.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 10:17:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 Avant B6 silnik 1.8 T jakie najwieksze wady?
PostNapisane: 14.gru.2009 22:18:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2009 21:11:59
Posty: 4
Witam. Przymierzam się do kupna A4 Avant z uwagi że rodzina mi się powiększa :) i zastanawiam się na jaki silnik się zdecydować w gre wchodzi benzyna. Biorąc pod uwagę osiągi/spalanie 1.8 T wydaje się dobrym wyborem ale jak jest np z turbiną przy przebiegach 150-250000km w tych silnikach? Jakie są jeszcze newralgiczne elementy tego silnika-wady bo slyszalem ze padają turbiny silniki wysilone tez cos sie dzieje itp. Czy lepszy byłby 2.0 benz wolnossący niewysilony motor?? Poradźcie Świeżakowi pozdro
:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2009 10:32:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2008 18:46:44
Posty: 326
Lokalizacja: Szczepki
2.0 pija musi olej :): i muł
1.8t jednemu padnie przy przebiegu 20 tys drugiemu 200 tys jeden czeka jak sie rozgrzeje i dopiero kreci (jak ja :diabel: ) drugi nie czeka i gasi jak jest dobrze nakręcona silnik gasi oleju brakuje i kaplica 1.8t silnik rozwojowy a przy 2.0 co będziesz chciał więcej mocy to tylko zmiana

_________________
BYŁO
AUDI b2 1.6d
Renault Safrane I 2.2
VW golf 3 1.9 TDI (złom)
Opel kadett 1.4 LPG
Ford scorpio 2.0
Passat b4 1.9TDI
JEST
VW Passat b3 1.9D
VW Passat b3 1.9TD
VW Passat b4 1.8 LPG


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2009 10:35:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Bierz 1.8T a bedziesz pan zadowolony, pod warunkiem, ze kupisz w miare utrzymany egzemplarz, bo niestety wielu ludzi kupije zajechane szroty za najnizsze ceny, a potem wypisuje na forum , ze 1.8t to lipa.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2009 20:28:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2009 21:11:59
Posty: 4
Nie zamierzam kupować padliny i dlatego się dopytuje co i jak bo nie chce wydać 40 koła papieru i zaraz remontować fury. Jaka wersja lepsza 150 czy 163 PS a jeśli chodzi o wady ktoś coś morze napisać. Czy motor 2.4 będzie duzo droższy w eksploatacji chodzi mi głownie o spalanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2009 20:44:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Wydajac 40tys.zł też mozna kupic padline :D Polecam 1.8T,ale tez 2.4 :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2009 21:39:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:10:34
Posty: 207
Lokalizacja: Jelenia Góra/Poznań
Piją pewnie podobnie, 2.4 miasto 13,5 to oszczędnie, poza 8,5 bardzo spokojnie, autostrada 10.
Oba silniki fajne, mają swoje wady i zalety, jednak dźwiek v6 jest niezapomniany.

2.4 przy ostrej jeździe lubi także olej 0.5 litra na 1000 km to norma.

_________________
Audi A4 Avant 2.4 v6 [BDV] Multitronic
www.toratore.republika.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2009 22:09:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Miałem 2.4 w awtomacie, a obecnie ujeżdżam 1.8T manual 163KM i powiem że 1.8T daje sporo więcej frajdy, tylko dźwięku V-ki brak :/

Ale za to 1.8T można ostro podkręcić i wtedy zapieprza jak dzikie i 2.4 przy nim to muł bagienny :):

Z autopsji mogę Ci podopwiedzieć że przed kupnem oprócz standardowego sprawdzenia VIN-u i grubości powłoki lakierniczej sprawdź:

- kompresję na cylindrach
- czy nie kopci na zimnym/ciepłym silniku
- przypałuj go jak się rozgrzeje i słuchaj czy turbo dmucha ( zresztą będziesz to czuł :peace: )

O 1.8T trzeba umieć dbać, 2.4 nie wymaga chłodzenia turbin i o tyle jest silnikiem mniej obsługowym.

Jak znajdziesz 1.8T w quattro w nienagannym stanie to powienieneś być mega zadowolony :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: