Jesli jestes przygotowany na niespodziewane wydatki , to zamienic możesz. Zyskasz wieksza moc i moment i wyzsza kulture pracy jednostki napedowej. Stracisz komfort świetego spokoju , albowiem zamienisz niekłopotliwego klekota na silnik, który może dostarczyc zmartwień jeśli poprzednik nie dbał o niego. Musisz mieć swiadomość , ze w tych silnikach moga umrzeć wałki rozrządu , czy pompa wtryskowa.
W mojej opinii - albo sdołozyc parenaście ty sł i szukac egzemplarza z rocznika > 2003 , gdzie w/g wiadomosci zawartych na tym forum wyeliminowano problem padających wałków, albo jeździć dalej tym co masz i zbierac kaskę na w/w.
Chipować możesz zawsze - AFN zniesie spokojnie 145 KM.
_________________ A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm A4 AVG quattro - już nieseryjne. Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm
|