badyl napisał(a):
watpie zeby twoje ake lepiej szlo od 3.0 d bmw akurat mam porownanie bo poprzednio jezdzilem ake i przesiadlem sie na 3.0 bmw e46 204 ps seria 5 jest tylko o 50 kg ciezsza od mojej trojeczki to jest rakieta wporownaniu do silnika audi nie wspomne o koltorze pracy zero porownania a jak sie klocicie o pb a on tez wole diesla

jezdzilem benzynami poki nie kupilem pierwszego tdi od teraz tylko diesel

audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake + box v-tech masz jakis wykres tego AKE? box'a

?? To mam nadzieje manual, moj AKE to indyvidual a nie dorzucony sofcik
Jedna zasada !! 3.0D nie równy 3.0d jak i 2.5 nie równy 2.5...
bo ja tez jezdzilem 3.0d w aut to muł jak dla mnie, jak i jezdzilem 2.5 TDi także bylem przerazony... to Diesle jeden ma zamiast 180ps na hamowni wychodzi mu 160, wszystko kondycja i specyfikacja motoru.
Ja tam z vectrą OPC do 230km/h na ostrów nie mialem prablemów, az mi się spiął pasarzer

pomimo 3.2 T ale moment i trakcja allroada dala mu do myslenia.
tyle. Nie ma co gadac i wrzucac ze 2.5 to 2.5 i juz.
Daj mi wykresy na obciazeniu wtedy bedzie realne odniesienie.