Domam swoje 3 grosze, w polowie 2008 r. przechodzilem caly ten meczacy proceder, ktory TDI do B7. 2.7 i 3.0 nyly za drogie z powodu wysokiej akcyzy, wiec wybor byl miedzy 1.9 a 2.0. Ten drugi wiaze sie z wymienianymi wielokrotnie problemami, ale ma 140KM. Pierwszy jest jedna z wielu edycji 1.9 dopracowywanych od 1994 r., ma 116KM i jest bardzo trwaly. Werdykt - 1.9 a jesli mocy/momentu bedzie brakowac - rozwiazaniem chip/box.
A teraz z wlasnego doswiadczenia 08.2008 - 04.2010. Przejechalem od 158 tys. do 190 tys. jak na razie. Wymienilem olej i filtry, rozrzad byl robiony zgodnie z wymogiem producenta przy 120 tys. Jedynym "problemem" jaki przez ten czas mialem, byl epizod "zawieszonego turbo". Silnik nie chcial wkrecac sie na obroty, jechal, jak mul. Po wylaczeniu i wlaczeniu ponownie problem nigdy sie wiecej nie pojawil.
Pozdrawiam i polecam B7 z 1.9TDI.
_________________ Oferuję na sprzedaż mój samochód VW Golf Plus 2.0 TDI Sportline
http://www.golf.auto.pl
|