Jak Ci nie przeszkadza tip i jego eksploatacja to śmialo ! 200tkm u nas w PL to zaden wynik

ani zmeczenie dla jednostek audi ... 2.7 biT w konfiguracji 250 PS jest idealna, dla tipa na niezatapialnych miechach poezja na kołach, silniki b.dobre jezeli stosujesz zasade uzytkowania silnika TURBO
- nie pałowac na zimno
- nie gasic od razu po dluzszych tasach dac ostudzic sie turbinom !!
ok, 1 min stojac...
Nic sie nie ma do stanu technicznego silinka czy to aftomat czy manual, manuale są praktycznie nie do zepsucia, chyba że ktos ma naprawde talent jak Britney Spears ktora ferrari jechala i zmienila z 6 na 1 przy 130km/h chyba nawet bez sprzegla

w USA sie pewnie czesciej psuja manuale niz automaty hehe...Ale jezeli umiesz i nie przeszkadza Ci manual i chcesz jezdzic duze przebiegi i sie nie martwic to manual jest badziej ok.
oleje wymiany co 15 tkm i bedzie dobrze... no i w tip'e co 40 czy 60...
Olej zalezy na jakim jezdzil, ale polecam Motul lub Castrol SLX PRO.
Cytuj:
Jeśli zdecyduje się na kupno to napewno na poczatek wymienie rozrzad, swiece, wszystkie filtry, płyny, oleje, także w skrzyni, Zawieszenei jest sprawne wiec auto wydaje sie do jazdy...
nie zapominaj o wymianie pompy wody.