.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 11:13:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a4 b5 2.5 tdi 99] czy warto z przebiegiem 220 za 30 tys?
PostNapisane: 25.sty.2007 18:33:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2007 17:51:41
Posty: 36
Lokalizacja: Wlkp
jak w temacie. przebieg oryginalny, wnętrze mało zuzyte. co przy takim przebiegu szykuje sie do zmiany najczęściej? czy warto takie auto z napedem na jedną oś? ile wytrzymuje ta 6biegowa skrzynia? byłbym wdzięczny za wszelkie opinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 17:02:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! Jesli auto nie bylo bite, to po jego diagnostyce sam stwierdzisz czy warto. Skrzynią biegow bym sie nie przejmowal. Przy tym przebiegu, do roboty bedzie rozrzad, zawieszenie i pewnie hamulce, ale to zawsze sie robi po kupnie uzywanego auta.
Quattro jest zarazliwe, moim nastepnym samochodem bedzie Audi z jedynie slusznym napędem :peace:
Ale jesli Ci oska nie przeszkadza, to nie widze problemu.
Ps. Przedstaw sie w dziale NEWBIE !

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 17:19:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.2006 14:19:50
Posty: 163
Lokalizacja: Opolskie
ja wole miec udokumentowany przebieg 200 tys km niz nieudokumentowany 100 tys km....

wlasnie tym sie kierowalem przy zakupie mojej C5 , miala udokumentowany przebieg 250 tys km , a w srodku prawie zero oznak zuzycia , wygladala wenatrz 100 razy lepiej niz nie jedna jaka ogladalem z neieudokumentowanym przebiegiem 100 tys :)

ostatnio mierzylem cisnienie w cylindrach i jest ideanlne na wszystkich 6 , emisja spalin wzorowa , a teraz ma najechane ponad 260 tys km

_________________
Obrazek
Obrazek
A6 C5 2.8 Quattro
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2007 23:30:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Co sięszykuje do wymiany ? Pewnie hydraulika zaworowa cała, a jak ciekawie trafisz to jeszcze wałki rozrządu. Do zmiany rozrząd, a poza tym reszta wyjdzie na vag'u i oględzinach technicznych.
Za sam rozrząd bulniesz ze 2500zł, do tego olej i inne płyny, jak hydraulika to kolejne 2,5 kafla, jeśli dojdą wałki to kolejne 5-6 tysi. Jeszcze jakieś pytania co do kosztów w 2.5TDI V6 ?

Wszystko to gdybania, ale jeśli na 30 tysiącach kończy się twoja kasa i nie masz nic w rezerwie, to nie tykaj tego auta. Nooo chyba, że liczysz na tą odrobinę szczęścia, która da Ci w pełni sprawne 8 letnie auto z przebiegiem może 220, a może 300kkm. Potwierdziłeś ten przebieg w bazie audi ?

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 17:10:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2007 17:51:41
Posty: 36
Lokalizacja: Wlkp
ze zmianą rozrządu to widaomo zawsze sie trzeba liczyć ale chyab możńa to zrobić za 1500 juz poza aso jak czytałem na forum gdzieś. co do tej hydrauliki to jakie jest mniej więcje prawdopodobieństwo że od razu będę to musiał zrobić?duze diesle to raczej zywotne silniki nie? przebieg jest potwierdzony tylko książką serwisową. ale zuzycie wnętrza nie jest wielkie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 17:30:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
kapalek napisał(a):
ze zmianą rozrządu to widaomo zawsze sie trzeba liczyć ale chyab możńa to zrobić za 1500 juz poza aso jak czytałem na forum gdzieś. co do tej hydrauliki to jakie jest mniej więcje prawdopodobieństwo że od razu będę to musiał zrobić?duze diesle to raczej zywotne silniki nie? przebieg jest potwierdzony tylko książką serwisową. ale zuzycie wnętrza nie jest wielkie.

Łudzisz się kolego nadzieją a ta jest kiepskim wykładnikiem przeszłości i przyszłości pojazdu.
Omijaj 2,5 TDI V6 z roczników < 2003 , Sprinter dobrze radzi :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 20:12:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2007 17:51:41
Posty: 36
Lokalizacja: Wlkp
dzięki, dzięki za opinie faktycznie wiecej złego niż dobrego czytam o tych motorach. pewnie zdecyduje sie na beznzyne 1.8t choć z roczników 1999-2000 bardzo mała podaż tych aut jak widze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: