.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 01:48:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2009 07:40:37 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8326
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Wymiana oleju: dynamiczna tak mniej więcjej 1400 PLN, statyczna zapewne około 900... mówię na podstawie mojego doświadczenia, mam inną skrzynię ale ceny robocizny i ilośc oleju pewnie zbliżone, co innego koszt uszcelki i filtra, tego nie wiem. Ale nie powinien jakoś strasznie odbiegać....

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2009 11:10:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Także bym Ci kolego polecił, a raczej kazał spokojnie przemyśleć Twoj wybor, pomiedzy 3.0 a 2.7T.

3.0 sa ok, ale takie "melexy", a spalanie takie same, nawet wieksze od 2.7T, a ten silnik jest zdecydowanie b.dynamiczniejszy, dobry. Jak ja bym stał na takim wyborze bym był ku 2.7biT.

pozdrawiam nowego przyszłego użytkownika quattro

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2009 20:44:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
grejf napisał(a):
Także bym Ci kolego polecił, a raczej kazał spokojnie przemyśleć Twoj wybor, pomiedzy 3.0 a 2.7T.

3.0 sa ok, ale takie "melexy", a spalanie takie same, nawet wieksze od 2.7T, a ten silnik jest zdecydowanie b.dynamiczniejszy, dobry. Jak ja bym stał na takim wyborze bym był ku 2.7biT.

pozdrawiam nowego przyszłego użytkownika quattro


patrząc na dane to osiągi mają identyczne, fakt, że 2.7T ma niżej moment więc się może przyjemniej jeździ, druga sprawa, że jak będzie mało to można chipsnąć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2009 21:31:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
hubos21 napisał(a):
grejf napisał(a):
Także bym Ci kolego polecił, a raczej kazał spokojnie przemyśleć Twoj wybor, pomiedzy 3.0 a 2.7T.

3.0 sa ok, ale takie "melexy", a spalanie takie same, nawet wieksze od 2.7T, a ten silnik jest zdecydowanie b.dynamiczniejszy, dobry. Jak ja bym stał na takim wyborze bym był ku 2.7biT.

pozdrawiam nowego przyszłego użytkownika quattro


patrząc na dane to osiągi mają identyczne, fakt, że 2.7T ma niżej moment więc się może przyjemniej jeździ, druga sprawa, że jak będzie mało to można chipsnąć


Identyczne? 3.0 ma do 100 7,8, a 2.7 w wersji 250km ma 6,8. 2.7 ma tez o 80nm większy moment na dodatek już od 1800obr. Mniejsza o to, kolega już kupił 3.0 i po balu :).

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: