia paliwa od strony podciśnienia oraz czujnik temperatury za lewą głowicą.
Nie piszesz czy masz gaz więc reszty problemów z tym związanych pomijam.
powodzonka

p.s zdrowa V'ka zimna odpala po 1 obr. wału! i w strzał trzyma na 8cyl 900-1000obr. parenaście sekund - pracuje wtedy baaardzo równo!

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 13:32:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2009 12:20:10
Posty: 7
Wlasnie dlatego pytam bo nie wiem z czym to sie je :) Jak jest zimny to zapala od strzalu ale mowie ze pompka nie pracuje po przekreceniu zaplonu. Czujnik temperatury jest dobry. A gdzie moge szukac tego czujnika ? To ten pod siedzeniem ? Tak mam gaz. Sekwencje. Zawsze zapalam na benzynie. A czy zgasze na benzynie czy gazie to i tak te objawy sa. Tylko jak jest cieply to trzeba wiecej pokręcic. A czy zdrowy to nie wiem :) JEzdzi poki co i nie jedno sportowe auto wymieka jeszcze wiec nie ma zle :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 19:31:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
witek_77 napisał(a):
I jeżeli jest zimny (na ssaniu) to zapala w miare dobrze.

witek_77 napisał(a):
Jak jest zimny to zapala od strzalu ale mowie ze pompka nie pracuje po przekreceniu zaplonu. Czujnik temperatury jest dobry. A gdzie moge szukac tego czujnika ? To ten pod siedzeniem ?


sorry ja odpadam, nie wiem jak Ci pomóc - oddaj auto do średnio rozgarnietego mechanika ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 19:46:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2009 12:20:10
Posty: 7
Heh. Zle napisalem. No wiec tak. Jak jest zimne to Auto zapala po 1 obrocie wału. BEz problemu zapala ale nie pracuje na wszystkich cylindrach przez kilka sekund i pozniej wchodzi na odpowiednia, plynna prace. Czujnik temperatury jest dobry bo wymieniony gdyz byl strzelony kiedys. Gdzie jest regulator cisnienia paliwa lub cos co moze byc odpowiedzialne za uruchomienie pompki podczas przekrecenia zaplonu czy cos w tym stylu. Nie jestem mechanikiem tylko elektronikiem dlatego pytam bo nie chce mi sie szukac a jak bede wiedzial gdzie jest cos odpowiedzialnego za takie cos to wykrece i zobacze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 20:34:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
To nie pompa paliwa, to coś, co podaje info do sterownika o dawce paliwa i czasie wtrysku w zależności od temperatury silnika. Czyli czujnik temperatury. Najprawdopodobniej. To, że go wymieniłeś nie oznacza, że nie jest wadliwy, albo że znowu nie padł.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 21:00:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2009 12:20:10
Posty: 7
No czyli znowu trzeba na komputer skoczyc do znajomego lub rozkrecic i przemierzyc. Tylko ze zastanawia mnie dlaczego pompa nie pracuje po przekreceniu kluczyka. W kazdym benzynowym slychac ze pompa robi cisnienie w ukladzie i pozniej zapala sie silnik. A w moim nie slychac tej pompy. DLatego mnie to zastanawia. U znajomego w 100 C4 2.6 V6 slychac pompke, w 2,8 tez. Bede kombinowal co i jak. Pasuje w razie czego czujnik temp z innej audiczki czy znowu bede musial szukac ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 21:15:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
W moim też nie słychać pompki.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 21:26:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
V6 to V6 a nie V8 a tak wogóle to pogoń go i poszukaj 4.2

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 21:57:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
witek_77 napisał(a):
Tylko ze zastanawia mnie dlaczego pompa nie pracuje po przekreceniu kluczyka.


Jesli jeszcze raz zapytasz o to samo czwarty raz to podjade tam osobiście i zrobie ci przycisk do pompowania - będzie pompić aż ci wtryski napuchną eehhh :):

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2009 22:39:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2009 12:20:10
Posty: 7
Daleko nie masz do mnie. Jakbys napisał, że ona nie ma pracować w tym momencie to bym nie pytał kolejny raz. Widać, że zza mostu w Górze. Forum jest po to, żeby pytać/udzielać odpowiedzi, a nie nabijać się. Bede kombinował z czujnikiem temperatury. JAk sewgo czasu był spierniczony to pokazywał bodajże 70c :) Kiedyś wyskakiwał błąd z czujnika położenia wału ale po zapaleniu samochodu znikał. Wiec nie wiem co go gryzie. Czy to tak miało być czy nie, A co do 4.2 to jak sie dorobie to zmienie na S6 4,2 manual albo A8 4.2/4.0 TDI ale nie na benzyne 4,2 bo automaty w 4.2 jak zapewne wiecie są do d... w sensie awaryjności, tak jak multitronic w 2,5 TDI. Wiec poczekam troche i bedzie 4.0 TDI/4.2 TDI. Jak ktoś sie orientuje to z czego czujnik temperatury może podejść w razie czego, czy probować go zreanimować czy szukac od V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2009 07:05:17 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Cytuj:
bo automaty w 4.2 jak zapewne wiecie są do d... w sensie awaryjności, tak jak multitronic w 2,5 TDI

No np. dla mnie to nowość - pierwsze słyszę....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2009 10:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2009 12:20:10
Posty: 7
Ja własnie z mojej V8 planowałem przesiąść się na A8 D2 4.2 ale znajomy ma mechanike samochodową i miał już kilka skrzyń z 4.2 do roboty. Za to 3.7 mowi ze jeszcze nie spotkał. Fakt faktem miał 2 sztuki S8 i jedna A8 wiec nie wiem czy to akurat zbieg okoliczności i ludzie mieli pecha ze skrzyniami. Aczkolwiek powtarzam co słyszałem. A co do multitronica w 2,5 TDI to niestety ale mówi ze ich robi mnóstwo. Ale najczęsciej dostaje amerykańskie skrzynie głównie z chevroleta. Dlatego poczekam na zastrzyk gotówki żeby pomierzyć na model 2003/2004 rok gdyz ta wersja z dzielonym grilem jest najpiekniejsza moim zdaniem. Pełny gril w A8 już zalatuje troche na A6 i nie wyglada juz tak masywnie. Poki co reanimuje moje V8 gdyż czuje sentyment do tego autka :) Wiec jak tylko wroce na śląsk to idzie na komputer i szukam przyczyny mojej usterki i zmieniam wahacze gdyż teraz autko mi lata po drodze. A swoja droga to czy któyś z mądrzejszych ludzi co do V8 wie jak zmienić olej w moście tylnym ?? Moje ma już 300tys na liczniku i nie wiem czy to trzeba zmienic czy nie a nasi mechanicy sa zieloni w tych sprawach. I jak jest mróz to po odpaleniu auta i wbicia D autko szarpnie i zgasnie jakbym wbił bieg bez sprzegla. Tak jakby tarczki w szkrzyni sie posklejaly. Trzeba znowu odpalic auto i pozniej puszcza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2009 20:40:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
witek_77 napisał(a):
JEżeli ktoś wie które urządzenie jest odpowiedzialne za to wytwarzanie ciśnienia podczas załączenia zapłonu itd to byłbym wdzięczny za wszystkie sugestie.

Mauzer napisał(a):
żadne...


jesli taka odpowiedz cie nie usatysfakcjonowała to pytaj dalej.
po drugie
cz. temp pasuje z V8 3.6 i 4.2, jesli uda ci sie go zreanimować to podziel sie wiedzą, pewnie wielu będzie chciało zaoszczędzić 30-40pln na nim ;)

ja widzę to tak - straszny z ciebie kombinator a ja nie lubię jak ktoś na siłe kombinuje i choćby ci napisć że trzeba wymienić to i to, ty poszedłbyś na łatwizne i zdrutował silnik za 2pln aż wkońcu by sie wysrał do reszty, również nie uskuteczniaj teorii zasłyszanych via skrzynia asb w 4.2 - imo bardzo dobra!
life is brutal napisze raz jeszcze oddaj to auto do mechanika.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2009 22:07:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2009 12:20:10
Posty: 7
Ja nie lubie kombinowac i grzebac. Dlatego pytam. Jezeli nie da sie go dostac to trzeba reanimowac. Jezeli da sie to ok. Nie ma to jak uprzejme odpowiedzi. Dlatego przeciez pytam i po to jest forum. Co do skrzyni w 4.2 to mowie co slysze od kogoś kto je robi. Jezeli czujnik da sie kupic to ok. Wykrece swoj, przemierze, jak bedzie zepsuty to kupuje i montuje. I jestem 100zł minimum do przodu, poza tym u nas nikt sie nie chce podejmować tego auta. Ja juz uslyszalem co moze byc przyczyną i wiem co chcialem wiedziec, wiec wielki dzieki tym którzy UPRZEJMIE napisali co może boleć moje V8. Pozdrawiam. JAkby ktoś chciał jakieś info na temat GPS, map do nich itd, komputerów, telefonów komórkowych to może napisać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 07:13:04 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
No właśnie problemem forum jest że każdy powtarza ZASŁYSZANE opinie :peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: