.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 22:40:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kupilem Allroad'a 2.5V6 - 100% awaryjność
PostNapisane: 17.sie.2007 11:12:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Witam, chce sie tylko podzielic, a raczej wyzalic chyba. Kilka miesiecy temu kupilem allroad'a z 2003r. manual przebieg 190 tyś top wersja, w niemczech zamawiana na indywidualne zamowienie, moc seryjna 204PS, wiec coz chce napisac, nie ktorzy pewnie beda ze mna polemizowac, ale to najbardziej awaryjny samochod jaki mialem, a mialem ich dziesiądki, np; acura 97, 2x 626, grand voyager, accord'a 93, bmw525, passata 1.8T 200PS naprawde troche tego bylo, audi ktore teraz obecniestoi w ASO :): jest utrzymane nie nagannie, pelne papiery ect. Awaryjnosc tego aut ZACZęla sie po przejechaniu ok 2 tys km. Czujni cisnienia powietrza, za tydz drugi, za 2 tys pompa od wspomagania ukl. kierownniczego. za 3 tyg cos z "aktywnym ukladem poziomu zawieszenia sprezyn powietrznych". Spadl mi przewod z turbiny jadac 70km/h :): , kaprysy komputera pokladowego przy zmianach temperatur potrfi pokazywac co mu sie chce w danej chwili auto za 90 tys Pln, a ja sie nim poprostu boje wyjechac w trasę :/ , malo tego elektonika to wiadome tylko 95% leksusów i mazd ma nieawaryjne, tankuje paliwo zawsze shell i BP ost, zatankowalem 2X w BP ULTIMATE, siadly wrtyski badz pompa wtryskowa :zly: V6 diessel 200tys i padło ? (jak wspomnialem auto stoi w serwisie rozebrane) Jezdze b.ekonomicznie sred spalanie wynosi 9.2 -10, aha otworzyl raz pasazer szybe i nie mogl zamknac jakby okno nie trafialo na miejsce tak ni stad ni zowąd jest to tragiczny samochod, jestem pewny ze ost raz kupilem audi zaczalem sie interesowac badz komunikowac z ludzmi , ktorzy takze maja A6 lub allroad'a co drugi wlasciciel jak ja jest zadowolony z komfortu, ale na awaryjnosci tych modeli i jednostek nie zostawiaja suchej nitki, jezdzilem acurą H 3.0 V6 265 tys przebiegu i wymieialem zarowke na stacji ewentualnie smiem twierdzic ze audi to przyczepiony ogon do samochodow dobrej klasy, bezawaryjnosc swiadczy do dobrej klasie aut, a nie znaczek. Starsze modele audi to zupelnie inna polityka firmy, tracą na tym koncer audi group to wogole zbieranina samochodow w ktorych wsiadajac do samochodu mozna obstawiac $ co padnie tym razem.

pozdrawiam bezawaryjnych aut.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 17.sie.2007 11:28:09 przez grejf, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 11:24:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Bardzo mi przykro z powodu listy usterek i awarii jakie Ciebie spotkały.

A jeszcze bardziej mi przykro, że znowu się zacznie burzliwa dyskusja właścicieli 2,5tdi V6 z teoretykami ;)

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 11:30:06 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8323
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
poprostu masz niezadbany egzemplarz
"Największą wadą Audi - jego poprzedni właściciel" :peace:
Co do 2.5 TDI V6 - j/w niezadbany i stąd te kwiatki (w polsce druciarze go serwisowali więc się mści...)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 11:50:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
:): na glownej, stronie jest sąda ogolna o silniku 2.5 TDI wyniki mowia same za siebie,

BTW; serwisuje go tylko w siedzibie Rowińskiego w Konstancinie. W niemczech od poczatku od 2003r, byl wychodzi z wydruku, 87 razy na interwencji poza serwisami.

Wiec jezeli to jest samochod, w ktorym regularny serwis nie ustrzeze przed awaryjnoscia to dziekuje za takie auto. Plastikowa mazda GF 626 sprzedajac ja mialem 278 tys, i sprzedawalem z zalem poza serwisem NIC ! Zreszta b.zly przylad, ale tego modelu nieda sie porownac z niczym. Moj znajomy ma z 2003 A6 S-line 2.5, i jest zly na mnie, ze go namowilem wsadza $, a kupil od prawie rodziny z niemiec, przed kupnem, czytalem i slyszalem opinje, ze awaryjny troche, droga esploatacja, ale bez przesady, to zenujace jak te samochody sa krotko trfale.

porownujac do przebiegow moich aut, ktoryvh juz mialem dosyc to A6 jest w wieku niemowlencym znienawidzonym dzieckiem. :peace:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 12:03:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
lista usterek, które podałeś jest wręcz encyklopedyczna dla aut [z 2.5TDI] po silnym, przednim uderzeniu.
ktoś źle złożył to auto.

kupiłem AFB w 1998 - do tej pory zapchała się odma, popsuł lmm i pękła [fizycznie] dolna miska olejowa [pewnie spotkanie z gruntem].
od 2002 mam AYM - główne usterki to: G80, antena od navi [dzieło mojego kota], zaśniedziałe styki w zamku pasażera, czujnik pozycjonowania reflektorów.

...z tym, że ja nie uczestniczyłem w karambolu...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 12:11:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
byl na badaniach lakieru na pomiarach geometrii (aby ustawic jesli wyjdzie ciut krzywo)wszystko 97% perfekcji. Poza tym jezeli ktos strzeli autem w niemczech, trzeba go zlomowac jesli sie strzeli generalnie w cos mocniej, jezeli lzej, ale naruszeniem ukladu jezdnego to mozna go zrobic, ale na sprzedaz na eurpe wsch jest jeden szkopul, nie dadza brifu i jednoczenie niemiecki urzad nie wyda TUV. Generalnie sa problemy z wyrejestrowaniem z wszelkimi papierami. Moj posiada wszystko. ehh zreszta samochod jest ze znana historia od 2003. wiecej nie bede pisal, fakt fatem pażdzierz auto. :):
pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 12:25:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
historię auta zna tylko ten, kto nim jeździł od początku.
reszta jest czczym domysłem.


zmień serwis, póki jeszcze to auto jeździ.
...bo z tym też trafiłeś źle...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 12:32:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
grejf napisał(a):
Myslalem, ze ludze z klub audi, poland maja jakies rozeznanie.

pozdrawiam.


Poczekaj - nie wiem do kogo "pijesz" ale pokazujesz nam samochód, w którym fabrycznie ( :galy: :| :?: :?: ) siedzą 204PS-y - nie wiadomo przez kogo dodane, pokazujesz nam samochód w którym brakuje osłony prawego zawiasu klapy silnika (..uj z nim ale sam nie wyparował), pokazujesz nam wreszcie samochód - w którym zamiast płynu chłodniczego "siedzi" jakiś żur (tak przynajmniej widać na fotach), pokazujesz nam samochód w którym akku też nie jest ori (niby mogło się zdarzyć ale dzisiaj padają ludziom akku z roczników 2000-2001), pokazujesz nam samochód z ewidentnie źle założoną osłoną dolną prawego słupka (ta szpara ...) i awarią szyby prawych przednich drzwi, pokazujesz nam samochód który po odliczeniu kosztów transportu i rejestracji (o AKC nawet nie wspominam ...) kosztował w DE max 22000 EUR (a powinien z takim wypasem podchodzić pod 26 - 27000 EUR lekko licząc). Tego nie jestem pewien ale bagnet oleju też coś za nisko i za bardzo "schowany" mi się wydaje ... .

Wymieniać dalej czy wystarczy ??? Spointuję krótko - Meszrum trafił w samo sedno i genezę Twojego problemu ... . Jaka wina kogokolwiek z AKP, że kupiłeś bombę - pojęcia nie mam ... . No i jak to się stało, że zdecydowałeś się kupić samochód naprawiany 87 razy oprócz przeglądów - toż to ewidentnie widać, że przebieg można pomnożyć x 3 , a w "najlepszym" razie "zganić" na felery po wadliwej naprawie blacharskiej.

I błagam - nie posądzajcie mnie o emocje związane z modelem samochodu - taki sam komentarz dopisałbym pod każdym innym postem, bez względu że typ silnika, karoserii, etc. ... .

Grejf - nie obwiniaj nikogo z AKP, bo gdybyś śledził archiwum - wiedziałbyś żeby takiej bomby nie kupować ... .

Poprawka - zapędziłem się z osłoną prawego zawiasu maski - sorry . To jednak i tak nie zmienia istoty problemu, w którym Grejf próbuje kogoś z nas obarczyć winą za własne niedopatrzenie (delikatniejszego określenia nie znajduję ... :P ) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Ostatnio edytowano 17.sie.2007 13:28:26 przez Piotruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 13:18:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Piotruś napisał(a):
grejf napisał(a):
Myslalem, ze ludze z klub audi, poland maja jakies rozeznanie.

pozdrawiam.


Poczekaj - nie wiem do kogo "pijesz" ale pokazujesz nam samochód, w którym fabrycznie ( :galy: :| :?: :?: ) siedzą 204PS-y - nie wiadomo przez kogo dodane, pokazujesz nam samochód w którym brakuje osłony prawego zawiasu klapy silnika (..uj z nim ale sam nie wyparował), pokazujesz nam wreszcie samochód - w którym zamiast płynu chłodniczego "siedzi" jakiś żur (tak przynajmniej widać na fotach), pokazujesz nam samochód w którym akku też nie jest ori (niby mogło się zdarzyć ale dzisiaj padają ludziom akku z roczników 2000-2001), pokazujesz nam samochód z ewidentnie źle założoną osłoną dolną prawego słupka (ta szpara ...) i awarią szyby prawych przednich drzwi, pokazujesz nam samochód który po odliczeniu kosztów transportu i rejestracji (o AKC nawet nie wspominam ...) kosztował w DE max 22000 EUR (a powinien z takim wypasem podchodzić pod 26 - 27000 EUR lekko licząc). Tego nie jestem pewien ale bagnet oleju też coś za nisko i za bardzo "schowany" mi się wydaje ... .

Wymieniać dalej czy wystarczy ??? Spointuję krótko - Meszrum trafił w samo sedno i genezę Twojego problemu ... . Jaka wina kogokolwiek z AKP, że kupiłeś bombę - pojęcia nie mam ... . No i jak to się stało, że zdecydowałeś się kupić samochód naprawiany 87 razy oprócz przeglądów - toż to ewidentnie widać, że przebieg można pomnożyć x 3 , a w "najlepszym" razie "zganić" na felery po wadliwej naprawie blacharskiej.

I błagam - nie posądzajcie mnie o emocje związane z modelem samochodu - taki sam komentarz dopisałbym pod każdym innym postem, bez względu że typ silnika, karoserii, etc. ... .

Grejf - nie obwiniaj nikogo z AKP, bo gdybyś śledził archiwum - wiedziałbyś żeby takiej bomby nie kupować ... .


Dokladnie, kupiles "tanio", i kupiles przez to kupe zlomu po bardzo mocnym dzwonie. Niewiem skad slyszales ze zabieraja papiery. Z samochodu moze nic nie zostac a i tak niemcy go sprzedzadza razem z papierami.

Przykro mi ze sie nabrales polskim handlarzom i masz sterte zlomu :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 14:27:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Jeśli to możliwe - sugerowałbym kłódkę ... . Poszperałem w starszych postach i znalazłem to:

grejf napisał(a):
[....]Autko, sprawdzałem u znajomego w stacjii Szewczyk i Sobkol Warszawa, pełny wydruk historii serwisu [..........] na 188 tyś przebiegu wyszło mi w kalkulacji, ze auto bylo 25 razy na interwencji ogólnej, komputer pokazal 54 interwencje, ale to ogolny wzglad od 2003r. co bylo wklepane w komputer, wiadome wydruk jest dwu metrowy, ale to przeglądy pokonując sred. 45 tys km. rocznie autko bylo 2 razy ponad przeglady na interwencji. Daje to bliższe przyblizenie awaryjnosci auta jak podjechanie z "fachowcem" zeby rzucil okiem, badz tradycyjne zbadanie grubosci lakieru ect w stacjii Audi za 200-300 setki pln.

Komputery serwisów sa ogolno dostepne UE[....].


(Cytat skróciłem do treści istotnej dla sprawy, a najważniejszy fragment pokolorowałem na żółto. Cały post w oryginale leży tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1060904 )

Jak widać - autor ma duże problemy z liczeniem w zakresie od 1 do 100 (liczba przeglądów :P ) i odnoszę wrażenie, że niniejszy topik powstał wyłącznie w celu rozładowania osobistych frustracji Grejf'a, a przez to kontynuacja tematu nie znajduje dalszego uzasadnienia.
Mówiąc wprost - autor jest zwyczajnie niewiarygodny i spultał się podczas zakupów na własne życzenie ... :galy: :): .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 14:39:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
grejf napisał(a):
Wiem kolego napomnialem, ze to temat dawny, wiesz nie znalazlem akurat takiego wpisu forum polega na dzieleniu sie informacjami, takze aby sie komus takie przeslanki przydaly, z natury temat przy takim zasobie wiedzy jaki uwazasz, ze odgrzewam kotlety, to pytanie nie odzowne zawsze, kazdy chyba widzial jak ludzie kupuja autka na komisach u importerow czy tez salon PL. n n/c, a pozniej pyt. czemu mi dymi, czemu mam dziwna prace silnika, ogolnikowe pytania 0 meritum. 1 mil przyczyn mozliwych. Wink jest jedna prawda, jedno audi jezdzi, a drugie stoi 80% czasu w serwisie. n

Cóż za zmiana frontu :) A jednak się nie udało.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 14:57:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Napisze tak.Kupuje czasami auta u wroga rozbite na handel.Po naprawie dalej je sprzedaje na tym samym rynku.Kupują je przeważnie niemcy.Więc w niemczech też się można naciąć :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 15:01:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 10:01:53
Posty: 174
Można powiedzieć że "pośrednio" dymasz nas. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 15:04:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
ŻYCIE :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 15:19:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 10:01:53
Posty: 174
Do warsztatu kolegi od 7lat przyprowadza auta rodowity Franc. Fakt faktem że przysyła wszystkie części oryginalne ale są to auta najczęściej totalnie rozbite, po dachowaniu i innych masakrach. Auta to przeważnie bardzo nowe roczniki, uznane marki i topowe modele. Oczywiście wszystko później idzie z powrotem na zachód. Mimo wysokich kosztów (gość ciągnie auta do północno-wschodniej Polski) interes kwitnie bo się kumpel nie wyrabia z robotą a uznawany jest za jednego z lepszych i bardzo drogich.
To tak ciągnąc OT.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 15:29:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
1.seryjne 204ps czytaj, dokladnie, mam to w brifie czyli jak bys nie wiedzial fakturze zakupu auta, zero orientacji nie chwal swego jak ktos pisze ze ma usterki, odpusc dume, pomysl mniej pisz.

2.plyn chlodniczy jak go kupilem mial minimum i dolalem na trase troche zwyklego. nie [rozowego] do alu blokow. doslownie 2x 100mil

3.sam go przywiozlem.

4. Czytajac wasze doslownie piszac ''glaskanie konia'' na temat swoich aut i jak to ktos moze miec do nich zarzuty, to mozna dojsc do wniosku, ze wiekszosc z Was jak napisal to kolega w/w poscie, szkoda ze , ale i szkoda ze zara bedzie wojna slowna z uzytkownikami 2.5 czyli tzw szmery, a teoretykami, i widze tu jednego, ktory cos mu dzwoni tylko nie wie w jakim kosciele,

sprowadzilem tyle aut, ze nawet w zyciu nie bedziesz mial tylu, i nietlumacz jak dziecko co kto robi i jak skladaja. Bo moze i znasz to ale tylko z pisanych postow innych klubowiczow. ostatn raz AUDI

co ma sie to co japisze do tego co niektorzy z Was pisza.


mozna zamknac topik
:)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 15:53:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Po pierwsze: Kupujac auto, którego historia napraw jest tak bogata, powinieneś się bardzo mocno zastanowić co robisz.
Po drugie: 204 PS w 2,5 TDI w 2003 roku ? O ile mnie pamięć nie myli 204-konne V6 TDI zaczeły się od silnika 3.0 TDI V6, a ten pojawił się w C6.
Po trzecie: współczuję Ci.
Po czwarte: nie wrzucaj wszystkich Audi do jednego worka.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 16:04:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
No to żegnamy grejf - ja płakał za Tobą nie będę... Serwisuj sobie auto u Rowińskiego - życzymy powodzenia...

Co do meritum Twoich wypowiedzi pozostawię je bez komentarza i niech ocenią je osoby je czytające...

grejf napisał(a):
mozna zamknac topik
:)


Dziękuję za powolenie, już to robię... :D


Ostatnio edytowano 17.sie.2007 16:06:09 przez GrzesB, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 16:05:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
pisze o tym modelu, pisze po raz 300 samochod na indywidualne zamowienie na zmienionej elektryce od nowosci mam to w papierach z audi w raz zakupoem, aha i nie wrzucam tu wszystkich aut stare modele po przejsciciowkach sa b.wytrzymale ect, pisze poprostu jak mi sie sprawuje auto konkretny model, ale ktos cos komentuje nie po mysli innych ze audi to aj waj w tym problem, mam mnostwo tajich znajomych ktorzy caly czas maja problemy z jakims autem, a co tak wychwalaja jak dziecko, ktore kradnie a rodzinie sie mowi ze jest grzeczne.

koniec, zegnam.teraz juz powaznie nie ma co polemizowac. wedl was bity z przodu a mialem awarje w tyle samochodu co do regulacji zawiesz. i czujnikow, a co do szyb sa podwujne grube i sie odkrecil podnosnik i przezunela sie o 3 mm i zahaczalo, pompa ciekla na wolnyych obr nie ''wpomagala'' a teraz cos z wtryskami czy pompa wtrys. to zenad jaka moze byc w serwisie do mnie znajomy, ''pytam pompa pi 200 tys ??? , a on czlowieku ile bylo pomp po 100 tys'' :peace: pracowalem z ludzmi ktorzy teraz poszli do audi i maja takie zdanie jak ja. o nowych modelach i generacji V6 2.5 !!!!!!!!!

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: