DeS napisał(a):
Aha, myślałem, że w międzyczasie byli jeszcze panowie z APM wtedy jeszcze w duecie.

o to ciekawe, z tego co pamiętam połowa duetu była jedynie
"ciałem doradczym" ale może coś źle pamiętam
pawelo dalej dizelkiem pomykasz?
Norbi napisał(a):
Bilu , Maciu to wyłóżcie mi prosze temat bo nic już nie rozumiem bo może wprowadzam kogoś w błąd, a tego nie lubię.
Co się dzieje w takim razie jeżeli odłączony jest przewód podciśnienia od WG w 2.2T? Bedzie walić na maxa tak,jak go podłączyć bez zaworka bezposrednio do kolektora to bedzie pompowac minimalnie...
Sorki za OT i prośba do Moda niech się jeszcze wstrzyma z zamykaniem tematu chwile.
nic nie będzie bo tak ma być
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... wgcnt.html
poczytaj erratę nad rysunkiem, tutaj jak widzisz sterowanie odbywa się
raczej nadcisnieniem niż podcisnieniem
to co ty napisales ja odebrałem tak jakby N75 czylo solenoid z tego rysunku
był odłączony - wtedy cała pracę na siebie bierze sprezyna