Mi pali 9,1 w mieszanym - są to moje ostatnie spostrzeżenia.
W trasie 250km wczoraj zszedłem do 7.4 - prędkość 80-100km/h w cztery osoby bez bagażu
Liftingu w zasadzie nie było. Można powiedzieć że były 2 "liftingi" w 2001 i 2004 r - ale numerów Vin Ci nie powiem... bo nie wiem.
W 2001 roku wzmocniono zawieszenie i... zmieniono włącznik świateł - ale na znacznie ładniejszy

Generalnie nie warto brać nic starszego niż 2003 - bo bedzie to niezła skarbonka - chyba że 100% pewny mały przebieg.
Druga modyfikacja to rocznik modelowy 2004 - silniki Bxx, jeszcze lepsze zawieszenie i tyle (pod pojęciem lepsze zawieszenie należy rozumieć - miechy nowszej konstrukcji)
Jeżeli to jest auto z 2003 roku z ludzkim przebiegiem - to bierz
Jeżeli ma ono nalatane 140> to od razu zrób:
- wymiana dźwigienek, podłkadek na zawory, hydropopychaczy na nowe FIRMY INA! (dźwigienki i podkładkki mogą być np CI - nawet takie świątek sprzedaje - ale popychacze INA!! )
- kontrola odmy (choć według mnie będzie ona w doskonałym stanie i nie będzie wymagała wymiany)
- wymiana oleju i filtra w TIPTRONICU - koniecznie - jest to absolutnie niezbędne - późniejsze wymiany co 60-80kkm
- sprawdź czy miało wymieniony rozząd
- sprawdż czy wtryskiwacz sterujący jesy dobry
Na wszystko targuj kasę z ceny auta! Powinieneś zjechać przynajmniej z 3000zł.
Pozdr