.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 12:53:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupno audi 80
PostNapisane: 26.lut.2010 17:24:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2010 17:10:56
Posty: 2
Lokalizacja: rzeszów
Witam! chcialbym kupić audi 80 B4 z instalacja gazową, nie wiem na jaki silnik sie zdecydować ABT czy ABK, podpowiedzcie mi ktory silnik bylby dla mnie odpowiedniejszy jak one zachowóją sie na gazie. dzieki!

_________________
bienko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2010 17:57:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lip.2007 17:22:27
Posty: 270
Lokalizacja: Norwegia
Wez sobie ABK, ta sama pojemnosc a troche mocniejszy, o ile stan techn. dwoch wybranych aut jest podobny. Na gazie sprawuje sie bez zastrzezen i jeden i drugi, wiem bo mialem ABT a kumpel mial w tym czasie ABK. W obu trzeba uwazac na pompe paliwa, jest bardzo delikatna.

_________________
Skoda 105 L - wspomnienie
Audi B4 2.0 ABT - wspomnienie
Audi A4 1.8 ADR - wspomnienie
Audi A6 2.5 BAU - narazie sluzy panu
2003,Quattro,Webasto i BOSE.
Vinter.
http://www.youtube.com/watch?v=W8NK4amcUwM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 11:31:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2010 17:10:56
Posty: 2
Lokalizacja: rzeszów
dzięki za pomoc ;)

_________________
bienko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 12:45:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 552
Lokalizacja: LBI
jak w trasy dużo nie latasz bierz ABT bardzo łatwo się gazuje i zero problemów z gazem
jeździłem i ABK na gazie wielkiej różnicy nie odczułem
ABK możesz sekwencją gazować dla mnie to na +

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 13:29:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
ABT 90 KM - jednopunktowy wtrysk Mono motronic
ABK 115 KM - wielopunktowy wtrysk Digifant
Do normalnej jazdy wystarczy jeden czy drugi, tyle ze w silniku ABK przeplywomierz powietrza pod wpływem strzałów szybko ulegnie uszkodzeniu, więc trzeba pilnować świec i innych elementów instalacji WN.
W silniku ABT raczej nic nie będzie strzelać a jeśli nawet, to nic się nie uszkodzi.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 20:09:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Jako były użytkownik ABT polecę ten właśnie silniczek, ze względu na dużo prostszy układ zasilania w paliwo. Bardzo dobrze znosi instalację gazową II gen. Polecam zakup auta z roczników '93 wzwyż (zmieniony sterownik silnika a tym samym lepsza i bogatsza możliwość diagnostyki za pomocą vag'a). Jak na 90 kucy to całkiem sobie dobrze radzi - na pewno lepiej niż 1.6/102 PS. Silnik bardzo prosty w obsłudze i eksploatacji. Ja miałem wersję ze skrzynią o dłuższych przełożeniach i dzięki temu auto było dosyć ekonomiczne, w trasie spalanie LPG oscylowało w przedziale 9-10 l/100 km przy dynamicznej (jak na ten silnik jeździe), w mieście nawet zimą nie przekraczało 13,5 l/100.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2010 23:17:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2009 19:41:44
Posty: 140
Lokalizacja: Chorzów
ja bym brał ABK, bo wg mnie lepiej założyć gaz na wielopunkcie, niż na jednopunktowym.

_________________
A6 C5 2.7 biT 300 HP+
S6 C5 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2010 21:32:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
ABT i to bezdyskusyjnie. To sa stare auta czesto wymeczone i nie ma sensu pchac sie w bardziej skomplikowany system zasilania a juz na pewno inwestowac w sekwencje. Mam 1.8 PM i to prawie jest to samo co ABT w sensie koncepcji i eksplatacji.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: