lotdin napisał(a):
bierz s4 b5 wsadz z 10 patyków w silnik i bd chodziło lepiej niz rs4 b5
Obawiam się że 10k to przykrótko

Kiedyś robiłem takie wyliczenie ile trzeba $$ żeby z serii S4 osiągnąc serię RS4, wyszło mi tak:
- FMIC markowy 2200 ( ew chinol za 1800 )
- wydech 600
- k04 w miarę przyzwoity stan 3000+
- chłodnica oleju 1000
- pompa paliwa 044 600
- wtryski siemens 630 1000
- strojenie + program 1500+
- świece 300
- olej + filtr 300V Motul 400
Mamy z grubsza licząc już 10k, a gdzie robocizna ( do wymiany turbin najlepiej i najtaniej jest wyjąć silnik ) nie wspominając o "kwiatkach" typu wycieki. W ponad 10 letnim aucie nie ma bata żeby nic nie wyszło. Dobrze byłoby doliczyć też jakieś "męskie" sprzęgło a to kolejne ok 3000. Jeżeli chcecie w S4 mieć pod 400PS ja bym optymistycznie liczył 15, a pesymistycznie 20k.
Ale tez wolałbym 2.7T niż 3.0 N/A
