oj cos ja mysle, ze wczesniej.
na wikipedii pisza, że to o czym Ty piszesz to Torsen na tylnej osi.
Obie osie miały torsena w sti.
Rzeczywiscie jest to troszke inaczej zrobione rozwiazanie, poniewaz Audi ma centralny a tu sa 2 - po jednym na os.
niemniej, jak wiemy wynik dzialania ten sam.
i jeszcze dokladnie sprawdzilem na wikipedi...
Auta z centralnym Torsenem to:
Alfa Romeos: 156 Crosswagon, 159, Brera, Spider Q4 (Torsen T-3)
Audis with (quattro) - 80 & 90, 100 & 200, A4, S4, RS4, A5 & S5, A6, S6, RS6, A8, S8, R8, Q7 (center) - various iterations of Torsen, including the latest T-3
Bentley Continental GT, Bentley Continental Flying Spur (2005) Torsen T-1
Chevrolet Trailblazer SS (center)(limited slip rear) Torsen T-3
Lexus GX470, Toyota Landcruiser 120/Prado (center) (with limited slip rear) Torsen T-3 with lock
Toyota FJ Cruiser (center) (only manual models) (also locking rear) Torsen T-3 with lock
Toyota Hilux Surf or 4Runner (center) (also locking rear) Torsen T-3 with lock
Toyota Landcruiser 200/2008/V8 Torsen T-3 with lock
Volkswagen Passat 4motion Torsen T-2 (B5.5 model, not latest model with transverse engine)
Volkswagen Phaeton (center) Torsen T-2
chociaz przyznaje rację Megsterowi, że zapomniałem o Alfie. Mam tylko nadzieję, że mi Lejkers za to nie złoi tyłka...
pzdr.
michu