rafal_online to mnie pochwaliłes

Heh

Cały czas sie zastanawiam mocno czy jest sens sprzedawac czy szukac innego rozwiązania

Myślę wręcz, że autko zostanie ze mną
A co do silnika ... Hmmm
Dokładnie zalezy co chcesz osiagnąć...
Miałem wczesniej w b3 silniczek 1,9E . Zap%^&ał Az miło a palił nieduzo.
Tez sie bałem kupic v6 bo to taaaaaka wielka niby pojemnosc i ile to musi palic...
Ale sie nie zawiodłem...
Spalanko : Za 40 zł gazu jazdy srednio umiarkowanej zrobiłem niedawno 160 km. Ale jak sie wykorzystuje silnik i jezdzi ostro to za 20 zł gazu starcza na odcinkach miejskich na 60 km
Z tym ze wolna jazda 2,8 to predkosci dynamicznej jazdy 2,0
W 2,8 musisz sie liczyc z wiekszymi kosztami eksploatacyjnymi ( dwie uszczelki głowic itp) . Ale silniczki duuuzo wytrzymują (w sensie przebiegi)
Od 2,0 16 zdecydoanie wolałbym 2,8
Ale zwykła 115 konna 2,0 tez sobie bedzie niezle radzic (o ile bedzie w dobrym stanie) z B4
I zdecydowanie nie napalaj sie na autko

Bo to ma no alufelgi (krzywe

) i lakierek jak nowy ... Jak nowy w aucie przeszło 10 letnim bedzie tylko nowy

Zawsze bedzie gdzies odprysk itp. Jednym słowem : nie kup ładnie wyglądającej kupy bo okaze sie ze deko brudne i wyglądające na zaniedbane bedzie w duzo lepszym stanie niz to malowane całe 2 miesiace temu
Pozdrawiam.