MArwelu najpierw jak będziesz podchodził do auta obejrzyj go sobie dokładnie czy przypadkiem nie bity , jak są spasowane części nadwozia. Zobacz pod uszczelkami i wykładzinami jak są spawy fabryczne, czy w równych odstępach , czy nic nie było dospawywane.
potem obejrzyj sobie wnętrze jak wytarta jest kierownica , pedały ,tapicerka, jak zwijają się pasy bezpieczeństwa, gałka zmiany biegów i mieszek czy nie jest poprzecierany popekany.
zajrzyj pod maskę czy przypadkiem wszystkie części są na swoim miejscu, czy nie ma żadnych naklejek mówiących o tym że rozrząd był robiony przy przebiegu np. 300 000 a auto ma 150

tak samo na słupkach drzwi i drzwiach poszukaj naklejek.
zobacz we wnęce na koło wlepkę i upewnij się że to jest 110 konna wersja a nie np 90 lub jeszce jakaś inna a auto dostało 2 serducho ( moc będzie podana w kilowatach a oznaczenie silk\nika 110 konnego to AFN)
na koniec podepnij pod komputer i sprawdź wszystkie błędy , czy jakieś są , czy trzeba poustawiać kąt wtrysku itd itp
zajrzyj także pod auto i sprawdź wachacze , bo jeśli zaczną Ci się sypać to toszkę za nie zabulisz

sprawdź całą zawieche jak pracuje i czy nigdzie nie ma luzów
jest też możliwość sprawdzenia oryginalnego przebiegu ale to już info na PW