.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 00:47:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 20:30:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
Zapamiętaj jedno przysłowie: Tam gdzie kończy się Diesel zaczyna się benzyna ;)

Czy Diesel da Ci tyle frajdy co Pb ?? Nie sądzę :peace:[/quote

pewnie ze nie da tyle frajdy da duzo wiecej frajdy :peace: :peace: :peace: :!: :!: :!: :D

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2009 23:12:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Wadą TDI są bardzo wysokie koszta serwisu/koszta naprawy. Wysokie to mało powiedziane - w porównaniu do kosztów serwisu silników benzynowych. I to jest jeden z głównych powodów dla którego koledzy trzymają się z daleka od diesela. Ale nie wszyscy potrafią lub mogą sobie przyswoić, że epoka przewagi silników benzynowych nad stefanami ;) się skończyła. Kolegę który założył temat rozumiem, ponieważ gaz jest po około 50 pensów za litr; instalując gaz w PL nie musi dostarczać na przegląd w UK nic, żadnych papierów - na MOT dokonują przeglądu instalacji zgodnie z własnymi procedurami - i tyle. Podróże służbowe - po zwrocie z delegacji zostaje w kieszeni 50 %, a w przypadku gazu jeszcze więcej. Po za tym ON w UK jest najdroższym paliwem - około 10-12 pensów droższy od zwykłej Pb i jakieś 8 p od "wypasione" Pb. Natomiast przyjemności jazdy wypasionym TDI o mocy około 240 KM z momentem obrotowym co najmniej 500 Nm daje wystarczająco dużo adrenaliny.
Zanim kupiłem pierwszego diesela w życiu posiadałem 8 własnych benzyniaków , a wcześniej ujeżdżałem benzyniaki ojca (jakieś 5 szt.) Silniki 4 i 6-cio cylindrowe 2.0 - 3.0 l. Trzy z nich (największe V6-ki) zagazowane przeze mnie. Nie zamierzam przesiadać się w najbliższym czasie z powrotem do Pb, nawet z najlepszą inst. gazową.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: