.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2025 02:28:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2011 20:29:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2011 21:57:11
Posty: 32
za taką cene to już nie powinno być lipy :) ładnie sie prezentują


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2011 21:30:34 
marek1989 napisał(a):
za taką cene to już nie powinno być lipy :) ładnie sie prezentują


A pewnie jeszcze lepiej jeżdzą :peace: :diabel:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2011 22:23:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
marek1989 napisał(a):
hmm powiem tak może brakuje wrażeń bo 1.9 tdi dużo nie pociągnie a na moto tylko w lato ;/ a szkoda :) wiec tak rozmyślam nad takim lub A6 3.0 tdi
lecz przeglądając stronki ciężko coś wychwycić interesującego można jaszcze w DE poszukać bo w sumie nie daleko lecz w pierw by trzeba było sie pozbyć B6


No właśnie dlatego pytałem :peace:

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2011 13:29:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2010 08:34:39
Posty: 54
Lokalizacja: Białystok
bierz s4 b5 wsadz z 10 patyków w silnik i bd chodziło lepiej niz rs4 b5 ;) a co do A4 b6 3.0 to jest masakra kolega ma i nic nie idzie w dodatku manual

_________________
Audi S4 B5 2.7TT jest :)
Audi S6 Avant 4.2 v8 Quattro 1997r-było
Audi A6 Avant 2.5 Tdi 180km Quattro Manual 2000r/swap 1.9tdi+chip
Audi 100 Avant 2.0td 1989r :) bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2011 09:10:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
lotdin napisał(a):
bierz s4 b5 wsadz z 10 patyków w silnik i bd chodziło lepiej niz rs4 b5 ;)


Obawiam się że 10k to przykrótko :/ Kiedyś robiłem takie wyliczenie ile trzeba $$ żeby z serii S4 osiągnąc serię RS4, wyszło mi tak:

- FMIC markowy 2200 ( ew chinol za 1800 )
- wydech 600
- k04 w miarę przyzwoity stan 3000+
- chłodnica oleju 1000
- pompa paliwa 044 600
- wtryski siemens 630 1000
- strojenie + program 1500+
- świece 300
- olej + filtr 300V Motul 400

Mamy z grubsza licząc już 10k, a gdzie robocizna ( do wymiany turbin najlepiej i najtaniej jest wyjąć silnik ) nie wspominając o "kwiatkach" typu wycieki. W ponad 10 letnim aucie nie ma bata żeby nic nie wyszło. Dobrze byłoby doliczyć też jakieś "męskie" sprzęgło a to kolejne ok 3000. Jeżeli chcecie w S4 mieć pod 400PS ja bym optymistycznie liczył 15, a pesymistycznie 20k.

Ale tez wolałbym 2.7T niż 3.0 N/A :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2011 13:57:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2010 08:34:39
Posty: 54
Lokalizacja: Białystok
albo kupić gotowca jak sie trafi ;) był 400 konny Avant za 35 chyba (Kosiniaka byłe auto) zostało sprzedane ? ;>

_________________
Audi S4 B5 2.7TT jest :)
Audi S6 Avant 4.2 v8 Quattro 1997r-było
Audi A6 Avant 2.5 Tdi 180km Quattro Manual 2000r/swap 1.9tdi+chip
Audi 100 Avant 2.0td 1989r :) bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2011 14:07:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
lotdin napisał(a):
albo kupić gotowca jak sie trafi ;) był 400 konny Avant za 35 chyba (Kosiniaka byłe auto) zostało sprzedane ? ;>


Swego czasu był inny z pewnych rąk ( chyba jeszcze jest?). Niestety nie widziałem go na żywo, ale zainteresowanym mogę dać kontakt na PW. Lokalizacja Poznań.

Cytuj:
Sprzedam S4 1999r Avant polift wnętrze Racaro
400Koni + kupa nowych gratów, niestety do poprawek lakierniczych

38.000zł !

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2011 08:26:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Zagor napisał(a):
A S4 w B5, to niezły pomysł, nie wygląda tak agresywnie, ale też potrafi zrobić banana na pysku, szczególnie dłubnięte conieco :)


Plusem jest też fakt, że silnik w s4b5 jest pancerny i bardzo łatwo go dłubnąć.

W s4b6 silnik ma problemy z mocą, nie bardzo da się go tuningować, te problemy z łańcuchem itp.


A więc przewaga b6 nad b5 nie jest taka oczywista...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: