.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:02:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C6] Czy był malowany
PostNapisane: 03.wrz.2010 17:56:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2008 20:50:27
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
Czy pojawiająca się rdza jest dowodem na to że auto było malowane, czy jest możliwość że jest jedynie zaniedbane (zerwany lakier i nie pomalowane). Auto "pofirmowe" więc się można spodziewać wszystkiego ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2010 19:40:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Mozliwe jest jedno i drugie.
To czy była interwencja blacharsko - lakiernicza stwierdzić mozna mierząc grubość powłoki lakierniczej obok skorodowanego miejsca.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2010 21:53:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2008 20:50:27
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
Niestety nie ma za bardzo możliwości sprawdzić lakieru to aukcja w stylu kupujesz tanio, ale ryzykujesz.

Chętnie się dowiem. która wersja jest waszym zdaniem bardziej prawdopodobna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 03:09:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Bierz pod uwagę te najgorszą że by później rozczarowań nie było jeśli się skusisz na taki zakup.

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 09:22:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Ja bym sobie dał na luz, bo jak tanio i okazja, to wiadomo o co chodzi.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 11:43:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
albo kupujesz i ryzykujesz ,albo odpuszczasz ,a co to za aukcja że nie można jechać i pooglądać :d pamiętaj że okazji nie ma ......

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 12:21:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
To miejsce to pogranicze przednich drzwi blotnika i progu po stronie pasazera. Nie jest to typowe miejsce dla uszkodzenia lakieru od uderzenia kamienia czy czegos innego. Raczej blotnik opieral sie o prog ( nie wiem z jakiej przyczyny) i sie przetarlo a potem powstal ppecherz na skutek utleniania metalu i odpadlo na myjce cisnieniowej. Raczej blotnik nie pasowal do calosci. Dlaczego? Nie wiem

Lub jest druga wersja.. teraz sie przyjzalem.. laczenie obu drzwi i progu. drzwi sie opuscily i reszta jak poprzednio. Wcale nie musi byc po przejsciach

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 17:39:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Stary samochód kupujesz i srasz się o taki burchel, jak nie wiesz czy malowany czyli nawet jak by to dobrze pomalowany, a jak mechanicznie dobry i wszystko cyka a tanio to brać i nie pajacować.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 17:59:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Bez przesady. To ma max 6 lat wiec raczej nic takiego nie pojawic sie samoistnie. W moim nie ma takich cudow.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 18:38:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2008 20:50:27
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
Żeby obejrzeć samochód trzeba jechać do Szwecji podróż promem do najtańszych i najszybszych nie należy ;)

Podam Wam trochę więcej szczegółów
VIN wauzzz4f17n115345
Model A6 Avant 2.0 TFSI multitronic / 170

Licznik kilometrów 133056
Ostatni przegląd 122982 data ostatniego przeglądu 2010-04-29

i więcej zdjęć
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Czy mi się wydaje czy tylne światła są ledowe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 20:39:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Ja bym to auto odpuścił nie tyle ze względu na lakier tylko na multitronic i brak q. 2.0TFSI to zaje...isty silnik, ale w manualu i z q. Ma potencjał.... :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 21:32:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2008 20:50:27
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
designer napisał(a):
Ja bym to auto odpuścił nie tyle ze względu na lakier tylko na multitronic i brak q. 2.0TFSI to zaje...isty silnik, ale w manualu i z q. Ma potencjał.... :peace:


Wydaje mi się że ten multitronic ma nie wiele wspólnego z osławionym multitronicem w B5kach. Ten to pancerna konstrukcja montowana tam gdzie DSG nie wytrzyma, więc tym to akurat nie ma się co przejmować, ale mogę się mylić.

Oczywiście 2.0 tfsi interesuje mnie ze względu na potencjał, a nie na 170 koni ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 22:42:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
W Szwecji co drugie C6 ma takie uszkodzenie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Klimat i drogi posypywane zimą żwirem robią swoje. Chociaż w tym przypadku wygląda to na wadę fabryczną.

DSG to DSG i w tych rocznikach nie szło do wzdłużnie montowanych silników. Poza tym w S-kach montowano skrzynie tiptronic, więc czy ten multi na pewno jest taki pancerny?

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 00:02:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 14:24:28
Posty: 1094
Lokalizacja: DW
Auto: AFN, BPP, BDN
Wiem, że auto ze Szwecji, że można sprawdzić przebieg itp ale kierownica się mu świeci jakby miał przebieg x3 :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 07:31:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2735
Lokalizacja: Kr
Prosze:

Fordonsidentifikation
Registreringsnummer: EXS114
Fabrikat: AUDI A6 AV 2.0 T MULTITR
Färg: MGRÅ Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2007 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer: WAUZZZ4F17N115345
Typgodkännandenummer: e1*2001/116*0254*14
Typgodkännandedatum: 2006-09-29
Senaste EU-regbevis del 1: 2007-03-14
Senaste EU-regbevis del 2: 2007-02-09
Handelsbeteckning:
Upplysningar: Leasing

Brukare
Namn: LEASEPLAN SERVICE SVERIGE AB
Adress: BOX 511
Postnr: 169 29 Förvärvsdatum: 2007-03-14
Ort: SOLNA

Försäkringsuppgifter
Försäkringsbolag: EURO
Försäkringsdatum: 2008-07-01

Leasinggivare
Orgnr: 556506-1776
Namn: LEASEPLAN SVERIGE AB

Fordonsdata
Fordonsstatus: I trafik (2007-03-14)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej
Antal ägare: 1 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat: 2007-02
Producentansvarig: 556084-0968
I trafik första gången i Sverige: 2007-03-14
I trafik första gången i utlandet:
Ägarbunden dispens: Nej
Ägarbunden dispens upphör: Nej

Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2012-02-01 - 2012-06-30
Senast godkända besiktning: 2010-06-21
Föreläggande:Nej
Körförbud:Nej
Vägmätarställning: 128826

Skatteuppgifter
Fordonsskattepliktigt: Ja Användningsförbud: Nej
Årsskatt, kr: 1815
Återbetalning vid avställning, kr: 1663
Debiterad fordonsskatt, kr: 0
Debiterad avgift, kr: 0
Betalningsmånad/er: augusti
Förfallen fordonsskatt/avgift, kr: 0
Vägtrafikregisteravgift: 65 kr ska betalas samtidigt med årsskatten.

Tekniska data
Motornummer:
Kaross: Stationsvagn kombivagn (AC)
Karosserikod särskilda ändamål:
Slagvolym, cm3: 1984
Växellåda: VARIOMATIC

Antal passagerare, max: 4
Antal sittande passagerare, max:
Antal bältade passagerare, max:
Antal passagerare i rullstol, max:
Antal stående passagerare, max:
Fordonet är enligt uppgift försedd med krockkudde främre passagerarplats.
Skattevikt, kg: 1700
Tjänstevikt, kg: 1700
Totalvikt, kg: 2250
Sänkt totaltvikt, kg:
Max släpvagnsvikt, kg: 1500
Max släpvagnsvikt kg, obromsad: 750
Släpvagns maximala totalvikt vid B-behörighet, kg: 1250
Max sammanlagd bruttovikt, kg: 3760
Max lastvikt, kg: 550
Kopplingsanordning : KULA
Kopplingsavstånd, mm:
Kopplingsavstånd EU, mm:
Effektiv bromsanordning: Nej
Lastutrymmets längd, mm:
Främre överhäng, mm:
Bakre överhäng, mm:
Utrustning:
Drivande axlar fram:
Drivande axlar bak:
Antal hjul:
Däckdimension axel 1: 205/60 R16 92W Fälgdimension axel 1: 7Jx16 ET35
Däckdimension axel 2: 205/60 R16 92W Fälgdimension axel 2: 7Jx16 ET35



Bandbredd, mm:

Längd, mm: 4950 Bredd, mm: 1860
Höjd, mm: 1500

Drivmedel 1: BENSIN
Motoreffekt, kw: 125,0
Effektnorm: EG
Max hastighet, km/h: 216,0
Ljudnivå DB, vid körning: 72
Ljudnivå DB, stillastående: 78
Bränsleförbrukning, blandad körning: 8,2 L/100KM
Koldioxidutsläpp, CO2 blandad körning: 197,0 G/KM
Bränsleförbrukning, landsvägskörning: 6,5 L/100KM
Koldioxidutsläpp, CO2 landsvägskörning: 156,0 G/KM
Bränsleförbrukning, stadskörning: 11,2 L/100KM
Koldioxidutsläpp, CO2 stadskörning: 269,0 G/KM
Kolmonoxid, CO: 0,7000 G/KM
Kväveoxider, NOX: 0,0310 G/KM
Kolväten och totala kolväten, HC/THC: 0,0690 G/KM



Miljöklass: 2005




Skyltformat fram: EU-ENRADIG Skyltformat bak: EU-ENRADIG

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 11:09:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2008 20:50:27
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa Ząbki
sebolec napisał(a):
W Szwecji co drugie C6 ma takie uszkodzenie.


Klimat i drogi posypywane zimą żwirem robią swoje. Chociaż w tym przypadku wygląda to na wadę fabryczną.


sobolec ale mnie ucieszyłeś :D

Masz racje że coś jest nie tak, bo jest drugi z trochę mniejszym przebiegiem i kurczę blaszka też tak ma tylko tam wygląda to jeszcze gorzej więc go od razu odrzuciłem, ale teraz muszę się mu przyjrzeć, widziałem też inne C6 ze Szwecji które miały podobne uszkodzenia

sebolec napisał(a):
DSG to DSG i w tych rocznikach nie szło do wzdłużnie montowanych silników. Poza tym w S-kach montowano skrzynie tiptronic, więc czy ten multi na pewno jest taki pancerny?


Jakby ktoś miał wiedzę na temat tego Multitronica w C6 to będę wdzięczny bo ten z mniejszym przebiegiem jest w manualu, a ja jestem fanem automatów, bo dużo jeżdżę po mieście.

o przebieg się nie boję to licytacja firmowa i nikt takiej lipy nie zrobi żeby mieszać coś z licznikiem

zgredek27 podaj linka gdzie można takie rzeczy sprawdzić,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 15:29:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Ichni wydział komunikacji, tutaj sprawdzisz dane auta: https://www21.vv.se/fordonsfraga/.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 15:50:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
maxi_kaz napisał(a):
Jakby ktoś miał wiedzę na temat tego Multitronica w C6 to będę wdzięczny bo ten z mniejszym przebiegiem jest w manualu, a ja jestem fanem automatów, bo dużo jeżdżę po mieście.

O ile dobrze się orientuję skrzynia Multitronic jest skrzynią bezstopniową opartą na dwóch wałkach stożkowych ustawionych na przeciw siebie i metalowym łańcuchu, który się po nich płynnie porusza. Łańcuch ten ma jednak wytrzymałość przeniesienia maksymalnie 400 Nm momentu obrotowego...
konstrukcji tej zdecydowanie nie można nazwać pancerną (w odróżnieniu od DSG) dlatego przy mocniejszych silnikach i napędzie Q występowały tylko mocne skrzynie Tiptronic.

W Multitronicach najczęściej padają sterowniki skrzyni biegów lub zrywa się łańcuch. W porównaniu do nich Tiptronic jest praktycznie bezawaryjny.

Jazda z Multitronic'iem też jakoś nie urzeka - przynajmniej ja miałem takie odczucia... A4 1,8T z tą skrzynią wogóle nie jedzie i nawet ręcznie zmieniając biegi ciężko wydusić z niego jakąś fajną dynamikę :(:

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: